Gå til innhold

Kan jeg skrive, håper på hjelp.

Gjest Har lyst til å gå for ikke responsive, men blir det riktig?

Anbefalte innlegg

.....Desverre har ingen av andregenerasjons antipsykotikaene hatt samme virkning som klozapin på uresponsive positive psykotiske symptomer.....

eller

.........på ikke responsive positive psykotiske symptomer....

eller

.....på ikke-responsive.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310362-kan-jeg-skrive-h%C3%A5per-p%C3%A5-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir du ikke veldig trøtt og sløv av de gamle?

Vet ikke jeg....:-)

Lurte på hvordan man kan skrive sånn på norsk...noen forslag? Høres best ut med ikke responsiv sant? Fremfor uresponsiv?

ikke-responsive

Hva betyr egentlig :

ikke-responsive positive psykotiske symptomer?

Takk for hjelp.

Det betyr, satt i sin sammenheng, at for positive psykotiske symptomer (de utagerende symptomene) så har den første og eldste medisinen fremdeles bedre effekt enn nyere medisiner som ikke klarer å "ta" dette i samme grad.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...