Gå til innhold

serenety777 angående rivotril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver i et innlegg at rivotril er den beste benzoen du noen gang har fått. Hvordan synes du den virker vs andre benzoer som valium og sobril etc? 2mg er ikke det litt mye? Jeg har såvidt prøvd rivotril og syntes 1mg var nok, Kan den også hjelpe mot søvn og når bør den i såfall tas? Har fortsatt liggende jeg også da den som nevnt kommer i stor forpakning,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir trett av den jeg sover en time etter jeg tar den, dersim jeg tar den for å sove:)

Skrevet

Rivotril for min del hjelper for søvn på det viset at det reduserer angst, og om eg faktisk er trøytt sovner eg lettere då. Det var det psyk sa til meg, at det var betre å ta medisin som var retta mot problemet (angst) enn å ta anna benzo som ein -bare- sovner av.

- utan at eg er serenty777

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...