Gå til innhold

Veldig alternativt, utdriver


Gjest kandetværesånn?

Anbefalte innlegg

Gjest kandetværesånn?

Har snakket m en venninne som har hatt en utdriver hjemme hos seg. Hun har opplevd mye rart i huset + at hun sliter på andre områder.

Han (utdriveren) fant ut at det var mange gjenferd i huset + at det hang en forbannelse rundt henne. Den var blitt påført av eksen. Grøss.

Jeg trur jeg ska ta en prat med han. Alt må prøves for å få det bedre.

Vet jo at eksen hater meg over alt på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Alle legger jo igjen energi etter seg,da hadde sikkert eksen veldig negativ energi.

Håper hun får renset huset og får fred : )

Vet at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Alle legger jo igjen energi etter seg,da hadde sikkert eksen veldig negativ energi.

Håper hun får renset huset og får fred : )

Vet at det hjelper.

Eksen hennes va veldig sint å bitter. Sånn som min er, å jeg e forfulgt av elendighet siste året.

Jeg har veldig lyst å kontakte han jeg også men det han sa var at det kan bli tøffere før det blir bedre å det vet jeg ikke om jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Eksen hennes va veldig sint å bitter. Sånn som min er, å jeg e forfulgt av elendighet siste året.

Jeg har veldig lyst å kontakte han jeg også men det han sa var at det kan bli tøffere før det blir bedre å det vet jeg ikke om jeg klarer.

Forstår ikke hvordan det kan bli tøffere før det blir bedre,eller driver han med healing?

En utdriver skal jo rense opp i energiene og da merkes bedring med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Forstår ikke hvordan det kan bli tøffere før det blir bedre,eller driver han med healing?

En utdriver skal jo rense opp i energiene og da merkes bedring med en gang.

Jeg vet ikke hvordan det funker men kunne tenkt meg å hatt han på besøk å sedd om det kan være dårlige energier som gjør

livet mitt til HE...... for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Jeg vet ikke hvordan det funker men kunne tenkt meg å hatt han på besøk å sedd om det kan være dårlige energier som gjør

livet mitt til HE...... for tida.

Du kan jo prøve,få han til å rense huset å se om det hjelper.

Han kan sikkert komme med tips til hvordan du kan beskytte deg selv også mot dårlige energier.

Men husk at likt tiltrekker likt,det blir som en svamp eller en magnet,så det hjelper å heve sine egne energier.

Det gjør du ved å være glad og tilfreds,men det er jo ikke alltid like enkelt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det funker men kunne tenkt meg å hatt han på besøk å sedd om det kan være dårlige energier som gjør

livet mitt til HE...... for tida.

Om du har problemer bør du heller lete etter løsningen i livet ditt enn i huset ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Du kan jo prøve,få han til å rense huset å se om det hjelper.

Han kan sikkert komme med tips til hvordan du kan beskytte deg selv også mot dårlige energier.

Men husk at likt tiltrekker likt,det blir som en svamp eller en magnet,så det hjelper å heve sine egne energier.

Det gjør du ved å være glad og tilfreds,men det er jo ikke alltid like enkelt da.

Nei du skjønner det er akkurat det jeg ikke er for tiden å ikke har vært på lange tider.

Jeg lager bare problemer for samboer med å være sur å umulig, e håpløst sensitiv for tida. Prøver men.. skal ikke mye til. Har ikke helt kontakt med meg sjøl.

Kutta ut p-ring, går til rosenterapeut, psyk.sykepleier, jeg trur jeg blir gal.

Kanskje verdt å prøve en utdriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Nei du skjønner det er akkurat det jeg ikke er for tiden å ikke har vært på lange tider.

Jeg lager bare problemer for samboer med å være sur å umulig, e håpløst sensitiv for tida. Prøver men.. skal ikke mye til. Har ikke helt kontakt med meg sjøl.

Kutta ut p-ring, går til rosenterapeut, psyk.sykepleier, jeg trur jeg blir gal.

Kanskje verdt å prøve en utdriver..

Eller snakke med en healer om hvordan du kan høyne energiene dine,du kan prøve å høre på glad musikk også,det hjelper.

Å gå i naturen,da får du god bakkekontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Eller snakke med en healer om hvordan du kan høyne energiene dine,du kan prøve å høre på glad musikk også,det hjelper.

Å gå i naturen,da får du god bakkekontakt.

Jeg trener å det hjelper mye, hører såogsi musikk når jeg kan men... trist inni. Jeg e umulig på hjemmebane.

Føler meg som en udugelig å en elendig samboer. Vet ikke hvor mange unnskyld meldinger samboeren min har fått i dag for min sure oppførsel i går fordi han ikke skjønte jeg ville sex..

Stakkars fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg trener å det hjelper mye, hører såogsi musikk når jeg kan men... trist inni. Jeg e umulig på hjemmebane.

Føler meg som en udugelig å en elendig samboer. Vet ikke hvor mange unnskyld meldinger samboeren min har fått i dag for min sure oppførsel i går fordi han ikke skjønte jeg ville sex..

Stakkars fyr.

Bra du sier unnskyld da.

Du trenger sikkert å bli mer stabil,går du på medisiner?

Det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Bra du sier unnskyld da.

Du trenger sikkert å bli mer stabil,går du på medisiner?

Det kan hjelpe.

Ja vi har nettopp blitt venna å så klarer jeg å overreagere igjen. Han har ikke gitt lyd fra seg i dag. Sikkert veldig lei seg og skuffa at vennskapet bare varte i to daga.

Nei ikke medisiner, har aldri gjort det. Legen har heller

ikke nevnt noe om det.

Vet ikke hvilke medisiner det skulle vært å er litt redd for at det

skal være rare bivirkninger av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Ja vi har nettopp blitt venna å så klarer jeg å overreagere igjen. Han har ikke gitt lyd fra seg i dag. Sikkert veldig lei seg og skuffa at vennskapet bare varte i to daga.

Nei ikke medisiner, har aldri gjort det. Legen har heller

ikke nevnt noe om det.

Vet ikke hvilke medisiner det skulle vært å er litt redd for at det

skal være rare bivirkninger av de.

Er skeptisk til medisiner jeg også,men det går for en periode...for å få litt fred.

Jeg mener hvis du er så sensetiv som du sier,kan det hende du plukker opp mye energier og da blir det bare rot inni deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langt mellom himmel og h....

Om du har problemer bør du heller lete etter løsningen i livet ditt enn i huset ditt.

Som regel sitter vel problemene i menneskene og ikke i husene rundt omkring ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Er skeptisk til medisiner jeg også,men det går for en periode...for å få litt fred.

Jeg mener hvis du er så sensetiv som du sier,kan det hende du plukker opp mye energier og da blir det bare rot inni deg.

Mye rot e rette ordet. Kaos inni meg men har gode dager også. Tenker heldigvis ikke selvmordstanker men veldig følsom, redd for å bli avvist.

E veldig skeptisk til medisiner men hvem vet, kanskje jeg må ta en prat med legen om det.

Kunne bare ønske det ble rolig inni her snart å at jeg kunne være blid og fornøyd med livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Mye rot e rette ordet. Kaos inni meg men har gode dager også. Tenker heldigvis ikke selvmordstanker men veldig følsom, redd for å bli avvist.

E veldig skeptisk til medisiner men hvem vet, kanskje jeg må ta en prat med legen om det.

Kunne bare ønske det ble rolig inni her snart å at jeg kunne være blid og fornøyd med livet mitt.

Ja ta en prat med legen om det,det er godt å få ro inni seg en stund : )

Det betyr jo ikke at du skal ta medisiner for evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandetværesånn?

Ja ta en prat med legen om det,det er godt å få ro inni seg en stund : )

Det betyr jo ikke at du skal ta medisiner for evig.

Får se, e litt skummelt men hvertfall skummelt for forholdet sånn som det e i dag.

Tusen takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Får se, e litt skummelt men hvertfall skummelt for forholdet sånn som det e i dag.

Tusen takk for hjelp.

Bare hyggelig,ønsker deg alt godt ; )

Ja forholdet virker jo destruktivt sånn som det er nå,så gjør noe med det,lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...