Gå til innhold

Hvorfor får jeg strøm?

Anbefalte innlegg

Gjest helsing redd

Siste to døgnene har jeg innimellom fått følelsen av å bli rammet av strømstøt. En slags bølge som skyter gjennom kroppen min så kraftig at jeg stopper opp og tror jeg dør. Hva er dette? Opplevde det samme for mange år siden da jeg sluttet brått på en rekke mediner. Men det har jeg ikke gjort nå. Bruker roaccutan, cipralex, remeron og av og til imovane og ataraz.

Er svært ubehgaleig dette og jeg har stått på de samme medisinene leeenge. Eneste avviket var at jeg hadde en pause på 2-3 uker med roaccutan, før jeg begynte på igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311652-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-str%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helsing redd

Huff ubehagelige greier :( Opplevde det selv en gang når jeg startet på et SSRI-preparat. Jeg vet ikke om dette kan inntreffe etter lang tids behandling også?

Første gangen var etter at jeg hadde tatt imovane + dagen derpå ved brå bevegelser o.l. I dag har jeg ikke kjent noe...så kanskje det er stress eller søvnmangel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...