frk.s Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kranglet med kjæresten i gårkveld og for første gang gikk jeg og la meg i stuen. Orket bare ikke ligge ved siden av ham og være så sint og lei meg... Filleting egentlig, men det ble plutselig stort. Han hadde vært ute og spist middag med den nye jobben og jeg ute med noen venner. Jeg kom først hjem og ventet på ham. Blid og glad og litt brisen.. Ganske seint da han kom, så jeg ville gjerne legge meg, men samtidig høre litt om hans dag. Han ville se litt tv før vi skulle legge oss, men lå og holdt meg i hånden og ville ikke at jeg skulle legge meg. Da vi endelig kom oss i seng begynte han å fortelle om dagen sin og jeg lyttet og vi snakket.. Så skulle jeg fortelle om min dag, men han begynte bare å tulle.. Lage rare lyder og fjolle rett og slett. Jeg liker humor og tull også, men etter flere forsøk på å fortelle om ganske store og viktige ting og bare bli møtt med fjoll ble jeg sint og sa at han var dum og snudde meg unna. Han "slang seg"over meg og utbrøt med tilgjort stemme:" Ånei, er dette avgjørende for vårt fremtidige samliv?" Jeg ble så sint og lei meg! (vi har diskutert mye barn og fremtid i det siste..) Begge lå lenge stille og da jeg etter litt tenking utbrøt:"Jeg vil ikke sovne som uvenner.." gryntet han bare. Etter noen minutter til begynte han å snakke om at han er glad i meg og sa tilogmed unnskyld, men avsluttet hver setning med "og nå må vi sove..." Da gikk jeg inn i stuen.. Sint og lei og trist på jobb nå... 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Dere høres skikkelig voksne ut begge to - eller nei... 0 Siter
Gjest gjespe Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Dere høres altfor unge ut til å tenke på barn i hvertfall. Den type krangler var jeg ferdig med lenge før 20 års alderen. 0 Siter
frk.s Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Dere høres skikkelig voksne ut begge to - eller nei... Takk! Nå ble alt så mye bedre.. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Unektelig litt barnslig ja, men skjønner godt du er lei likevel.. Tror man må gjennom noen sånne i ethvert forhold, om det er noen trøst.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Takk! Nå ble alt så mye bedre.. Kanskje greit å få en påminnelse om den virkelige verden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hvor gammel er kjæresten din? Evt. hvor full var han... Hvis han var forholdsvis voksen i alder og edru så vil jeg si han høres temmelig umoden ut. 0 Siter
frk.s Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Hvor gammel er kjæresten din? Evt. hvor full var han... Hvis han var forholdsvis voksen i alder og edru så vil jeg si han høres temmelig umoden ut. Han er 33 og var nok kanskje fullere enn jeg trodde.. Tingen er at han vanligvis er voksen og fornuftig, så jeg ble så overrasket.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Som du selv sier, dette er jo ingen stor sak. Slike krangler oppstår litt ut av ingenting en gang i blant, han sa jo også unnskyld. Jeg synes du skal ta deg litt sammen og gjøre dagen i dag så god som mulig P.S. Jeg har også en samboer som tuller mye og det kan være utrolig irriterende til tider, men han mener det ikke vondt. Tull med og ta det alvorlige litt senere, når det passer han bedre. 0 Siter
frk.s Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Som du selv sier, dette er jo ingen stor sak. Slike krangler oppstår litt ut av ingenting en gang i blant, han sa jo også unnskyld. Jeg synes du skal ta deg litt sammen og gjøre dagen i dag så god som mulig P.S. Jeg har også en samboer som tuller mye og det kan være utrolig irriterende til tider, men han mener det ikke vondt. Tull med og ta det alvorlige litt senere, når det passer han bedre. Takk! Jeg skal prøve å ta meg sammen og svelge den teite stoltheten.. Jeg blir bare litt støl i halsen ; ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Takk! Jeg skal prøve å ta meg sammen og svelge den teite stoltheten.. Jeg blir bare litt støl i halsen ; ) Hehe, man blir fort det Men det er så positivt for ens egen del om man kommer over slikt småplukk fort, så går dagen videre og man blir i godt humør igjen 0 Siter
frk.s Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Hehe, man blir fort det Men det er så positivt for ens egen del om man kommer over slikt småplukk fort, så går dagen videre og man blir i godt humør igjen Hjertelig takk - o vise menneske! Måtte tålmodighet og "vann-på-gås-prelling" regne over meg... 0 Siter
black wealch Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde avskrevet dette som fyllerør og glemt det, sålenge dette ikke er dagligdags oppførsel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Han er 33 og var nok kanskje fullere enn jeg trodde.. Tingen er at han vanligvis er voksen og fornuftig, så jeg ble så overrasket.. Da får du gi fylla skylda denne gangen. ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Håper og tror at dette var fyllerør. Og jeg tør nesten garantere at dere får en kveld du vil huske lenge. Forsoning vettu Han ba jo om unnskylding, så han er nok ferdig med det hele allerede, ikke gidd å bruk mere energi på det før du vet om det er nødvendig. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde avskrevet dette som fyllerør og glemt det, sålenge dette ikke er dagligdags oppførsel. Enig! 0 Siter
frk.s Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Håper og tror at dette var fyllerør. Og jeg tør nesten garantere at dere får en kveld du vil huske lenge. Forsoning vettu Han ba jo om unnskylding, så han er nok ferdig med det hele allerede, ikke gidd å bruk mere energi på det før du vet om det er nødvendig. Fikk akkurat hyggelig melding og vi er enige om at begge var litt dumme, litt fulle og litt urimelige.. ; ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Fikk akkurat hyggelig melding og vi er enige om at begge var litt dumme, litt fulle og litt urimelige.. ; ) Supert! Ha en trivelig kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.