Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stuptrøtt hele dagene, samme hva jeg holder på med..på kveldene sovner jeg nesten rett etter ungene har lagt seg..sikker på at jeg kunne ha sove hele dagen uten problem. tar vitaminer, har to små barn på 1 og 3 år, men man skal vel ikke være så trøtt for det? Dette her begynner å bli litt slitsomt, har vært hos legen, alt der var normalt.. noen som har hatt det på samme måten eller som har noen gode råd til at jeg kan bli mer våken?

Skrevet

B12-sprøyte, kan hende det ikke vistes på blodprøvene at du hadde litt lite B12. Injiseres hos legen. Genialt!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg hadde det sånn nå på slutten av ferien. Jeg var så trøtt og sliten, kanskje mye pga av at jeg har vært alene med barna nesten hele sommeren. Jeg orket ikke å gjøre så mye, ble sittende halvslapp hele dagen.

På mandag begynte jeg med trimmen igjen, og det har virkelig gjort susen for min del. Med det kom også overskuddet tilbake. En tusletur ute alene gjør godt for kropp og sjel, også husmortrimmen hjemme.

Jeg har i tillegg fått noen stunder helt alene. Disse stundene betyr så utrolig mye for meg. Da får jeg hentet meg inn igjen. Ikke minst får jeg tenke en tanke uten å bli avbrutt.

Så mitt råd til deg er å gjøre noe fint for deg selv :o) Småbarn kan virkelig suge energi ut av en.

Gjest trøtt våken
Skrevet

Hva holder du på med da? Inne med ungene hele dagen, eller jobb/ute/litt av hvert?

Skrevet

anbefaler: raspet Ginsengrot fra Apotheket på det varmeste:o)Skal si det blir Fart i deg! 1 teskje hver morgen ( aldri om kvelden, da får du ikke sove). Ta en 3 mnd Kur..du merker effekten allerede etter en uke -14 dager!

hjalp meg:o)

Gjest Da kan du bli utrolig trøtt
Skrevet

Jern mangel? Prøv fenomax eller hva det heter. se på sunnkosten

Skrevet

Cavin nevner Ginseng; jeg ble "rar" da jeg forsøkte det.

Kanskje Cavin er en mann. Jeg er senere lest at for kvinner passer Rosenrot bedre.

Skrevet

Cavin nevner Ginseng; jeg ble "rar" da jeg forsøkte det.

Kanskje Cavin er en mann. Jeg er senere lest at for kvinner passer Rosenrot bedre.

Helt klart..reagerer vi forskjellig! MEN jeg kjøper KUN raspet Ginsengrot på Apotheket ( ikke på Helsekostbutikkene..der er det ett Hav av forskjellige Ginseng.

Rosenrot derimot blir jeg syk av...p.g.a mage/tarmproblemer, men sikkert bra for andre, som ellers er friske:o)

Skrevet

Helt klart..reagerer vi forskjellig! MEN jeg kjøper KUN raspet Ginsengrot på Apotheket ( ikke på Helsekostbutikkene..der er det ett Hav av forskjellige Ginseng.

Rosenrot derimot blir jeg syk av...p.g.a mage/tarmproblemer, men sikkert bra for andre, som ellers er friske:o)

Jeg tåler rosenrot, men har kuttet den ut inntil videre. Tar blodtrykkstabletter, og på et utsalg nektet de å selge rosenrot til en annen som tok blodtrykksmedisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...