Elis31 Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Tar dere noe for det? Eller lar dere det falle av? Mannen min begynner å få en liten flekk oppå hodet, og ser ut til å bekymre seg litt.... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Akkurat det bekymret meg ikke i det hele tatt og har aldri tatt noe for det og kommer ikke til å gjøre det heller. Hadde jeg vært 18 så hadde jeg nok tenkt annerledes, men dette har faktisk ikke vært noe tema for meg. 0 Siter
Gjest minor Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Akkurat det bekymret meg ikke i det hele tatt og har aldri tatt noe for det og kommer ikke til å gjøre det heller. Hadde jeg vært 18 så hadde jeg nok tenkt annerledes, men dette har faktisk ikke vært noe tema for meg. La det falle av - eller ikke, ikke noe som betyr noe i det hele tatt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde overtalt ham til å klippe alt helt kort. ) Det er knallsexy, hentehår er gruuuusomt. Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Disse mannfolka altså!!! Min kjære har fått veldig høye viker, men hva gjør nå det? Flere av vennene hans har både viker og måne, men de er da kjempefine for det! Be ham ta det med ro. Mannfolk uten hår er sexy! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde overtalt ham til å klippe alt helt kort. ) Det er knallsexy, hentehår er gruuuusomt. Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent. Tiltredes!!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Da hadde jeg vært kjapp med maskinen... Finnes ikke noe verre enn mannfolk med hentesveis... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde overtalt ham til å klippe alt helt kort. ) Det er knallsexy, hentehår er gruuuusomt. Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent. ''Mange har jo en tendens til å prøve å skjule skallete flekker ved å gre hårtuster over dem. Ikke pent.'' Det er jeg helt enig i. Helt kort er definitivt tingen for de som har blitt tynne i håret. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Da hadde jeg vært kjapp med maskinen... Finnes ikke noe verre enn mannfolk med hentesveis... Jo, mannfolk med måne og tynt, pistret, langt hår i hestehale. Hilsen 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jo, mannfolk med måne og tynt, pistret, langt hår i hestehale. Hilsen *LOL* 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 La det falle av - eller ikke, ikke noe som betyr noe i det hele tatt! For meg betyr det ikke noe, fordi dette er noe jeg ikke kan få gjort noe med. Så er det jo slik da at menn med lite hår er de mest potente, hehe. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 For meg betyr det ikke noe, fordi dette er noe jeg ikke kan få gjort noe med. Så er det jo slik da at menn med lite hår er de mest potente, hehe. Der var du igjen, ja ;p *hehe* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Mannen min har blitt litt tynnere i håret, men har endel igjen. Jeg synes han er flott som han er, og jeg liker best når håret er veldig kort. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Skulle det bli noe problem bare transplanterer jeg litt av nesehåret mitt dit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.