Gå til innhold

Når man begynner å bli tynnhåret - menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere noe for det? Eller lar dere det falle av? Mannen min begynner å få en liten flekk oppå hodet, og ser ut til å bekymre seg litt....

Skrevet

Akkurat det bekymret meg ikke i det hele tatt og har aldri tatt noe for det og kommer ikke til å gjøre det heller.

Hadde jeg vært 18 så hadde jeg nok tenkt annerledes, men dette har faktisk ikke vært noe tema for meg.

Skrevet

Akkurat det bekymret meg ikke i det hele tatt og har aldri tatt noe for det og kommer ikke til å gjøre det heller.

Hadde jeg vært 18 så hadde jeg nok tenkt annerledes, men dette har faktisk ikke vært noe tema for meg.

La det falle av - eller ikke, ikke noe som betyr noe i det hele tatt!

Skrevet

Jeg hadde overtalt ham til å klippe alt helt kort. :o) Det er knallsexy, hentehår er gruuuusomt. Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent.

Skrevet

Disse mannfolka altså!!!

Min kjære har fått veldig høye viker, men hva gjør nå det?

Flere av vennene hans har både viker og måne, men de er da kjempefine for det!

Be ham ta det med ro. Mannfolk uten hår er sexy!

Skrevet

Jeg hadde overtalt ham til å klippe alt helt kort. :o) Det er knallsexy, hentehår er gruuuusomt. Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent.

Tiltredes!!!

Skrevet

Da hadde jeg vært kjapp med maskinen...

Finnes ikke noe verre enn mannfolk med hentesveis...

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent.''

Det er jeg helt enig i.

Helt kort er definitivt tingen for de som har blitt tynne i håret.

Gjest mandolina
Skrevet

Da hadde jeg vært kjapp med maskinen...

Finnes ikke noe verre enn mannfolk med hentesveis...

Jo, mannfolk med måne og tynt, pistret, langt hår i hestehale.

Hilsen

Skrevet

Jo, mannfolk med måne og tynt, pistret, langt hår i hestehale.

Hilsen

*LOL*

Skrevet

La det falle av - eller ikke, ikke noe som betyr noe i det hele tatt!

For meg betyr det ikke noe, fordi dette er noe jeg ikke kan få gjort noe med. Så er det jo slik da at menn med lite hår er de mest potente, hehe.

Skrevet

For meg betyr det ikke noe, fordi dette er noe jeg ikke kan få gjort noe med. Så er det jo slik da at menn med lite hår er de mest potente, hehe.

Der var du igjen, ja ;p *hehe*

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min har blitt litt tynnere i håret, men har endel igjen. Jeg synes han er flott som han er, og jeg liker best når håret er veldig kort.

Skrevet

Skulle det bli noe problem bare transplanterer jeg litt av nesehåret mitt dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...