Gå til innhold

I natt hadde jeg mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har slike drømmer nå og da. Våkner helt panisk :-/

Gjest Angela26
Skrevet

Det er nok sant det med at det blir motsatt. Jeg tror grunnen til at jeg drømte dette er at min mann er nesten to meter høy :)

Huffda, stakkars mannen din. Du får stelle godt med han til kvelden :)

Noen mareritt kan sitte gjennom hele dagen....Drømmer skal liksom bearbeide det man tenker og opplever. Men drømmer man at partneren er utro, så kan man føle seg trygg på at akkurat det ikke skjer i nærmeste fremtid i allefall :)

Jeg dròmte faktisk at mannen min var utro mot meg i natt! Med min sòster faktisk, av alle ting! Hehe :-) Husker jeg var rasende i dròmmen, gravid og kjempeskuffa!

Jeg tror jeg har den mest lojale,omtenksomme, og trofaste mannen pà jord, sà hvorfor jeg dròmte dette er meg en gàte! :-)

Skrevet

Jeg dròmte faktisk at mannen min var utro mot meg i natt! Med min sòster faktisk, av alle ting! Hehe :-) Husker jeg var rasende i dròmmen, gravid og kjempeskuffa!

Jeg tror jeg har den mest lojale,omtenksomme, og trofaste mannen pà jord, sà hvorfor jeg dròmte dette er meg en gàte! :-)

hehe, det er sikkert et behov for å føle trygghet oppi alt som skjer :) Nå kan du slappe av på det området ;)

Skrevet

Men er du ikke litt sur på ham nå etterpå likevel, innerst inne? :-)

Jeg synes ofte de drømmene henger igjen selv om man vet at det er drømmer... Ok, så var det en drøm, men uansett! Hehe..

Gjest Angela26
Skrevet

Men er du ikke litt sur på ham nå etterpå likevel, innerst inne? :-)

Jeg synes ofte de drømmene henger igjen selv om man vet at det er drømmer... Ok, så var det en drøm, men uansett! Hehe..

Hehe :-) Nei jeg er ikke sur pà han :-) Han stàr alltid opp fòr meg nàr han skal pà jobb ( ellers ogsà, han er et typisk A menneske, jeg et B menneske), og han kommer alltid og setter seg pà sengekanten og gir meg en skikkelig kos og nuss fòr han drar pà jobb, og sà sier han at han elsker meg....*sukk*

Da kan jeg ikke vaere sur vettu :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe :-) Nei jeg er ikke sur pà han :-) Han stàr alltid opp fòr meg nàr han skal pà jobb ( ellers ogsà, han er et typisk A menneske, jeg et B menneske), og han kommer alltid og setter seg pà sengekanten og gir meg en skikkelig kos og nuss fòr han drar pà jobb, og sà sier han at han elsker meg....*sukk*

Da kan jeg ikke vaere sur vettu :-)

Drømmen din kan være en påminnelse om å gi han oppmerksomhet, at du ikke skal ta han som en selvfølge.

Gjest Angela26
Skrevet

Drømmen din kan være en påminnelse om å gi han oppmerksomhet, at du ikke skal ta han som en selvfølge.

Tyder du dròmmer?

Han er den som gir mest oppmerksomhet av oss, og jeg kunne nok godt blitt litt flinkere. Men jeg tar han ikke som en selvfòlge. Etter at jeg ble gravid er jeg blitt mer innesluttet, men rekner med at det blir ordnings nàr gutten vàr kommer ut, og jeg kan fòle meg "normal" igjen....:-)

AneM1365380603
Skrevet

Tyder du dròmmer?

Han er den som gir mest oppmerksomhet av oss, og jeg kunne nok godt blitt litt flinkere. Men jeg tar han ikke som en selvfòlge. Etter at jeg ble gravid er jeg blitt mer innesluttet, men rekner med at det blir ordnings nàr gutten vàr kommer ut, og jeg kan fòle meg "normal" igjen....:-)

Det hender jeg prøver å tolke drømmer, og det er spennende. Stort sett blir det egne drømmer.

Jeg tror ikke du tar mannen din som en selvfølge, men det kan være lett i perioder å glemme oppmerksomhet til partneren. Nå som du er gravid dreier sikkert mye seg om det, og samlivet er ikke som før. Kanskje underbevisstheten din har litt dårlig samvittighet :) Det er bare en tanke da.. Jeg pleier å overøse mannen min med oppmerksomhet etter slike drømmer.

Skrevet

Jeg våknet natt til i går av at jeg gråt!!??

Drømte katta var påkjørt, og hadde ødelagt hele hofta.

Så den måtte jo avlives...Grusomt..

Pus fikk litt ekstrakos i går ja :0)

Gjest Angela26
Skrevet

Det hender jeg prøver å tolke drømmer, og det er spennende. Stort sett blir det egne drømmer.

Jeg tror ikke du tar mannen din som en selvfølge, men det kan være lett i perioder å glemme oppmerksomhet til partneren. Nå som du er gravid dreier sikkert mye seg om det, og samlivet er ikke som før. Kanskje underbevisstheten din har litt dårlig samvittighet :) Det er bare en tanke da.. Jeg pleier å overøse mannen min med oppmerksomhet etter slike drømmer.

Du er noksà treffsikker :-) Jeg tenkte faktisk pà det her tidligere i dag, at i kveld skal jeg overraske han med noe....;-)

Skrevet

Feiret stor bursdagsfeiring for litt siden, og noen dager i forveien drømte jeg at jeg fikk 50,- i gavekort til gynekolog..

Hahahaha! Kjempegave! :oD

Skrevet

Jeg har flere ganger drømt at jeg var gravid, og en ngang drømte jeg at jeg fødte kattunger!

En gang drømte jeg at ei venninne var gravid. Jeg trodde ikke så mye på drømmen, for hun hadde mange barn fra før. Men 8-9 måneder senere fødte hun.

Skrevet

Godt det, min sønn er også lang nok, rundt 1.75 nå tenker jeg :)

Min sønn er også 1,75 (14 år)

I dag fikk vi resultatet på en høydetest og han skal bli ca 1.88, noe han ble veldig fornøyd med. Faren er nemlig 1.98.

Men jeg stoler ikke på høydetestene. Datteren min ble 5 cm høyere enn testen sa hun skulle bli.

Skrevet

Jeg har flere ganger drømt at jeg var gravid, og en ngang drømte jeg at jeg fødte kattunger!

En gang drømte jeg at ei venninne var gravid. Jeg trodde ikke så mye på drømmen, for hun hadde mange barn fra før. Men 8-9 måneder senere fødte hun.

Jeg husker en på det daværende Forum for Ufrivillig Barnløshet, som drømte at hun fødte seks ørreter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...