Gjest SværtFortvilt Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Hva gjør jeg når barnet mitt på 8 mnd nekter å drikke morsmelkerstatning og jeg heller ikke har igjen noe i brystene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Gir barnet grøt, middag, brødskive, frukt og vann? Ikke noe problem. For jeg antar problemet ikke er å få i barnet mat, men at det ikke er glad i melk? 0 Siter
Gjest SværtFortvilt Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Gir barnet grøt, middag, brødskive, frukt og vann? Ikke noe problem. For jeg antar problemet ikke er å få i barnet mat, men at det ikke er glad i melk? han er glad i mat, men mener å ha hørt at de må ha enten morsmelk eller erstatning frem til de er 1 år? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 han er glad i mat, men mener å ha hørt at de må ha enten morsmelk eller erstatning frem til de er 1 år? Poden min var ikke glad i melk og det var ikke mye melk han fikk i seg på den alderen. Viste seg senere at han ikke tålte melk... Bland melk i grøten hans og gi ham litt kald mme i tutekopp ved siden av brødskive f.eks. 0 Siter
Gjest SværtFortvilt Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Poden min var ikke glad i melk og det var ikke mye melk han fikk i seg på den alderen. Viste seg senere at han ikke tålte melk... Bland melk i grøten hans og gi ham litt kald mme i tutekopp ved siden av brødskive f.eks. Takk:) Hvilke grøter er det en kan tilberede med melk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Takk:) Hvilke grøter er det en kan tilberede med melk? Les på pakken i butikken, eller lag havegrøt selv av havgregryn. ) 0 Siter
ariadne Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Takk:) Hvilke grøter er det en kan tilberede med melk? Bland med utblandet morsmelkserstatning, vanlig melk skal de ikke ha før ett år. 0 Siter
Gjest tutekopp. Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Da kan du forsøke å da melken i en tutekopp, istedenfor flaske. Det måtte til her i huset, vips var det slutt på flaskebruk her i huset. Vil barnet fortsatt ikke ha så er det ingen krise, nå kan barnet få brødskive og vanlig mat, drikke gjør det garantert når det er tørst. MÅ ikke ha MME lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.