Gå til innhold

Ble kjørt på og han stakk av

Anbefalte innlegg

Gjest hva ville dere gjort?
Skrevet

Ute og kjørte nettopp og skulle opp en bakke. En bil hadde stoppet midt i bakken og det var en bil foran meg igjen. Da den første bilen kjørte, seilet bilen foran meg bakover og traff meg. Ikke veldig hardt, fordi farten ikke var så stor, men nok til at jeg kvapp kraftig og fikk et slags sjokk.

Prøvde å gi tegn til føreren i bilen foran så han skulle stoppe, men han bare kjørte. Jeg tutet og kjørte etter han, men på et tidspunkt måtte jeg stoppe fordi jeg skalv i hele kroppen. Men jeg så hvor han kjørte og jeg gikk bort til der han parkerte bilen og tok bilde av skiltet, så jeg har bilnummeret.

Var ingen store skader på fronten min, noen riper var der, men de kan ha vært der fra før. Fått roet meg litt nå, men sitter og lurer på hva dere ville gjort i en sånn situasjon? Jeg føler meg ganske shaky ennå og anspent i topplokket samt kvalm. Kan komme av sjokket så klart, men lurer på om jeg bør dra på legevakta. Synes også at det er for ille at fyren skal slippe unna så billig, når han ikke engang orka å stoppe for å spørre hvordan det gikk med meg.

Og at jeg er ganske sjokkert over sånn oppførsel er ikke til å legge skjul på..

Skrevet

Vet du hvem det er, eller fikk tatt nummeret burde du anmelde.

Skrevet

Etter å ha roet meg ned (ville ventet til dagen etter) ville jeg ringt eieren av bilen og forklart situasjonen. Hvem som eier bilen finner du ut ved å sende sms REGNR til 2282

hidi, the scorpion
Skrevet

Etter å ha roet meg ned (ville ventet til dagen etter) ville jeg ringt eieren av bilen og forklart situasjonen. Hvem som eier bilen finner du ut ved å sende sms REGNR til 2282

Helt enig med deg her;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...