Gå til innhold

Been away so long I hardly knew the place...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...gee, it's good to be back "home"! ;-)

Wazzup, folkens? Noe nytt å berette fra de siste ukene?

Skrevet

Hallo;o)

Ikke akkurat noe nytt. Vi har grunnstøtt og det begynner å bli en vanesak. Denne gangen trodde jeg at jeg trengte plastisk kirurgi, men det ble med et lite hakk i panna:-)

Ellers går det bra, tror jeg.

Hva med deg?

Hatt det fint på hytta?

Skrevet

Hallo;o)

Ikke akkurat noe nytt. Vi har grunnstøtt og det begynner å bli en vanesak. Denne gangen trodde jeg at jeg trengte plastisk kirurgi, men det ble med et lite hakk i panna:-)

Ellers går det bra, tror jeg.

Hva med deg?

Hatt det fint på hytta?

Uff, da, den grunnstøtingen hørtes dramatisk ut!!

Jo, takk, vi har hatt det kjempefint på htta! :-) det hjalp jo at det ble et par uker med rene sydenværet, men vi koser oss også når være er litt mer 'norskt'.

Skrevet

What? have you been "over there"? :) Du er savnet :) Godt å se nicket ditt igjen.

Skrevet

Velkommen tilbake :)

Jeg har flyttet til England. Dett var dett fra meg. Forumet er jeg litt usikker på. jeg har ikke tid til å lese så mye.

Skrevet

Uff, da, den grunnstøtingen hørtes dramatisk ut!!

Jo, takk, vi har hatt det kjempefint på htta! :-) det hjalp jo at det ble et par uker med rene sydenværet, men vi koser oss også når være er litt mer 'norskt'.

"det hjalp jo at det ble et par uker med rene sydenværet, men vi koser oss også når være er litt mer 'norskt'."

Det pleier å bli mange cafe-turer på oss slike dager:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Håper du har hatt en flott ferie da.

Og velkommen tilbake til hverdagen.

:)

Skrevet

Velkommen tilbake! Jeg er nettopp hjemvendt selv etter en lang og deilig ferie. :o)

Skrevet

What? have you been "over there"? :) Du er savnet :) Godt å se nicket ditt igjen.

Ikke noe "over there", bare litt lenger sør i landet på hytta! ;-) Var der i 4,5 uker, og bortsett fra kommunegrensekryssing med fritidsbåt var vi kun ute av kommunen én dag i ferien....;-)

Skrevet

Velkommen tilbake :)

Jeg har flyttet til England. Dett var dett fra meg. Forumet er jeg litt usikker på. jeg har ikke tid til å lese så mye.

Oi, det var litt av en forandring! Du får komme tilbake litt innimellom, da. Det er som man sier i en annen sang enn den jeg siterte i overskriften: "You can check out any time you like, but you can never leave...." ;-)

Håper jeg 'ser' deg her litt innimellom iallfall:-)

Skrevet

Håper du har hatt en flott ferie da.

Og velkommen tilbake til hverdagen.

:)

Hverdagen er oppskrytt!! *he he*

Skrevet

Velkommen tilbake! Jeg er nettopp hjemvendt selv etter en lang og deilig ferie. :o)

det er ubeskrivelig deilig med lang ferie!! :-)

Skrevet

Oi, det var litt av en forandring! Du får komme tilbake litt innimellom, da. Det er som man sier i en annen sang enn den jeg siterte i overskriften: "You can check out any time you like, but you can never leave...." ;-)

Håper jeg 'ser' deg her litt innimellom iallfall:-)

Jeg blir nok her. Det er godt at noe forblir det samme, med så mange forandringer ;)

Skrevet

Ikke noe "over there", bare litt lenger sør i landet på hytta! ;-) Var der i 4,5 uker, og bortsett fra kommunegrensekryssing med fritidsbåt var vi kun ute av kommunen én dag i ferien....;-)

Da har dere hatt det topp. Fin kommune å ha hytta i tenker jeg da. Supert når ferier blir vellykket :)

Skrevet

Har du vært borte?............:-)

Har hatt ferie, hvor den eneste duppeditten som gjorde meg "online" var mobilen;-)

Skrevet

Good to see you too, morsan. :)

(Jeg blir forresten student i morra!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...