Gjest this is a signature Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Følger dere med? Hva har vært høydepunktet? Hvor lenge er det egentlig igjen av OL nå? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 tror det er slutt i morgen. Håndball, roing og spyd var vel høydepunkter sett med norske øyne. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Uten tvil olymisk mester i spyd;) Helt fantastisk!! Ol avsluttes til søndag. 0 Siter
fresja Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg følger med, men bare på de øvelsene hvor Norge stiller. Spyd var nok høgdepunktet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Har sett litt ja. Håndballfinalen i dag var jo en klar høydare!!! ) Spyd likeså. Og ikke å forglemme bronsemedaljen i laghopp i sprangridning og enn så lenge velger jeg å tro at Tony Andre Hansen ikke har dopet hesten sin, men at de ble utsatt for sabotasje. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg er imponert over alle deltagere! Makan til stahet og viljestyrke som skal til for å nå så langt! Synkronsvømming-lag er noe som får meg til å måpe Perfekte stup er stilig 0 Siter
Gjest høydare Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Bartene til det kroatiske landslaget i vannpolo var uten tvil en høydare! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Vi har nok sett mer enn "folk flest", her i huset er vi litt sportsidioter. :-) Høydepunktet tror jeg nok var Olaf Tuftes gull i roing. Og Sara Nordenstams bronse i svømming. Overraskende medaljer begge to, desto mer morsomme. Ellers har jeg fått med meg uante mengder synkronsvømming fra tredemølla på helsestudioet, de damene morer meg mye og faktisk blir jeg litt imponert. Om det akkurat er olympisk idrett ver jeg ikke helt, men siden de er med er det jo gøy å se på. Man ser jo aldri synkronsvømming ellers, liksom. Vannpolo finner jeg lite glede i, og det samme med kampsportene. Det ser nesten hjelpesløst ut, både med bryting og ikke minst judo. Ja-ja, et supert OL ble det nå for Norge, leit med doping av hest - men det kan jo være sabotasje. Forhåpentligvis finner de ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.