Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på at vi skal i bryllup i helgen og lurer på om noen kan kjolekodene?

Vielsen har vært, så dette er "vennefest", men med grillmat og båttur.

Spørsmålet er: lang eller kort kjole??

Gjest Elextra
Skrevet

Alt er lov, men ville nok ikke tenkt lang kjole i et slikt bryllup, nei, med mindre det stod i invitasjonen.

Skrevet

Vennetur, grillmat og båt tur krever nok ikke kjole. Kle deg stilig, som på byen. Det ville jeg gjort. Regner med det er utover kvelden, og da blir det vel kaldt med kjole? Jaja, drikker du litt så fryser man ikke så lett :)

Skrevet

Vennetur, grillmat og båt tur krever nok ikke kjole. Kle deg stilig, som på byen. Det ville jeg gjort. Regner med det er utover kvelden, og da blir det vel kaldt med kjole? Jaja, drikker du litt så fryser man ikke så lett :)

Du må tro jeg er rene drankeren...

; )

Skrevet

Snakket med foloveren som var veeeldig opptatt av lang kjole..

Skrevet

Du må tro jeg er rene drankeren...

; )

Jeg _tror_ ingenting ;) Men kjenner selv til at kulde ikke oppfattes like godt med noe i nebbet ;)

Skrevet

Jeg _tror_ ingenting ;) Men kjenner selv til at kulde ikke oppfattes like godt med noe i nebbet ;)

Det er merklig det der!

Jeg som er så frysen, blir så god varm at med noe innabords :0)

Skrevet

Skjønner _ikke_ hva du mener..

(og blir ikke påminnet tur hjem fra nyttårsfest hvor det var så lang garderobekø at det virket helt logisk å spasere hjem uten kåpe..)

; )

Skrevet

Det er merklig det der!

Jeg som er så frysen, blir så god varm at med noe innabords :0)

Jeg er også en frysepinne. Kan det ha med hjertefrekvensen å gjøre tro? Kombinasjonen av å ikke klare å sitte stille og alkoholen ;) Også tynner jo alkoholen ut blodet....eller?

Jaja, hun må ha lang kjole ser jeg nå.

Skrevet

Skjønner _ikke_ hva du mener..

(og blir ikke påminnet tur hjem fra nyttårsfest hvor det var så lang garderobekø at det virket helt logisk å spasere hjem uten kåpe..)

; )

*LOL* har selv glemt både jakke og skjerf ;) *huff*

Skrevet

Jeg er også en frysepinne. Kan det ha med hjertefrekvensen å gjøre tro? Kombinasjonen av å ikke klare å sitte stille og alkoholen ;) Også tynner jo alkoholen ut blodet....eller?

Jaja, hun må ha lang kjole ser jeg nå.

Hihi, må være det at vi ikke har så mye "glasur" ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...