Gå til innhold

Blir så sint når jeg drikker

Anbefalte innlegg

Gjest Sinnatagggen

Jeg blir så sint når jeg drikker at jeg eksploderer for ingenting noen ganger, å det går utover samboeren min og de jeg er glad i, når jeg er edru så blir jeg aldrig sint, er det noe jeg kan gjøre? jeg er ung så jeg liker å feste en gang i blandt, G23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311775-blir-s%C3%A5-sint-n%C3%A5r-jeg-drikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aliza1365380759

Prøve å bytte ut det du drikker?

Vet om mange som blir sinte av fks sprit, men kan fint drikke øl.

Ja, sånn er det med svigerfaren min. Hvis han drikker øl eller vin er han helt harmløs, men i det øyeblikket han får sprit i seg blir han "gal", i form av at han blir sint og voldelig.

Annonse

Gjest Valnøtt

Du får ta konsekvensen - ligge unna alkohol og lære deg å mestre sinnet ditt.

Skal du fortsette å drikke så får du ihvertfall kvitte deg med dama så hun kan finne en som er snill uansett promille.

Er ikke meningen å være totalt hjerteløs, men jeg har levd mange år med en som ikke klarte å styre sinnet sitt i fylla. Og drakk like herlig...

:0) Verdt et forsøk kanskje!

Sprit er alkoholens svar på heroin, og burde vært forbudt. Alle jeg kjenner ink. undertegnede klikker av booz. Hold deg unna det kamerat, og avreager med hard trening hvis du brenner inne med mye frusterasjon og tunge tanker. I spritfylla kommer disse gjerne ut ved at du slapper av og lar agresjonen få fritt spillerom..

Gjest alkohol kan være farlig

Jeg sier meg enig med de andre her som mener at:

a- blir du det når du drikker sprit så bytt over til bare øl og/eller vin en periode og se om det bedrer seg da. Jeg har som flere her nevner familiemedlemmer som blir mildt sakt krakilske når de drikker sprit.

b- hjelper ingen ting og du blir like sint uansett hva du drikker så må du ta den voksne avgjørelsen å droppe alkoholen for en lengre periode. Så kan du heller prøve igjen etter hvert.

Jeg synes du uansett skal prøve å spille på lag med kjæresten din. Ha åpenhet om problemet og la henne ta del i den informasjonen du finner, prøving på å droppe sprit osv.

Klarer du ikke å la alkoholen ligge og blir like sint som før, så bør du kanskje vurdere å droppe kjæresten din, det er ikke noe godt å bli "angrepet" hver gang det er alkohol i bildet.

Alternativt kan du på fester du vet det blir alkohol sørge for å feste uten henne og ligge over hos en kompis til edrueligheten neste dag.

Prøv å være snill mot deg selv i alleall, og vis for all del omsorg for kjæresten din.

Sprit er alkoholens svar på heroin, og burde vært forbudt. Alle jeg kjenner ink. undertegnede klikker av booz. Hold deg unna det kamerat, og avreager med hard trening hvis du brenner inne med mye frusterasjon og tunge tanker. I spritfylla kommer disse gjerne ut ved at du slapper av og lar agresjonen få fritt spillerom..

Skulle kanskje til trådstarter? :0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...