Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har etterhvert fått et veldig godt øye til en venn av familien. Han er mye eldre enn meg. Ja, det er snakk om flere tiår. Men jeg er 30, så jeg er voksen jeg også. Han ble skilt for et år siden, og er far til voksne, utflyttede barn. Han er sååå hoooot! Føler meg som en skikkelig fjortis for tia,men jeg er faktisk eldre enn ungene hans. Han er en skikkelig ordentlig og anstendig mann. Jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal få mer kontakt med ham, for selv om vi holder på med stort sett de samme fritidsaktivitetene, så har vi til nå ikke hatt "naturlig omgang". Vi så hverandre oftere før da han var treneren/lagleder på laget til min bror som døde for to år siden. Her om dagen traff jeg endelig på han i køa på Rema, dette øyeblikket har jeg venta så lenge på.. altså å kunne snakke til han, for i min lille fantasi er vi helt perfekte for hverandre. Men nå sitter jeg igjen med en litt skuffet smak i munnen, og lurer derfor på om dere kan fortelle meg om jeg bør prøve å legge vekk den gryende forelskelsen eller om jeg bare overfortolker alt som en overforelsket fjortis. Han holder på med en typisk gutteaktivtet (cross-kjøring), som jeg akkurat har begynt litt med selv, så jeg så en mulighet til å spørre om hvordan det gikk på et stevne i september. Jeg tenkte det var litt "søkt" tema (lett gjennomskuelig), siden resultatene har vært i avisa allerede. Så kommer kjernen til min forvirring. Han svarte på "alle" spørsmålene mine, men så ikke på meg en eneste gang. Tvert imot så han på mannen bak meg i køa, som er far til en av ungdommene i klubben, og nesten lata som om spørsmålene kom fra han. Jeg syntes det var merksnodig, men jeg kan jo ikke ha blitt usynlig over natten, for det var jo mine spørsmål han svarte på. Jeg ble så skuffa at jeg gikk min vei og lot de to mennene stå igjen og prate på egen hånd. Hva tror dere grunnen var til at han ikke så på meg? Aller helst vil jeg dere skal si at han liker meg, men det virka jo ikke slik da. Mine teorier: 1. Han har skjønt at jeg er forelska i han, og liker meg ikke og vil ikke la forlede meg til å tro at han kommer til å se mer enn to ganger på meg 2. Jeg er prikk lik min avdøde bror, og kanskje denne mannen synes det er litt ekkelt å se meg i øynene av den grunn. (Hadde flere teorier i sted, men har glemt dem..) Hvorfor tror dere at han ikke ville se på meg, men svarte på spørsmålene mine og fortalte masse til en annen fyr istedenfor? Da jeg passerte bilen hans utenfor butikken, blunket han til meg, og det må vel være positivt? Eller var det ment som en måte å mildne avvisninga? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Menn tar ikke hint så du kan bare glemme å komme med små hint til dem. ) Be ham ut på en kopp kaffe eller en tur og prøv å bli kjent med ham på den måten? Kanskje han trodde du var sammen med mannen bak deg? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det var mye å spørre om etter en liten samtale på Rema. Det er vel ingen som kan svare deg dertil er det for lite fakta og for mange grublerier om omtrent ingenting. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Når du sier at han er så mye eldre enn deg, uten at jeg vet antall år, så vil han også tro at du ikke vil ha noe med en så "gammel" mann å gjøre. Han tør ikke å tro på det og vil trå veldig varsomt. For meg hørtes han mer sjenert ut ved å ikke se direkte på deg, det behøver i alle fall ikke å bety at han ikke er interessert. Men selvsagt kan du jo bety at han ikke er interessert heller, det vet man jo aldri, men jeg hadde ikke gitt opp så lett etter kun et møte som dette. Det hender at jeg blir flørtet med av ganske mange år yngre jenter, opp til 30 år yngre, men jeg vet jo ikke hvorfor de flørter, er det fordi de mener at det er trygt å flørte med meg fordi de vet det ikke blir noe mer eller er det fordi de tror at kanonen ikke er ladd? .....(her går de fem på, hehe) Jeg får meg ikke helt til å tro de flørter fordi de vil ha et forhold til meg....skjønner du hva jeg mener og ser du utfordringen din her? Er det motorsykkel på bane du og han kjører? Jeg kjører mye mc på vei, men kjører billøp på bane:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det er umulig å si. Men det skal vel noe til for at han ønsker en framtid med deg...? Spør om han vil ta en kopp kaffe (eller noe), så lodder du stemninga. Han ringer sikkert ikke på døra di, så hvis du ønsker kontakt, så må du ta initiativet selv. Lykke til! ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Når du sier at han er så mye eldre enn deg, uten at jeg vet antall år, så vil han også tro at du ikke vil ha noe med en så "gammel" mann å gjøre. Han tør ikke å tro på det og vil trå veldig varsomt. For meg hørtes han mer sjenert ut ved å ikke se direkte på deg, det behøver i alle fall ikke å bety at han ikke er interessert. Men selvsagt kan du jo bety at han ikke er interessert heller, det vet man jo aldri, men jeg hadde ikke gitt opp så lett etter kun et møte som dette. Det hender at jeg blir flørtet med av ganske mange år yngre jenter, opp til 30 år yngre, men jeg vet jo ikke hvorfor de flørter, er det fordi de mener at det er trygt å flørte med meg fordi de vet det ikke blir noe mer eller er det fordi de tror at kanonen ikke er ladd? .....(her går de fem på, hehe) Jeg får meg ikke helt til å tro de flørter fordi de vil ha et forhold til meg....skjønner du hva jeg mener og ser du utfordringen din her? Er det motorsykkel på bane du og han kjører? Jeg kjører mye mc på vei, men kjører billøp på bane:-) Hehe! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Han unnviker blikket ditt fordi han er usikker på deg. Du får by på en kaffeskvett så ser du hva som skjer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Når du sier at han er så mye eldre enn deg, uten at jeg vet antall år, så vil han også tro at du ikke vil ha noe med en så "gammel" mann å gjøre. Han tør ikke å tro på det og vil trå veldig varsomt. For meg hørtes han mer sjenert ut ved å ikke se direkte på deg, det behøver i alle fall ikke å bety at han ikke er interessert. Men selvsagt kan du jo bety at han ikke er interessert heller, det vet man jo aldri, men jeg hadde ikke gitt opp så lett etter kun et møte som dette. Det hender at jeg blir flørtet med av ganske mange år yngre jenter, opp til 30 år yngre, men jeg vet jo ikke hvorfor de flørter, er det fordi de mener at det er trygt å flørte med meg fordi de vet det ikke blir noe mer eller er det fordi de tror at kanonen ikke er ladd? .....(her går de fem på, hehe) Jeg får meg ikke helt til å tro de flørter fordi de vil ha et forhold til meg....skjønner du hva jeg mener og ser du utfordringen din her? Er det motorsykkel på bane du og han kjører? Jeg kjører mye mc på vei, men kjører billøp på bane:-) Du følte deg truffet? hihi 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du følte deg truffet? hihi Hehe, nei jeg gjorde vel ikke akkurat det. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223626115' post='3982533] Hehe! Sitt ikke der å le gitt:-)...du tenkte på kanonen nå?...forresten, det gjør du ofte:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sitt ikke der å le gitt:-)...du tenkte på kanonen nå?...forresten, det gjør du ofte:-) Hva var det som fikk deg til å tro det?! *s* ;o) Hvorfor skulle yngre damer tro noe annet, enn at kanonen er ladd? Veltrent og kjekk mann i sin andre ungdom oser av sex! 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223628054' post='3982580] Hva var det som fikk deg til å tro det?! *s* ;o) Hvorfor skulle yngre damer tro noe annet, enn at kanonen er ladd? Veltrent og kjekk mann i sin andre ungdom oser av sex! Ja si det gitt, det var ikke akkurat så vanskelig å tenke den tanken:-) Forøvrig så er både veltrent og kjekk grunnlag for å diskutere. Svarene kom nok til å sprike ganske godt og alt er relativt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ja si det gitt, det var ikke akkurat så vanskelig å tenke den tanken:-) Forøvrig så er både veltrent og kjekk grunnlag for å diskutere. Svarene kom nok til å sprike ganske godt og alt er relativt. :-))) Selvfølgelig. Men modenhet er viktigere enn veldig mye annet. Kroppen skal ikke tilhøre en 20-åring, når man er flere tiår eldre, der kommer relativiteten inn. Det er et vidt spekter som tilhører både sexy og kjekk. Det er bra ikke alle faller for det samme :-) Ladd kanon høres definitivt godt ut, hehe! I like! ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223628054' post='3982580] Hva var det som fikk deg til å tro det?! *s* ;o) Hvorfor skulle yngre damer tro noe annet, enn at kanonen er ladd? Veltrent og kjekk mann i sin andre ungdom oser av sex! Det er bare her inne han er så bråkjekk og oser av sex. I virkeligheten er han en beskjeden mann. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det er bare her inne han er så bråkjekk og oser av sex. I virkeligheten er han en beskjeden mann. Du har helt rett babis, i virkeligheten er jeg stille, rolig og gentleman:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det er bare her inne han er så bråkjekk og oser av sex. I virkeligheten er han en beskjeden mann. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223632039' post='3982636] :-))) Selvfølgelig. Men modenhet er viktigere enn veldig mye annet. Kroppen skal ikke tilhøre en 20-åring, når man er flere tiår eldre, der kommer relativiteten inn. Det er et vidt spekter som tilhører både sexy og kjekk. Det er bra ikke alle faller for det samme :-) Ladd kanon høres definitivt godt ut, hehe! I like! ;o) Jeg vet at modne menn er sexy for mange damer, det er jo bra for oss modne:-) Bare man ikke blir overmoden. Bombe at du liker ladd kanon:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg vet at modne menn er sexy for mange damer, det er jo bra for oss modne:-) Bare man ikke blir overmoden. Bombe at du liker ladd kanon:-) ''Bombe at du liker ladd kanon:-)'' Uten ammo, ingen action, hehe! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223641061' post='3982772] ''Bombe at du liker ladd kanon:-)'' Uten ammo, ingen action, hehe! :-) Det har du helt rett i, må være ladd med skarpt. Men det er viktig å lade også da og ikke bare skyte:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det har du helt rett i, må være ladd med skarpt. Men det er viktig å lade også da og ikke bare skyte:-) ''Det har du helt rett i, må være ladd med skarpt. '' Si meg, hører ikke dette egentlig hjemme på forum for "Vil bli gravid" eller hva det nå heter? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.