katya Skrevet 26. august 2000 Del Skrevet 26. august 2000 har nå spist middag. dritmye! altfor mye!!!!!!!! hjelp meg så jeg ikke tar avføringspiller. eller forsøker å kaste opp!! hjelp meg før det er for sent!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funlight Skrevet 26. august 2000 Del Skrevet 26. august 2000 Uansett du nok IKKE spist for mye! Du kommer til å angre hvis du tar noen piller eller stikker fingeren ihalsen!det er det dummeste du kan gjøre! bruk det avfornuft du har nå å TENK!!!!! Tipper du er ei fornuftig jente som vil beholde maten der den skal være.Kroppen din trenger den middagen du har spist, og du blir ikke FEIT av det!! Så?? Klemmer fra en som vet AKKURAT hvordan du har det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 26. august 2000 Forfatter Del Skrevet 26. august 2000 Uansett du nok IKKE spist for mye! Du kommer til å angre hvis du tar noen piller eller stikker fingeren ihalsen!det er det dummeste du kan gjøre! bruk det avfornuft du har nå å TENK!!!!! Tipper du er ei fornuftig jente som vil beholde maten der den skal være.Kroppen din trenger den middagen du har spist, og du blir ikke FEIT av det!! Så?? Klemmer fra en som vet AKKURAT hvordan du har det!! takk for responsen funlight. har lest noen av innleggene dine her. syntes du er flink til å uttrykke deg. du har rett i at jeg helst vil beholde maten, men det går bare ikke...... klemmer fra meg som bryr meg om deg!!! stå på!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funlight Skrevet 26. august 2000 Del Skrevet 26. august 2000 takk for responsen funlight. har lest noen av innleggene dine her. syntes du er flink til å uttrykke deg. du har rett i at jeg helst vil beholde maten, men det går bare ikke...... klemmer fra meg som bryr meg om deg!!! stå på!!!! Er du redd for å legge på deg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katya Skrevet 26. august 2000 Forfatter Del Skrevet 26. august 2000 Er du redd for å legge på deg?? det er litt vanskelig å forklare....... men svaret må nok bli ja... sykelig redd!!! hvis du skjønner....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funlight Skrevet 26. august 2000 Del Skrevet 26. august 2000 det er litt vanskelig å forklare....... men svaret må nok bli ja... sykelig redd!!! hvis du skjønner....... Ja jeg skjønner deg VELDIG godt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jorunn Sundgot-Borgen Skrevet 26. august 2000 Del Skrevet 26. august 2000 Uansett du nok IKKE spist for mye! Du kommer til å angre hvis du tar noen piller eller stikker fingeren ihalsen!det er det dummeste du kan gjøre! bruk det avfornuft du har nå å TENK!!!!! Tipper du er ei fornuftig jente som vil beholde maten der den skal være.Kroppen din trenger den middagen du har spist, og du blir ikke FEIT av det!! Så?? Klemmer fra en som vet AKKURAT hvordan du har det!! KJære Funlight Det er så godt å se hvordan noen av dere til tross for at dere sliter fryktelig selv alikevel kan bidra til å støtte jenter i samme situasjon. Lyjje til videre!Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.