Gå til innhold

Gravid, Aneurisme og full av nerver.

Anbefalte innlegg

Sist jeg var gravid for 5 år siden, var det 4 dager til termin og en bitteliten kul jeg hadde i venstre tinning vokste. Jeg reiste på legevakten, fikk time på sykehuset dagen etter. Legen fattet mistanke, det ble tatt MR og oppdaget en utposning på en blodåre inni hodet også.

Det ble bestemt keisersnitt dagen etter fordi jeg var så nære termin, har gått til oppfølging og kontroll på Ullevål. Men nå er det to år siden sist.

Gleden var stor da jeg oppdaget at jeg var gravid igjen for noen dager siden, men så...kom alle de følelsene tilbake som jeg hadde den gang, og jeg er så engstelig!

Jeg er redd for at det skal bli et svangerskap og en småbarnstid full av engstelse igjen, håper bare jeg får oppfølging.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316468-gravid-aneurisme-og-full-av-nerver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Ja jeg er blitt fortalt det, og jeg føler på meg at dette kommer til å gå helt fint. Men psyken vil ikke høre. ;)

Kanskje det blir bedre, når du begynner å gå til kontroll hos lege og jordmor.

Du får sikkert god oppfølging av spesialister i tillegg. Og når du da får satt ord på dine tanker og svar på dine spørsmål, så blir du sikkert mye roligere i sjelen også.

Kanskje det blir bedre, når du begynner å gå til kontroll hos lege og jordmor.

Du får sikkert god oppfølging av spesialister i tillegg. Og når du da får satt ord på dine tanker og svar på dine spørsmål, så blir du sikkert mye roligere i sjelen også.

Ja, tusen takk for beroligelse. :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...