Gå til innhold

Hvilke campingvogner har 3 køyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke modeller har 3-sengs køye, og dobbel aksling/boggie?

Gjest mandolina
Skrevet

Mener du tre køyer og en dobbeltseng? så vet jeg at Knaus har en slik modell, men søk på nettet og du vil kunne finne de forskjellige sengekombinasjoner, du finner det meste.

Hobby, Knaus, Kabe, Cabby, Hymer osv.

Hilsen

Gjest jamvold
Skrevet

Alle har 3køyer. Dvs. du må spesialbestille vognen med 3 køyer. Da er det samme om vognen er 5.60 eller større.

Boggihjul kommer fra 6.50

Skrevet

Jeg har plass, så du trenger ikke å kjøpe campingvogn, når du skal besøke meg:-)

Skrevet

Jeg har plass, så du trenger ikke å kjøpe campingvogn, når du skal besøke meg:-)

*smask* ;o)

Skrevet

Alle har 3køyer. Dvs. du må spesialbestille vognen med 3 køyer. Da er det samme om vognen er 5.60 eller større.

Boggihjul kommer fra 6.50

Saken var at jeg skulle søke på vogn med 3-køyeseng + dobbeltseng, men det finnes ikke noe sikkert søkeord for det. Nytter ikke å søke på boggi heller = for mange aktuelle modeller blir ikke med på søket.

Gjest jamvold
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219354825' post='3939317]

Saken var at jeg skulle søke på vogn med 3-køyeseng + dobbeltseng, men det finnes ikke noe sikkert søkeord for det. Nytter ikke å søke på boggi heller = for mange aktuelle modeller blir ikke med på søket.

Det er nok fordi 3 køyer ikke er helt standard. Alle som bestilles med 3 køyer har jo også dobbelseng. Så det er stort sett store familier som har slike vogner. Finner sikkert også noen brukte av dem på finn tipper jeg.

Hobby er en stor leverandør og har alltid hatt mye utvalg av vogner med både boogiehjul og valg av 2 -3 køyer. Men du finner ikke avbildet nye vogner med 3 køyer.

Skrevet

Søk etter, Adria,Knaus eller Hobby og se om du finner noe. Jeg har ikke tid til å finne link akkurat nå..

Gjest Marianna
Skrevet

Hobby 7.20 og 6.50 har mange fine løsninger med køyeseng med sittegruppe ved siden av som kan legges om til seng + dobbelseng.

3 køye har vi dårlig erfaring med, da det blir trangt mellom sengene.

vi har løsningen til 7.20 nå og er ganske fornøyd, problemet er bare at køye og gruppe som legges om til seng er noe korte...vi har da store barn med lengde 1.60 til 1.80.

Gjest Dethleffs sk 560
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219354825' post='3939317]

Jeg gikk på finn og på campingvognsiden uten å velge merke, og skrev 3 køyer. Og fikk da 101 treff. Du kan jo selvføelig være uheldig å få flere ting i søket, men vil tror du får mange med 3 køyesenger. Barna mine klagde forresten aldri over at det var trangt mellom køyene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...