frk.s Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Kom plutselig på at vi skal i bryllup i helgen og lurer på om noen kan kjolekodene? Vielsen har vært, så dette er "vennefest", men med grillmat og båttur. Spørsmålet er: lang eller kort kjole?? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Alt er lov, men ville nok ikke tenkt lang kjole i et slikt bryllup, nei, med mindre det stod i invitasjonen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Vennetur, grillmat og båt tur krever nok ikke kjole. Kle deg stilig, som på byen. Det ville jeg gjort. Regner med det er utover kvelden, og da blir det vel kaldt med kjole? Jaja, drikker du litt så fryser man ikke så lett 0 Siter
frk.s Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Vennetur, grillmat og båt tur krever nok ikke kjole. Kle deg stilig, som på byen. Det ville jeg gjort. Regner med det er utover kvelden, og da blir det vel kaldt med kjole? Jaja, drikker du litt så fryser man ikke så lett Du må tro jeg er rene drankeren... ; ) 0 Siter
frk.s Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Snakket med foloveren som var veeeldig opptatt av lang kjole.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Du må tro jeg er rene drankeren... ; ) Jeg _tror_ ingenting Men kjenner selv til at kulde ikke oppfattes like godt med noe i nebbet 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg _tror_ ingenting Men kjenner selv til at kulde ikke oppfattes like godt med noe i nebbet Det er merklig det der! Jeg som er så frysen, blir så god varm at med noe innabords :0) 0 Siter
frk.s Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Jeg _tror_ ingenting Men kjenner selv til at kulde ikke oppfattes like godt med noe i nebbet Skjønner _ikke_ hva du mener.. (og blir ikke påminnet tur hjem fra nyttårsfest hvor det var så lang garderobekø at det virket helt logisk å spasere hjem uten kåpe..) ; ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Det er merklig det der! Jeg som er så frysen, blir så god varm at med noe innabords :0) Jeg er også en frysepinne. Kan det ha med hjertefrekvensen å gjøre tro? Kombinasjonen av å ikke klare å sitte stille og alkoholen Også tynner jo alkoholen ut blodet....eller? Jaja, hun må ha lang kjole ser jeg nå. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Skjønner _ikke_ hva du mener.. (og blir ikke påminnet tur hjem fra nyttårsfest hvor det var så lang garderobekø at det virket helt logisk å spasere hjem uten kåpe..) ; ) *LOL* har selv glemt både jakke og skjerf *huff* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg er også en frysepinne. Kan det ha med hjertefrekvensen å gjøre tro? Kombinasjonen av å ikke klare å sitte stille og alkoholen Også tynner jo alkoholen ut blodet....eller? Jaja, hun må ha lang kjole ser jeg nå. Hihi, må være det at vi ikke har så mye "glasur" ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.