Gjest Shira :o) Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg har slike drømmer nå og da. Våkner helt panisk :-/ 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Det er nok sant det med at det blir motsatt. Jeg tror grunnen til at jeg drømte dette er at min mann er nesten to meter høy Huffda, stakkars mannen din. Du får stelle godt med han til kvelden Noen mareritt kan sitte gjennom hele dagen....Drømmer skal liksom bearbeide det man tenker og opplever. Men drømmer man at partneren er utro, så kan man føle seg trygg på at akkurat det ikke skjer i nærmeste fremtid i allefall Jeg dròmte faktisk at mannen min var utro mot meg i natt! Med min sòster faktisk, av alle ting! Hehe :-) Husker jeg var rasende i dròmmen, gravid og kjempeskuffa! Jeg tror jeg har den mest lojale,omtenksomme, og trofaste mannen pà jord, sà hvorfor jeg dròmte dette er meg en gàte! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg dròmte faktisk at mannen min var utro mot meg i natt! Med min sòster faktisk, av alle ting! Hehe :-) Husker jeg var rasende i dròmmen, gravid og kjempeskuffa! Jeg tror jeg har den mest lojale,omtenksomme, og trofaste mannen pà jord, sà hvorfor jeg dròmte dette er meg en gàte! :-) hehe, det er sikkert et behov for å føle trygghet oppi alt som skjer Nå kan du slappe av på det området 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg dròmte faktisk at mannen min var utro mot meg i natt! Med min sòster faktisk, av alle ting! Hehe :-) Husker jeg var rasende i dròmmen, gravid og kjempeskuffa! Jeg tror jeg har den mest lojale,omtenksomme, og trofaste mannen pà jord, sà hvorfor jeg dròmte dette er meg en gàte! :-) Men er du ikke litt sur på ham nå etterpå likevel, innerst inne? :-) Jeg synes ofte de drømmene henger igjen selv om man vet at det er drømmer... Ok, så var det en drøm, men uansett! Hehe.. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Men er du ikke litt sur på ham nå etterpå likevel, innerst inne? :-) Jeg synes ofte de drømmene henger igjen selv om man vet at det er drømmer... Ok, så var det en drøm, men uansett! Hehe.. Hehe :-) Nei jeg er ikke sur pà han :-) Han stàr alltid opp fòr meg nàr han skal pà jobb ( ellers ogsà, han er et typisk A menneske, jeg et B menneske), og han kommer alltid og setter seg pà sengekanten og gir meg en skikkelig kos og nuss fòr han drar pà jobb, og sà sier han at han elsker meg....*sukk* Da kan jeg ikke vaere sur vettu :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Hehe :-) Nei jeg er ikke sur pà han :-) Han stàr alltid opp fòr meg nàr han skal pà jobb ( ellers ogsà, han er et typisk A menneske, jeg et B menneske), og han kommer alltid og setter seg pà sengekanten og gir meg en skikkelig kos og nuss fòr han drar pà jobb, og sà sier han at han elsker meg....*sukk* Da kan jeg ikke vaere sur vettu :-) Drømmen din kan være en påminnelse om å gi han oppmerksomhet, at du ikke skal ta han som en selvfølge. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Drømmen din kan være en påminnelse om å gi han oppmerksomhet, at du ikke skal ta han som en selvfølge. Tyder du dròmmer? Han er den som gir mest oppmerksomhet av oss, og jeg kunne nok godt blitt litt flinkere. Men jeg tar han ikke som en selvfòlge. Etter at jeg ble gravid er jeg blitt mer innesluttet, men rekner med at det blir ordnings nàr gutten vàr kommer ut, og jeg kan fòle meg "normal" igjen....:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Tyder du dròmmer? Han er den som gir mest oppmerksomhet av oss, og jeg kunne nok godt blitt litt flinkere. Men jeg tar han ikke som en selvfòlge. Etter at jeg ble gravid er jeg blitt mer innesluttet, men rekner med at det blir ordnings nàr gutten vàr kommer ut, og jeg kan fòle meg "normal" igjen....:-) Det hender jeg prøver å tolke drømmer, og det er spennende. Stort sett blir det egne drømmer. Jeg tror ikke du tar mannen din som en selvfølge, men det kan være lett i perioder å glemme oppmerksomhet til partneren. Nå som du er gravid dreier sikkert mye seg om det, og samlivet er ikke som før. Kanskje underbevisstheten din har litt dårlig samvittighet Det er bare en tanke da.. Jeg pleier å overøse mannen min med oppmerksomhet etter slike drømmer. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg våknet natt til i går av at jeg gråt!!?? Drømte katta var påkjørt, og hadde ødelagt hele hofta. Så den måtte jo avlives...Grusomt.. Pus fikk litt ekstrakos i går ja :0) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Det hender jeg prøver å tolke drømmer, og det er spennende. Stort sett blir det egne drømmer. Jeg tror ikke du tar mannen din som en selvfølge, men det kan være lett i perioder å glemme oppmerksomhet til partneren. Nå som du er gravid dreier sikkert mye seg om det, og samlivet er ikke som før. Kanskje underbevisstheten din har litt dårlig samvittighet Det er bare en tanke da.. Jeg pleier å overøse mannen min med oppmerksomhet etter slike drømmer. Du er noksà treffsikker :-) Jeg tenkte faktisk pà det her tidligere i dag, at i kveld skal jeg overraske han med noe....;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Feiret stor bursdagsfeiring for litt siden, og noen dager i forveien drømte jeg at jeg fikk 50,- i gavekort til gynekolog.. Hahahaha! Kjempegave! :oD 0 Siter
fresja Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg har flere ganger drømt at jeg var gravid, og en ngang drømte jeg at jeg fødte kattunger! En gang drømte jeg at ei venninne var gravid. Jeg trodde ikke så mye på drømmen, for hun hadde mange barn fra før. Men 8-9 måneder senere fødte hun. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Godt det, min sønn er også lang nok, rundt 1.75 nå tenker jeg Min sønn er også 1,75 (14 år) I dag fikk vi resultatet på en høydetest og han skal bli ca 1.88, noe han ble veldig fornøyd med. Faren er nemlig 1.98. Men jeg stoler ikke på høydetestene. Datteren min ble 5 cm høyere enn testen sa hun skulle bli. 0 Siter
laban Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg har flere ganger drømt at jeg var gravid, og en ngang drømte jeg at jeg fødte kattunger! En gang drømte jeg at ei venninne var gravid. Jeg trodde ikke så mye på drømmen, for hun hadde mange barn fra før. Men 8-9 måneder senere fødte hun. Jeg husker en på det daværende Forum for Ufrivillig Barnløshet, som drømte at hun fødte seks ørreter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.