Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg drømte at jeg var gravid og at jeg oppdaget det for sent. Grensen på 12 uker var oversteget og jeg kunne ikke ta abort. Jeg har skjelden vært så glad som da vekkerklokka ringte i dag:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg drømte i sommer at jeg hadde fått firlinger. Jeg så på dem der de lå på rekke og rad og tenkte "Oh no!" Så funderte jeg på om jeg skulle kjøpe 4 vippestoler, og om jeg ville klare å amme hele gjengen. Noen ganger er det bare så godt å våkne om morgenen 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg drømte at jeg var ute og svømte med en som en venninne av meg var forelsket i for 26 år siden og han var blitt så kjekk! ) Jeg lurte på om han kjente meg igjen, men jeg rakk ikke å spørre før jeg våknet. *Hehe* 0 Siter
laban Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Datteren min drømmer stadig om at vi, altså foreldrene hennes, skaffer henne flere småsøsken eller strever for å få det til. Noe som er umulig av flere årsaker. I en typisk slik drøm prøver hun å forklare oss at det ikke vil gå, men jeg står på mitt :-| Hun ønsker seg verken større søskenflokk eller egne småbarn, det er helt sikkert. Jeg vet ikke hva disse drømmene sier om hennes forhold til lillebroren... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Datteren min drømmer stadig om at vi, altså foreldrene hennes, skaffer henne flere småsøsken eller strever for å få det til. Noe som er umulig av flere årsaker. I en typisk slik drøm prøver hun å forklare oss at det ikke vil gå, men jeg står på mitt :-| Hun ønsker seg verken større søskenflokk eller egne småbarn, det er helt sikkert. Jeg vet ikke hva disse drømmene sier om hennes forhold til lillebroren... Den eldste her har veldig lyst på flere småsøsken, men det kommer ikke på tale altså 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg har mange slike mareritt Du skal heller ikke ha flere? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg drømte i sommer at jeg hadde fått firlinger. Jeg så på dem der de lå på rekke og rad og tenkte "Oh no!" Så funderte jeg på om jeg skulle kjøpe 4 vippestoler, og om jeg ville klare å amme hele gjengen. Noen ganger er det bare så godt å våkne om morgenen Det hørtes ut som en veldig slitsom drøm:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg drømte at jeg var ute og svømte med en som en venninne av meg var forelsket i for 26 år siden og han var blitt så kjekk! ) Jeg lurte på om han kjente meg igjen, men jeg rakk ikke å spørre før jeg våknet. *Hehe* He he, en gutt i klassen fra barneskolen oppsøker meg i drømmene mine år etter år. Den gangen synes jeg han var teit og barnslig, men han har også blitt veldig kjekk i drømmene mine. Han prøvde forresten og sjekke meg opp i virkeligheten for noen år siden, men da var han ikke noe kjekk. Rart:-) 0 Siter
Gjest starla Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Feiret stor bursdagsfeiring for litt siden, og noen dager i forveien drømte jeg at jeg fikk 50,- i gavekort til gynekolog.. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Datteren min drømmer stadig om at vi, altså foreldrene hennes, skaffer henne flere småsøsken eller strever for å få det til. Noe som er umulig av flere årsaker. I en typisk slik drøm prøver hun å forklare oss at det ikke vil gå, men jeg står på mitt :-| Hun ønsker seg verken større søskenflokk eller egne småbarn, det er helt sikkert. Jeg vet ikke hva disse drømmene sier om hennes forhold til lillebroren... Hun vil ihvertfall ikke ha flere søsken, det er helt sikkert;o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Feiret stor bursdagsfeiring for litt siden, og noen dager i forveien drømte jeg at jeg fikk 50,- i gavekort til gynekolog.. Ha ha, for en generøs gave;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Du skal heller ikke ha flere? Mest sannsynlig ikke og i alle tilfeller ikke nå. Det hadde vært intet mindre enn en katastrofe i vår nåværende situasjon. Dermed drømmer jeg om det en gang i blant og våkner, svett og redd og bekymret 0 Siter
laban Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Hun vil ihvertfall ikke ha flere søsken, det er helt sikkert;o) Nei, heldigvis! Neste gang det blir noen forøkelse i vår del av familien, er det nok i form av barnebarn. Og det har hun foreløpig ingen planer om å skaffe oss, noe jeg holder helt med henne i. Jeg har ikke drømt om egen graviditet på mange år, men forstår deg veldig godt :-) 0 Siter
Luska Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Hehe! Jeg drømte nylig at vi fikk et barn til, men vi klarte ikke å finne på navn til dette barnet. Etter å ha diskutert frem og tilbake endte vi med å velge samme navn som hun vi har fra før. Enkelt og greit med to barn med samme navn, liksom... ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Da jeg ventet min første så drømte jeg at jeg fødte en gutt som var 67cm! Gutten måtte ligge i vanlig barneseng istedenfor i de søte små trillene, og jeg var kjempeflau! Også dritflau da svigerforeldrene mine kom for å se den "lille". *huff* Jeg fikk en sønn, men han var bitteliten, 46cm. Men det var mye bedre 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Da jeg ventet min første så drømte jeg at jeg fødte en gutt som var 67cm! Gutten måtte ligge i vanlig barneseng istedenfor i de søte små trillene, og jeg var kjempeflau! Også dritflau da svigerforeldrene mine kom for å se den "lille". *huff* Jeg fikk en sønn, men han var bitteliten, 46cm. Men det var mye bedre "Jeg fikk en sønn, men han var bitteliten, 46cm. Men det var mye bedre :)" Og min yngste var bare 37 cm:-) Men det skulle man ikke tro i dag. Hun er den høyeste jenta i klassen. 0 Siter
Gjest skjer ofte motsatt Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Da jeg ventet min første så drømte jeg at jeg fødte en gutt som var 67cm! Gutten måtte ligge i vanlig barneseng istedenfor i de søte små trillene, og jeg var kjempeflau! Også dritflau da svigerforeldrene mine kom for å se den "lille". *huff* Jeg fikk en sønn, men han var bitteliten, 46cm. Men det var mye bedre En drømmer ofte motsatt av virkeligheten Kanskje pga drømmene er en speiling av virkeligheten - så blir det speilvendt - altså motsatt? Så i stedet for å tyde drømmen til å tro at sånn blir det, så blir det ofte det motsatte! Mannen min drømte i natt at jeg flytta fra han! men det har jeg jo ikke planer om hehe stakkar. En drømmer også ofte om det en frykter. Jeg tror han drømte dette pga det har vært en del styr i det siste og da har han kanskje hatt litt frykt for at jeg vil gå fra han... stakkar. Jeg vil aldri gå fra han 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 "Jeg fikk en sønn, men han var bitteliten, 46cm. Men det var mye bedre :)" Og min yngste var bare 37 cm:-) Men det skulle man ikke tro i dag. Hun er den høyeste jenta i klassen. Godt det, min sønn er også lang nok, rundt 1.75 nå tenker jeg 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 En drømmer ofte motsatt av virkeligheten Kanskje pga drømmene er en speiling av virkeligheten - så blir det speilvendt - altså motsatt? Så i stedet for å tyde drømmen til å tro at sånn blir det, så blir det ofte det motsatte! Mannen min drømte i natt at jeg flytta fra han! men det har jeg jo ikke planer om hehe stakkar. En drømmer også ofte om det en frykter. Jeg tror han drømte dette pga det har vært en del styr i det siste og da har han kanskje hatt litt frykt for at jeg vil gå fra han... stakkar. Jeg vil aldri gå fra han Det er nok sant det med at det blir motsatt. Jeg tror grunnen til at jeg drømte dette er at min mann er nesten to meter høy Huffda, stakkars mannen din. Du får stelle godt med han til kvelden Noen mareritt kan sitte gjennom hele dagen....Drømmer skal liksom bearbeide det man tenker og opplever. Men drømmer man at partneren er utro, så kan man føle seg trygg på at akkurat det ikke skjer i nærmeste fremtid i allefall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.