Gjest kan jeg være anonym nå? Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Når man egentlig kanskje liker seg selv best når man drikker/er full..har man et lite problem da? Føler meg gladere og selvtilliten øker selvsagt for hvert glass man tar. 0 Siter
Gjest Klassamn Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Det høres slett ikke bra ut, spør du meg. Greit nok at en er gladere og godt humør, men å like seg selv bedre når en er beruset tyder på at du har et "lite" problem kanskje.......burde kanskje bygge opp selvtilliten din på andre måter enn med rus. 0 Siter
Gjest Klarer deg nok fint uten og om du bare prøver Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 En mister hemninger når en drikker, derfor forandrer man gjerne litt personlighet.. men husk bare dette er faktisk deg! Det er som å sykle med støttehjul, du føler deg tryggere da.... men om du bare tør å ta av støttehjulene og tror på deg selv så vil du se at det går like fint uten :-) 0 Siter
Gjest kan jeg være anonym nå? Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Det høres slett ikke bra ut, spør du meg. Greit nok at en er gladere og godt humør, men å like seg selv bedre når en er beruset tyder på at du har et "lite" problem kanskje.......burde kanskje bygge opp selvtilliten din på andre måter enn med rus. Ja, jeg vet vel egentlig det..går til psykolog men har aldri pratet om dette. Uff..har begynt å lure på om jeg rett og slett misbruker alkohol... 0 Siter
Gjest klok kone Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Ja, jeg vet vel egentlig det..går til psykolog men har aldri pratet om dette. Uff..har begynt å lure på om jeg rett og slett misbruker alkohol... Lurer på? Det er misbruk uansett! Vin skal nytes til mat i godt selskap, ikke for å drikke seg snydens - fordi en føler seg så mye mer selvsikker og morsom da. 0 Siter
Gjest kan jeg være anonym nå? Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Er dette noe jeg bør ta opp med psykologen tror dere? Går der pga pers.forstyrrelse m.m 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.