Gjest alt var bedre før Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Er det noen som vet om noen bra tilbud når man skal ha en sånn digitalboks, pluss tv og internett? Jeg vil ha tv3, mtv, tvnorge og de vanlige kanalene, altså ikke bare de vanlige norske (nrk, tv2, nrk2+3). Også trenger jeg internett, men det trenger ikke å være raskt, bare til surfing. Noen som har oversikt? Det er så mange forskjellige tulbud og ting som står skrevet med små skrift og mange ulike leverandører... *frustrert* 0 Siter
monass Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Du har de store og kommersielle tilbydere med Canal Digital i høysetet - som har bredbånd og tv i pakke. Sjekk om det er noen lokale tilbydere. De fleste konkurrerer på ytelse/pris og det er ikke store forskjeller. Kundeservice/behandling er imidlertid vesentlig bedre hos de lokale leverandørene. Nå som slukkingen av analoge sendinger, er i full gang er det mange tilbydere av tv-sendinger der ute. Flere tilbud frister med enkel og fri installasjon og lave priser.Skjønner godt frustrasjonen. Gå for lokalt! :-) Lykke til med valget :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Hva du kan få kommer helt an på hvor du bor. Utvalget i Oslo er selvsagt større enn her i utkantnorge der jeg bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.