Gjest det hadde vært kjekt Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Sjefen min er på ferie og jeg har fått i oppgave og lese hans mail mens han er borte. I vår avdeling er vi 5 personer, hvorav en har vært her i mange år, jeg begynte for et halvt år siden, og så er det to til som begynte for ca 3 mnd siden. Jeg har en lønn på 385 000kr De to andre nye har en lønn på 440 000kr og 450 000kr (jeg er 25 og de er rund 35, vi gjør den samme jobben). Ettersom prøveperioden deres nå er over skrev HR sjefen mail til sjefen min om at de bør få et opprykk og jevnes ut i lønn, og hun spurte hva han synes om det. Da skriver han tilbake (han kan sjekke mailen sin der han er), at de bør få et opprykk ja.. og at controllernes lønn bør jevnes ut. Så lurer jeg nå på om det kan bety at jeg også vil gå opp i lønn? Ettersom han skriver controllerne, og ikke at ”de” bør jevnes ut. Hva tror dere? Jeg har ingen forhåpninger enda altså. 0 Siter
Gjest alle fugler små de er Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Ja, vi kan jo gjette, men du har vel bedre forutsetninger enn oss å gjette. Og for øvrig: Så lenge sjefen din svarte på mailen, så skulle det vel være overflødig å opplyse om det faktum at han kan sjekke mailen der han er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.