Gå til innhold

Dårlig handel på xxl.no


Gjest trimmepetra

Anbefalte innlegg

Gjest trimmepetra

Vil bare advare mot å handle på xxl.no Har forsøkt 2 ganger, og vet såvisst ikke om jeg tør å satse på at alle gode ting er 3!

Kjøpte en spinningsykkel som var helt ubrukelig bokstavelig talt. Den var ikke brukelig for noen, rett og slett en feilkonstruksjon. At de selger dette sier litt om butikken. Mye styr for å levere tilbake. De krever jo at all emballasjen er hel, noe som praktisk talt er umulig, da isoporen inni brekker lett når den tunge sykkelen skal tas ut.

Gav dem en sjanse til. Andre gang fikk jeg et annet produkt enn avbildet. Farger, form - ingenting stemte.

Gir jeg dem en tredje sjanse? Tror ikke det gitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tråkk i vei

Jeg har også elendig erfaring med xxl. Kjøpte også en trimsykkel som på det nærmeste er ubrukelig. Selv har jeg liten lyst til å gi dem nok en sjanse, så her gjelder det å finne et brukbart alternativ.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet masse på XXL, men bare i butikken. Der må du være obs på prisene. Det står ofte tilbudspriser ute i butikken, men når du kommer til kassa slår de inn full pris.

Ellers er jeg veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der. Mye til svært gunstige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikku

Jeg har bare gode erfaringer med xxl! Men så må jeg innrømme at jeg har valgt å kjøpe både tredemølle og trimsykler andre steder enn der. De jeg så på hos xxl holdt ikke mål. De har masse annet bra, og det er greie priser. Om nå de i kassa slår inn full pris, så gjelder det samme der som for kvaliteten på ting vi kjøper: Vi må følge litt med som forbrukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Tar pengene, leverer ikke varene.

Får beskjed etter tre ukers ventetid og purring på mail at de ikke har alle varene jeg bestilte.  Så jeg får ikke alt det jeg bestilte.  Fikk forklart at det tar tid fordi jeg har bestilt mange varer.  XXL liker tydeligvis ikke at du bestiller for mye fra dem.

Har ikke fått noen penger tilbake, og venter fortsatt på varene.  Betalte drøye 8.000kr, og venter fortsatt.  Har sendt dem en ny mail, men fått autosvar om at xxl nå tar påskeferie i en ukes tid.  Så det vil ta over fire uker før jeg kanskje får noe av det jeg har bestilt.

XXL kunne like gjerne egget huset mitt, ringt på døren min og gitt meg fingern.  Jeg hadde hatt et bedre inntrykk av dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...