Gå til innhold

nå går det over alle skaft....

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.....maten tar totalt kontroll!!!!!

Klarer ikke ha noe mat i magen!!

Så jeg spiser aldri uten å kaste opp etterpå.

Hva skal jeg gjøre...jeg gir snart opp...har nå vært inne i et hjelpeapparat i 4 mnd,men jeg føler ikke at det hjelper!!

Jeg merker at jeg bare går rundt og er svimmel,slapp,trøtt og sliten....klarer ikke konsentrere meg eller no......bare går rundt og suser...er til bry-...hva skal jeg gjøre???

Tak på forhånd på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/3089-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-alle-skaft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funlight

Er inne i en sånn periode selv.spiser masse mat kaster opp..det eneste jeg beholder er frokost.men jeg blir ikke tynnere for det om.bare deprimert og SLITEN av ALT!!

jeg er nok ikke den rette til å gi råd.men om en vil bli frisk så er det bare en selv som kan gjøre noe med det, altså en må være 110% innstilit på å bli kvitt sf sin..

Men støtte fra venner familie helsesøster...ta imot alt du kan.Skriv ned tanker og følelser...om du vet akkurat hva som gjør at du er inne i en slik periode nå så prøv å gjør noe med det!

Fortsett å skriv her iaffal..

*klemmer*

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Zandy ! Du skal i alle fall ikke gi opp, da du allerede er i gang med å klare dette ! Du har vært inne i hjelpeapparatet i 4mnd. , men synes ikke at det hjelper ! Det kan ta tid å " få kontroll" over seg selv og sin spisefortyrrelse. Det som er viktig er å klare å holde ut. Du vil oppleve gode og vonde perioder, men etterhvert vil de positive dagene bli mer fremtredende og du vil få kontroll over maten og ikke omvendt, lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...