Gå til innhold

OL

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Følger dere med?

Hva har vært høydepunktet?

Hvor lenge er det egentlig igjen av OL nå?

Skrevet

tror det er slutt i morgen.

Håndball, roing og spyd var vel høydepunkter sett med norske øyne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Uten tvil olymisk mester i spyd;) Helt fantastisk!!

Ol avsluttes til søndag.

Skrevet

Jeg følger med, men bare på de øvelsene hvor Norge stiller.

Spyd var nok høgdepunktet.

Skrevet

Har sett litt ja. Håndballfinalen i dag var jo en klar høydare!!! :o)

Spyd likeså.

Og ikke å forglemme bronsemedaljen i laghopp i sprangridning og enn så lenge velger jeg å tro at Tony Andre Hansen ikke har dopet hesten sin, men at de ble utsatt for sabotasje.

Skrevet

Jeg er imponert over alle deltagere! Makan til stahet og viljestyrke som skal til for å nå så langt!

Synkronsvømming-lag er noe som får meg til å måpe ;)

Perfekte stup er stilig :)

Gjest høydare
Skrevet

Bartene til det kroatiske landslaget i vannpolo var uten tvil en høydare!

Gjest ViViola
Skrevet

Vi har nok sett mer enn "folk flest", her i huset er vi litt sportsidioter. :-)

Høydepunktet tror jeg nok var Olaf Tuftes gull i roing. Og Sara Nordenstams bronse i svømming. Overraskende medaljer begge to, desto mer morsomme.

Ellers har jeg fått med meg uante mengder synkronsvømming fra tredemølla på helsestudioet, de damene morer meg mye og faktisk blir jeg litt imponert. Om det akkurat er olympisk idrett ver jeg ikke helt, men siden de er med er det jo gøy å se på. Man ser jo aldri synkronsvømming ellers, liksom.

Vannpolo finner jeg lite glede i, og det samme med kampsportene. Det ser nesten hjelpesløst ut, både med bryting og ikke minst judo.

Ja-ja, et supert OL ble det nå for Norge, leit med doping av hest - men det kan jo være sabotasje. Forhåpentligvis finner de ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...