Gå til innhold

Når er håndballfinalen?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Bronsefinalen er kl 8, finalen 9,45, i følge vg.no sin tvguide.

Skrevet

Nope, i morgen er første lørdag etter full uke med hverdag og tidlige morgener - i morgen skal det soves:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Nope, i morgen er første lørdag etter full uke med hverdag og tidlige morgener - i morgen skal det soves:-)

Jeg tar sovingen på søndag, jeg _må_ få med meg finalen! :-) Dessuten er det ikke så ille å stå opp kl 9.45 for å ligge på sofan og se tv heller, hehe..

Gjest Elextra
Skrevet

8 eller 9 er jo nærmest langt utpå formiddagen - når en har små barn! :-)

Skulle gjerne sovet til 10...

Skrevet

Sove til 9.45? Du har kanske ikke barn...? ;-)

Skrevet

Sove til 9.45? Du har kanske ikke barn...? ;-)

Jo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...