Gå til innhold

går jeg opp i lønn?

Anbefalte innlegg

Gjest det hadde vært kjekt
Skrevet

Sjefen min er på ferie og jeg har fått i oppgave og lese hans mail mens han er borte. I vår avdeling er vi 5 personer, hvorav en har vært her i mange år, jeg begynte for et halvt år siden, og så er det to til som begynte for ca 3 mnd siden.

Jeg har en lønn på 385 000kr De to andre nye har en lønn på 440 000kr og 450 000kr (jeg er 25 og de er rund 35, vi gjør den samme jobben). Ettersom prøveperioden deres nå er over skrev HR sjefen mail til sjefen min om at de bør få et opprykk og jevnes ut i lønn, og hun spurte hva han synes om det. Da skriver han tilbake (han kan sjekke mailen sin der han er), at de bør få et opprykk ja.. og at controllernes lønn bør jevnes ut.

Så lurer jeg nå på om det kan bety at jeg også vil gå opp i lønn? Ettersom han skriver controllerne, og ikke at ”de” bør jevnes ut. Hva tror dere? Jeg har ingen forhåpninger enda altså.

Gjest alle fugler små de er
Skrevet

Ja, vi kan jo gjette, men du har vel bedre forutsetninger enn oss å gjette.

Og for øvrig: Så lenge sjefen din svarte på mailen, så skulle det vel være overflødig å opplyse om det faktum at han kan sjekke mailen der han er :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...