Gå til innhold

Er jeg fæl nå ....

Gjest egentlig ingen kald sjel

Anbefalte innlegg

Gjest egentlig ingen kald sjel
Skrevet

Har hatt en narkolanger (han var bruker selv også) i nærmiljøet over flere år, han har dratt med seg mange mange "uskyldige" inn i dette.

Stått i nærmiljøet og solt dop helt åpenlyst.

Masse innbrudd i nærmiljøet her han er tatt for osv osv.

Idag hørte jeg at han er død, og jeg kan ikke annet enn å bare være glad inni meg, på mine barns vegne .... joda jeg vet at narkotikan kan de få tak i / bli prakket på andre steder også, men dette dødsfallet gjorde meg absolutt ingenting. Tenker selvfølgelig på familien hans, de har ikke hatt det lett i mange år, og har det sikkert helt forferdelig nå .........

Skrevet

Nei, det er du ikke.

Jeg har akkurat de samme tankene og regner meg ikke som fæl.

Gjest samme person vi kjenner?
Skrevet

Jeg fikk også vite om en gammel bekjent som er død. Han har både vært bruker og langer, er far til mange barn, og døde nettopp. Til tross for at jeg ikke har hatt noe å gjøre med han på mange år, så ble jeg oppriktig trist av å konstatere at livet hans ble så avkortet.

Selv har jeg aldri vært bruker, og vet følgelig ikke hvordan det er å forholde seg til en langer. Tror nok mine følelser hadde vært andre da. Men det mennesket som har gått bort, hans barn, foreldre og søsken har mine tanker i dag. For meg er det uviktig hvordan han har levd livet sitt.

Skrevet

At man kan være likegyldig til at noen dør, synes jeg er forståelig i en slik situasjon. Også at man er lettet fordi dette kanskje "redder" barna dine fra en lite bra framtid - men glad er kanskje et litt sterkt ord i en slik sammenheng?

Skrevet

Jeg fikk også vite om en gammel bekjent som er død. Han har både vært bruker og langer, er far til mange barn, og døde nettopp. Til tross for at jeg ikke har hatt noe å gjøre med han på mange år, så ble jeg oppriktig trist av å konstatere at livet hans ble så avkortet.

Selv har jeg aldri vært bruker, og vet følgelig ikke hvordan det er å forholde seg til en langer. Tror nok mine følelser hadde vært andre da. Men det mennesket som har gått bort, hans barn, foreldre og søsken har mine tanker i dag. For meg er det uviktig hvordan han har levd livet sitt.

Tror ikke trådstarter mente at dette var langeren hennes da:-) Bare at det hadde vært en langer i nærmiljøet...

Gjest samme person osv
Skrevet

Tror ikke trådstarter mente at dette var langeren hennes da:-) Bare at det hadde vært en langer i nærmiljøet...

Ja, jeg ser jeg kan ha misforstått der, gitt. Hengte meg nok opp i "Har hatt en langer..." og ikke i resten. Og så var jeg selv så preget av han jeg i dag fikk vite om som var død, så da skrev nok fingrene litt fortere enn vettet hang med.

Gjest En lettelse kan det være
Skrevet

Skjønner deg godt jeg :)

Det var en narkoman i nærområdet der jeg bodde, dette var et tettsted og han var den eneste.... de andre narkomane holdt til i byen.

Så jeg var alltid redd når jeg gikk forbi han, han pleide av og til oppføre seg truende. En gang hadde han truet sin egen mor, ville bryte seg inn osv...

Han spurte meg en gang hva klokka var, men jeg hadde ikke klokke på... han trodde ikke på meg og ble forbanna og ville løpe etter meg...

Så han var en person jeg grudde meg til å møte, visste aldri hvor en hadde han.

Så fikk jeg høre han døde av overdose. Jeg - og flere andre var lettet.

Trist skjebne for han, for det var egentlig synd på han... men samtidig en lettelse. Kanskje også for han?

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er fæl. Jeg derimot kan synes det er litt trist å tenke på at denne mannen en gang har vært en liten gutt -et uskyldig barn. Så endte livet hans på denne måten, det er trist. Det er mange skjebner der ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...