Gjest prøver å få mest mulig ut av minst mulig Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg har nettopp fått litt penger som jeg skal kose meg med, har ikke prioritert klær til meg selv på år og dag.......Jeg har lagt inn litt bud på ebay, og passer på å komme under 200 kr. Er det noe stress å få varene da? Kommer de bare rett hjem i postkassa? Hvis varen havner på en verdi rett over 200 kr, er det da "lov" å be selger om å sette verdien lavere på pakkelappen, evt skrive at det er en gave? 0 Siter
Gjest ovassa Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg har en bekjent som nettopp kjøpte sko til 1500 kr på ebay. Han spurte selger pent om at vedkommende kunne skrive at innholdet var under 200 kr. Det gikk helt fint, ingen problem. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Noen varer har jeg fått på døren, noen i postkassen, og andre har jeg måtte hente på posten.Så der er litt forskjellig. De fleste selgerene pleier være snille å skrive beløpet på under 200kr :0) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Selgeren kan sende som "gave fra privatperson". Da er maxbeløpet 1000,- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.