Gå til innhold

Liker meg best selv når jeg drikker..

Anbefalte innlegg

Gjest kan jeg være anonym nå?
Skrevet

Når man egentlig kanskje liker seg selv best når man drikker/er full..har man et lite problem da?

Føler meg gladere og selvtilliten øker selvsagt for hvert glass man tar.

Gjest Klassamn
Skrevet

Det høres slett ikke bra ut, spør du meg. Greit nok at en er gladere og godt humør, men å like seg selv bedre når en er beruset tyder på at du har et "lite" problem kanskje.......burde kanskje bygge opp selvtilliten din på andre måter enn med rus.

Gjest Klarer deg nok fint uten og om du bare prøver
Skrevet

En mister hemninger når en drikker, derfor forandrer man gjerne litt personlighet..

men husk bare dette er faktisk deg!

Det er som å sykle med støttehjul, du føler deg tryggere da....

men om du bare tør å ta av støttehjulene og tror på deg selv så vil du se at det går like fint uten :-)

Skrevet

Det høres slett ikke bra ut, spør du meg. Greit nok at en er gladere og godt humør, men å like seg selv bedre når en er beruset tyder på at du har et "lite" problem kanskje.......burde kanskje bygge opp selvtilliten din på andre måter enn med rus.

Ja, jeg vet vel egentlig det..går til psykolog men har aldri pratet om dette. Uff..har begynt å lure på om jeg rett og slett misbruker alkohol...

Gjest klok kone
Skrevet

Ja, jeg vet vel egentlig det..går til psykolog men har aldri pratet om dette. Uff..har begynt å lure på om jeg rett og slett misbruker alkohol...

Lurer på? Det er misbruk uansett!

Vin skal nytes til mat i godt selskap,

ikke for å drikke seg snydens - fordi en føler seg så mye mer selvsikker og morsom da.

Skrevet

Er dette noe jeg bør ta opp med psykologen tror dere? Går der pga pers.forstyrrelse m.m

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...