Gå til innhold

Vrienpeis

Gjest SværtFortvilt

Anbefalte innlegg

Gjest SværtFortvilt
Skrevet

Hva gjør jeg når barnet mitt på 8 mnd nekter å drikke morsmelkerstatning og jeg heller ikke har igjen noe i brystene?

Skrevet

Gir barnet grøt, middag, brødskive, frukt og vann? Ikke noe problem.

For jeg antar problemet ikke er å få i barnet mat, men at det ikke er glad i melk?

Gjest SværtFortvilt
Skrevet

Gir barnet grøt, middag, brødskive, frukt og vann? Ikke noe problem.

For jeg antar problemet ikke er å få i barnet mat, men at det ikke er glad i melk?

han er glad i mat, men mener å ha hørt at de må ha enten morsmelk eller erstatning frem til de er 1 år?

Skrevet

han er glad i mat, men mener å ha hørt at de må ha enten morsmelk eller erstatning frem til de er 1 år?

Poden min var ikke glad i melk og det var ikke mye melk han fikk i seg på den alderen. Viste seg senere at han ikke tålte melk... Bland melk i grøten hans og gi ham litt kald mme i tutekopp ved siden av brødskive f.eks.

Gjest SværtFortvilt
Skrevet

Poden min var ikke glad i melk og det var ikke mye melk han fikk i seg på den alderen. Viste seg senere at han ikke tålte melk... Bland melk i grøten hans og gi ham litt kald mme i tutekopp ved siden av brødskive f.eks.

Takk:) Hvilke grøter er det en kan tilberede med melk?

Skrevet

Les på pakken i butikken, eller lag havegrøt selv av havgregryn. :o)

Skrevet

Bland med utblandet morsmelkserstatning, vanlig melk skal de ikke ha før ett år.

Gjest tutekopp.
Skrevet

Da kan du forsøke å da melken i en tutekopp, istedenfor flaske. Det måtte til her i huset, vips var det slutt på flaskebruk her i huset.

Vil barnet fortsatt ikke ha så er det ingen krise, nå kan barnet få brødskive og vanlig mat, drikke gjør det garantert når det er tørst.

MÅ ikke ha MME lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...