Gå til innhold

Bankkort + drøm om Kronprins Håkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bankkortet ble sansynligvis blitt avmagnetifisert, og mannen på postkontoret sier at jeg ikke må oppbevarer kortet sammen med mobiltelefonen og være obs på magneter når man går inn i butikker. Jeg syns det høres ganske overmenneskelig ut å alltid huske å ha bankkort og telefon i forskjellig lomme osv.

Hvordan gjør dere det? Jeg spurte også om det hjalp med en sånn kortholder, men han var visst tvilende til det også. Hvor følsomt er kortet egentlig?

Også drømte jeg i natt at jeg var kjæreste med Kronprins Håkon. Det var i grunn ganske koselig:-)

1. Hva kan drømmen bety? og 2. Hva har dette med bankkortet mitt å gjøre.

Håper på svar!

Skrevet

''Hvordan gjør dere det? Jeg spurte også om det hjalp med en sånn kortholder, men han var visst tvilende til det også. Hvor følsomt er kortet egentlig?''

Det hjelper med kortholder i metall, for da legger eg aldri den sammen med mobilen for da kan mobilen bli oppskrapa.

''Også drømte jeg i natt at jeg var kjæreste med Kronprins Håkon. Det var i grunn ganske koselig:-)''

Eg har ikkje noe i mot Kronprins Håkon, virker som en grei gutt det egentlig, litt pertentlig og formell kanskje?

''1. Hva kan drømmen bety?''

At du drømmer om å en dag få stå på Slottsbalkongen og vinke til taperne som står å vifter med flagget på 17 mai.

''og 2. Hva har dette med bankkortet mitt å gjøre.''

Vet ikkje.

Skrevet

''Hvordan gjør dere det? Jeg spurte også om det hjalp med en sånn kortholder, men han var visst tvilende til det også. Hvor følsomt er kortet egentlig?''

Det hjelper med kortholder i metall, for da legger eg aldri den sammen med mobilen for da kan mobilen bli oppskrapa.

''Også drømte jeg i natt at jeg var kjæreste med Kronprins Håkon. Det var i grunn ganske koselig:-)''

Eg har ikkje noe i mot Kronprins Håkon, virker som en grei gutt det egentlig, litt pertentlig og formell kanskje?

At du drømmer om å en dag få stå på Slottsbalkongen og vinke til taperne som står å vifter med flagget på 17 mai.

Vet ikkje.

''Det hjelper med kortholder i metall, for da legger eg aldri den sammen med mobilen for da kan mobilen bli oppskrapa.''

Kanskje jeg heller skulle ha et etui til mobilen. Føles rart å skulle verne så mye om et kort i plast.

''Eg har ikkje noe i mot Kronprins Håkon, virker som en grei gutt det egentlig, litt pertentlig og formell kanskje?''

Jeg har en positiv innstilling til han. Jeg ser for meg at han ville være høflig og åpne dører for meg osv. Sånt liker jeg.

Skrevet

Vet ikke hvor sensitive kortene er, men jeg har aldri tatt hensyn til oppbevaring adskilt fra mobil. Har heller aldri hatt noe problem med bankkortet.

Drømmen din kan bare bety en ting; du drømmer om å være kjæreste/gift med kronprins Håkon. I så fall ville du hatt en hale med tjenere og livvakter etter deg, og aldri trengt å tenke på om bankkortet virket i butikkene!

Skrevet

Det ligger langt over mitt nivå å holde styr på hva jeg har i hvilken lomme. Har hørt kort kan avmagnetiseres, men har aldri opplevd det.

Drømmen viser at du kunne tenkt deg å bli dronning...*s*

Skrevet

Jeg har hatt kort og mobil sammen i veska i maaaange år, og har aldri opplevd avmagnetisering av den grunn, til tross for advarsler.

Derimot har jeg opplevde avmagnetisering av kort grunnet magnet i veskelås, så særlig en veske sluttet jeg helt å bruke, etter at dette hendte to ganger.

Å drømme om at man er gift eller sammen med kjendiser er vel ikke helt uvanlig - kongelige eller ikke. De har vel en magnetisk (*pling!*) tiltrekningskraft! :P

Skrevet

Drømmer du om en kjendis betyr dette oftest at du ikke oppfører deg naturlig.

Derfor tror jeg kanskje du bruker kortet ditt aaaltfor mye ;)

Jeg har lært det at kortet kan bli avmagnetisert ja, skikkelig kjipt. Jeg var midt oppi julehandel så streika dritten ",)

Jeg bruker lommebok nå. Kortholderen min hadde magnetlukking!?! Så det var soleklart at det var årsaken. Mobilen...tenk at den kan ødlegge kortet, hva gjør den da med kroppen vår........? (Det går an å kjøpe en beskytter til å sette på mobilen. Jeg fikk min så jeg er usikker på pris.)

Skrevet

Vet ikke hvor sensitive kortene er, men jeg har aldri tatt hensyn til oppbevaring adskilt fra mobil. Har heller aldri hatt noe problem med bankkortet.

Drømmen din kan bare bety en ting; du drømmer om å være kjæreste/gift med kronprins Håkon. I så fall ville du hatt en hale med tjenere og livvakter etter deg, og aldri trengt å tenke på om bankkortet virket i butikkene!

'' I så fall ville du hatt en hale med tjenere og livvakter etter deg, og aldri trengt å tenke på om bankkortet virket i butikkene!''

I wish...

Skrevet

Det ligger langt over mitt nivå å holde styr på hva jeg har i hvilken lomme. Har hørt kort kan avmagnetiseres, men har aldri opplevd det.

Drømmen viser at du kunne tenkt deg å bli dronning...*s*

I drømmen tenkte jeg; her er Håkon, men hvor er Mette-Marit? .. Hun er ikke her, men det er jeg.. altså er jeg kjæresten hans eventuelt så var jeg Mette-Marit!:-)

Jeg tok en taxitur. Det ble visst for mye for kortet mitt.

Skrevet

Jeg har hatt kort og mobil sammen i veska i maaaange år, og har aldri opplevd avmagnetisering av den grunn, til tross for advarsler.

Derimot har jeg opplevde avmagnetisering av kort grunnet magnet i veskelås, så særlig en veske sluttet jeg helt å bruke, etter at dette hendte to ganger.

Å drømme om at man er gift eller sammen med kjendiser er vel ikke helt uvanlig - kongelige eller ikke. De har vel en magnetisk (*pling!*) tiltrekningskraft! :P

Hehe:-) Helt magnetisk!

Nei, jeg har ikke opplevd det før heller. kan ha sammenheng med at jeg fikk ny mobil eller at jeg tok taxi. Vet ikke. Men problemstillingen syns jeg er slitsomt, for jeg har ikke kapasitet til å gå å "passe på" kortet mitt hele tiden. Kanskje jeg bare legger dette i glemmeboka hvis det ikke er et eller annet smart triks man kan gjøre.

Skrevet

Drømmer du om en kjendis betyr dette oftest at du ikke oppfører deg naturlig.

Derfor tror jeg kanskje du bruker kortet ditt aaaltfor mye ;)

Jeg har lært det at kortet kan bli avmagnetisert ja, skikkelig kjipt. Jeg var midt oppi julehandel så streika dritten ",)

Jeg bruker lommebok nå. Kortholderen min hadde magnetlukking!?! Så det var soleklart at det var årsaken. Mobilen...tenk at den kan ødlegge kortet, hva gjør den da med kroppen vår........? (Det går an å kjøpe en beskytter til å sette på mobilen. Jeg fikk min så jeg er usikker på pris.)

Jeg oppfører meg nok ikke helt naturlig nei;-)

Denne tingen til å sette på mobilen, er det for at kortet ikke skal bli avmagnetisert? Husker du hva den heter?

Skrevet

Jeg oppfører meg nok ikke helt naturlig nei;-)

Denne tingen til å sette på mobilen, er det for at kortet ikke skal bli avmagnetisert? Husker du hva den heter?

Sakset: ''Magnetimport har over lengre tid jobbet med egenutvikling av beskyttelsesbrikker mot negativ stråling fra mobiltelefoner. Vi har lykkes med egenutviklet brikke, som er under produksjon. Brikkens effekt er testet blandt annet med kvantemedisinsk måleapparat og effekten iht testeresultatene er er bedre enn på testresultatene av CleanTel, dessuten vil vår nye mobilbrikke bli solgt til under halve prisen av CleanTel. Etter planen har vi våre nyeutviklede mobilbrikker tilsalgs allerde i september/oktober 2008.

Disse nyutviklede mobilbrikkene kan også brukes til PC-skjermen og databoksen.''

Jeg var med i et prøvestudie tror jeg, men den er altså på gang :) Nei, den beskytter nok kanskje ikke kortet ditt, men deg selv.

Skrevet

''Det hjelper med kortholder i metall, for da legger eg aldri den sammen med mobilen for da kan mobilen bli oppskrapa.''

Kanskje jeg heller skulle ha et etui til mobilen. Føles rart å skulle verne så mye om et kort i plast.

''Eg har ikkje noe i mot Kronprins Håkon, virker som en grei gutt det egentlig, litt pertentlig og formell kanskje?''

Jeg har en positiv innstilling til han. Jeg ser for meg at han ville være høflig og åpne dører for meg osv. Sånt liker jeg.

Trenger ikkje være kongelig for å åpne dører.

Dessuten så tror eg ikkje "krompen" åpner så mange dører sjøl, det er det nok "Hoffnarrene" som tar seg av.

Skrevet

Sakset: ''Magnetimport har over lengre tid jobbet med egenutvikling av beskyttelsesbrikker mot negativ stråling fra mobiltelefoner. Vi har lykkes med egenutviklet brikke, som er under produksjon. Brikkens effekt er testet blandt annet med kvantemedisinsk måleapparat og effekten iht testeresultatene er er bedre enn på testresultatene av CleanTel, dessuten vil vår nye mobilbrikke bli solgt til under halve prisen av CleanTel. Etter planen har vi våre nyeutviklede mobilbrikker tilsalgs allerde i september/oktober 2008.

Disse nyutviklede mobilbrikkene kan også brukes til PC-skjermen og databoksen.''

Jeg var med i et prøvestudie tror jeg, men den er altså på gang :) Nei, den beskytter nok kanskje ikke kortet ditt, men deg selv.

Jeg driter meg meg selv, jeg bryr meg bare om penger (bankkortet):-)

Skrevet

Trenger ikkje være kongelig for å åpne dører.

Dessuten så tror eg ikkje "krompen" åpner så mange dører sjøl, det er det nok "Hoffnarrene" som tar seg av.

Jeg tror han åpner dørene for Mette-Marit.

Skrevet

Jeg driter meg meg selv, jeg bryr meg bare om penger (bankkortet):-)

Kjøp en liten beskyttelselomme i banken. :)

Skrevet

Vet ikkje.

''At du drømmer om å en dag få stå på Slottsbalkongen og vinke til taperne som står å vifter med flagget på 17 mai.''

Og om det går skeis, kan hun iallfall satse på en karriere som pølseselger _under_ slottsbalkongen på 17. mai;-)

Skrevet

Kjøp en liten beskyttelselomme i banken. :)

Så det fins i banken!

Skrevet

Jeg har hørt at bankkort kan avmagnetiseres, ikke bare av mobiltelefonen, men også dersom man kommer i skade for å dra bankkortet istedenfor adgangskortet når man skal på jobb;-)

Jeg har forresten gjort det siste, men bankkortet funket likevel. Og så har jeg hatt kort & mobil sammen i selskapsvesker flere ganger uten at noe har skjedd. Men til vanlig ligger kortet i lommeboka, og da er det vel bra nok beskyttet skulle jeg tro.

Skrevet

Jeg har hørt at bankkort kan avmagnetiseres, ikke bare av mobiltelefonen, men også dersom man kommer i skade for å dra bankkortet istedenfor adgangskortet når man skal på jobb;-)

Jeg har forresten gjort det siste, men bankkortet funket likevel. Og så har jeg hatt kort & mobil sammen i selskapsvesker flere ganger uten at noe har skjedd. Men til vanlig ligger kortet i lommeboka, og da er det vel bra nok beskyttet skulle jeg tro.

Hehe. Tror du at du skulle få ut penger i døra?

Jeg tok en taxitur og jeg fikk ny mobil samme dag som kortet sluttet å fungere. Da jeg og den nye mobilen min kom inn i taxien fungerte kortet. Da vi skulle ut så fungerte ikke kortet lengre, og etter det har det vært dødt.

Så å ha det i lommeboka er nok beskyttelse?! Jeg så nesten for meg at jeg måtte bære rundt på en liten safe å ha kortet i.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...