Gå til innhold

Hva var det jeg sa...

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var ikke akkurat et imponerende saklighetsnivå i tråden.

Det meste kan diskuteres på doktoronline.no, men ikke på en hvilken som helst måte.

Det var dårlig sletting, i mine øyne:(

Skrevet

Hva gikk jeg glipp av....?

Bare brunskjorteligaen som var i siget. Og stalker-Jølsen i aksjon.

Skrevet

Hva gikk jeg glipp av....?

Et innlegg om en muslim som la skylden på norske kvinner når de blle voldtatt. At de kunne ikke forvente annet når de gikk kledd som horer.. :0(

Men så utviklet tråden seg litt, og det ble mye spøk, og krangling mellom to stk. Så ble den så klart slettet..

Skrevet

OK.... ikke så stort tap altså...

Nei - nå må jeg i seng! God natt!

Skrevet

Neimen Gudameg!

Gjest wha cher?
Skrevet

Det var på sin plass.

Flink webbis

Jeg håper det var munnhuggeriet som var årsak til slettingen, og ikke temaet i seg selv. Hvis temaet var upassende, så er det blitt klamt lavt under taket på dol.

Jeg skjønner at enkelte applauderer at meninger som de er uenige i, slettes. Det er alltid en del som vil sensurere andre. Håper at dol likevel åpner for meninger som ikke er helt i tråd med "mainstream Dagbla-standard".

Skrevet

Et innlegg om en muslim som la skylden på norske kvinner når de blle voldtatt. At de kunne ikke forvente annet når de gikk kledd som horer.. :0(

Men så utviklet tråden seg litt, og det ble mye spøk, og krangling mellom to stk. Så ble den så klart slettet..

Hadde mareritt inatt jeg. Sprang rundt i Oslos gater med redningsvest og en stor gorilla som spiste bananer kom etter meg. Det sto en muslim på hvert gatehjørne og så sint på meg :((. Greide endelig å komme meg ut av byen. Er sliten nå jeg ((

Skrevet

Jeg håper det var munnhuggeriet som var årsak til slettingen, og ikke temaet i seg selv. Hvis temaet var upassende, så er det blitt klamt lavt under taket på dol.

Jeg skjønner at enkelte applauderer at meninger som de er uenige i, slettes. Det er alltid en del som vil sensurere andre. Håper at dol likevel åpner for meninger som ikke er helt i tråd med "mainstream Dagbla-standard".

Det var nok hvordan tråden utartet seg som førte til sletting, ikke tema i seg selv.

Skrevet

Hadde mareritt inatt jeg. Sprang rundt i Oslos gater med redningsvest og en stor gorilla som spiste bananer kom etter meg. Det sto en muslim på hvert gatehjørne og så sint på meg :((. Greide endelig å komme meg ut av byen. Er sliten nå jeg ((

**LOL*

For en forferdelig drøm, bananene toppet jo hele greia!

*Pakke IKjhgf inn i ullteppet*

;0)

Skrevet

**LOL*

For en forferdelig drøm, bananene toppet jo hele greia!

*Pakke IKjhgf inn i ullteppet*

;0)

Tusen takk, liker meg bedre nå med ullteppet rundt meg :-). Jeg skal aldri mere ha bananer i huset, he-he.

Skrevet

Tusen takk, liker meg bedre nå med ullteppet rundt meg :-). Jeg skal aldri mere ha bananer i huset, he-he.

Hihihi, nei, bananer ække bra! ;0)

Skrevet

Hihihi, nei, bananer ække bra! ;0)

Ekke bra du liksom! Jeg har spist to bananer i blendern med melk i dag, med sjokoladepuver i. Godis!

Men nå er det kvelden, godnatt min søte!

Skrevet

Ekke bra du liksom! Jeg har spist to bananer i blendern med melk i dag, med sjokoladepuver i. Godis!

Men nå er det kvelden, godnatt min søte!

Mistet smaken på bananer etter russetiden...

Nattinatt, sov godt, og drøm søtt :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...