Gjest Savner pusen!! Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 oppdater oss gjerne åssen det går!tenker på dere!sitter her med min egen katt og kjenner hvor vondt det hadde vært hvis hun forsvant:( Pus er fremdeles ikke kommet hjem Men vi har i hvert fall fått inn bilde i avisen, samt hengt opp plakater mange steder. Håper at noen ringer snart. I går var jeg og trålet ute i over en time igjen og leita. Men nå er det snart dag nummer 7 hun er vekk, og hun kan ha rukket å kommet langt. En liten trøst er det at hun er øremerket og chipet, slik at hvis noen tar henne med til dyrlegen så står vi som eiere. Krysser fingrer og tær fremdeles. Savner så fryktelig å se de søte øynene hennes og stryke henne over pelsen. *litt klump i halsen* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Pus er fremdeles ikke kommet hjem Men vi har i hvert fall fått inn bilde i avisen, samt hengt opp plakater mange steder. Håper at noen ringer snart. I går var jeg og trålet ute i over en time igjen og leita. Men nå er det snart dag nummer 7 hun er vekk, og hun kan ha rukket å kommet langt. En liten trøst er det at hun er øremerket og chipet, slik at hvis noen tar henne med til dyrlegen så står vi som eiere. Krysser fingrer og tær fremdeles. Savner så fryktelig å se de søte øynene hennes og stryke henne over pelsen. *litt klump i halsen* Så leit da :-( Jeg håper pus kommer tilbake snart! 0 Siter
Gjest jeg som savnet pusen :) Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 oppdater oss gjerne åssen det går!tenker på dere!sitter her med min egen katt og kjenner hvor vondt det hadde vært hvis hun forsvant:( Kanskje du husker et innlegg der jeg skrev at katten min var blitt borte? Jeg kom plutselig på at du skrev du gjerne ville vite om/når den kom tilbake. Da kan jeg fortelle at den etter 9 dager endelig kom hjem igjen. Da hadde hun vært innesperret i alle de 9 dagene oppe på et loft ca 300 m unna(uten mat og drikke). Men jammen var hun sprek da hun kom seg ut! Bare litt tynn og pjusk i pelsen. Men nå er hun en liten rampetass igjen som har spist seg opp igjen Vi er kjempeglade! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Kanskje du husker et innlegg der jeg skrev at katten min var blitt borte? Jeg kom plutselig på at du skrev du gjerne ville vite om/når den kom tilbake. Da kan jeg fortelle at den etter 9 dager endelig kom hjem igjen. Da hadde hun vært innesperret i alle de 9 dagene oppe på et loft ca 300 m unna(uten mat og drikke). Men jammen var hun sprek da hun kom seg ut! Bare litt tynn og pjusk i pelsen. Men nå er hun en liten rampetass igjen som har spist seg opp igjen Vi er kjempeglade! Uff...Stakkars lille..Men så godt det endte bra :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.