Gå til innhold

Bærbar pc - god? - og forsikring.

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til skolegutt
Skrevet

Er det noen som kjenner til denne pc`n?

Skal denne klare WOW og - spesiellt -Conor (eller hva det nye nå heter...)

Bra pc?

Noen som har prøvd ut den forsikringa de kjører nå, med ny pc hvis en ødelegger den selv på et eller annet vis? Funker det like greit som det høres ut?

Skrevet

Lenke kanskje? ;o) Luft-pc'r funker som kjent ikke spesielt godt... ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Luft-pc'r funker som kjent ikke spesielt godt... ;o)''

Hørt sånt tøv! Det er jo de PC'ene som fungerer til _alt_, og som man _aldri_ får trøbbel med. :-)

Skrevet

En link hadde vært fint.

Hvis du med Conor mener Age of Conan, så krever dette en veldig god PC for å kjøre grafikken på fullt. Men det er 18årsgrense på det spillet (med god grunn), så det er mulig du mener noe annet.

Skrevet

En link hadde vært fint.

Hvis du med Conor mener Age of Conan, så krever dette en veldig god PC for å kjøre grafikken på fullt. Men det er 18årsgrense på det spillet (med god grunn), så det er mulig du mener noe annet.

Beklager (er egentlig på jobb serru :)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000i-f9oeXv?ProductID=oaPD4QFH0rwAAAEaWzZtzLUh&CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL

Gutten er 15, men ble lovet at denne pc`n tok alt, derfor jeg sjekker, så han ikke trenger å bytte om et par år.

(mener age of conan)

Skrevet

Luftpc`r hadde unketelig vært noe enklere i allefall.

Her er link :)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000i-f9oeXv?ProductID=oaPD4QFH0rwAAAEaWzZtzLUh&CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL

(stresser litt for er på jobb og skal snart i møte)

Skrevet

*Hehe* Jeg kan ingenting om pc'er, men stoler ikke ett sekund på Elkjøp og pc'er varer ikke i mange år uansett. :o) Så etter 2-4 år vil jeg tro han har byttet den ut uansett.

...den evige natteravn...
Skrevet

Kjenner ikke til denne pc'en, men har benyttet meg av forsikringen til Elkjøp. Fikk faktisk ny pc uten problemer for et års tid siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...