Gå til innhold

Hvor skal jeg gjøre av alt dette sinne?

Anbefalte innlegg

Gjest priiivaat

Jeg er så sint, irritert at jeg tror jeg sprekker snart. Nå har det skjedd mye her, men ingen grunn til å bli sånn.

Er sint på de som behandler meg også, uten grunn, skal slutte med medisiner. Må være de som gjør meg sånn, legen har bare gitt meg disse pillene for å få fred, for å gjøre meg vondt. Helvetes mennesker, skal flytte på månen.

Fortsetter under...

Gjest priiivaat

Har du gått rundt med mye innesperret sinne eller har det plutselig bare kommet? Hva sier din behandler når du sier du tror det kan være medisinene? Trener du noe? Hard fysisk aktivitet daglig har svært god effekt.

Hei, har vært sint i en uka ca. tankene flyr så jeg sover lite også. Det er nok meg som ikke tåler påkjenninger så godt og reagerer voldsomt på enkelte, spesielle ting.

Og ja, sikkert mye innesperret som jeg bare ikke kan gå og snakke så mye om. Skjedde mye en del år, så fikk jeg fred, men har fått alt i retur igjen pga noe som skjedde her.

Men trodde jo ikke jeg skulle bli så sint og utafor at jeg har lyst til å drepe. Dette ligner ikke på meg sånn som jeg vanligvis er. Tusen takk for svar bella, ha en fin dag ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...