Gjest cierca Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Du skriver i et innlegg at rivotril er den beste benzoen du noen gang har fått. Hvordan synes du den virker vs andre benzoer som valium og sobril etc? 2mg er ikke det litt mye? Jeg har såvidt prøvd rivotril og syntes 1mg var nok, Kan den også hjelpe mot søvn og når bør den i såfall tas? Har fortsatt liggende jeg også da den som nevnt kommer i stor forpakning, 0 Siter
serenity777 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 jeg blir trett av den jeg sover en time etter jeg tar den, dersim jeg tar den for å sove:) 0 Siter
gif Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Rivotril for min del hjelper for søvn på det viset at det reduserer angst, og om eg faktisk er trøytt sovner eg lettere då. Det var det psyk sa til meg, at det var betre å ta medisin som var retta mot problemet (angst) enn å ta anna benzo som ein -bare- sovner av. - utan at eg er serenty777 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.