cathlin Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg kjøpte den største verktøykassen de hadde,,,, så nå er jeg sikret. Ville bare fortelle det til dere først av alle. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 Har du spikerpistol? =) Nei, men jeg har en djevelsk stor avbitertang! 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Får se om den er større enn min, jeg kjøpte også den største, og den er overfyllt i dag......! Lurt å ta den største tror jeg, særlig når man ikke har så mye ekstra plass. Jeg har borr, hvis du trenger det. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 Får se om den er større enn min, jeg kjøpte også den største, og den er overfyllt i dag......! Lurt å ta den største tror jeg, særlig når man ikke har så mye ekstra plass. Jeg har borr, hvis du trenger det. Så bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.