Gjest betatt eller forelsket? Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hva er forskjellen på betatt og forelsket igjen? Lurer på om de fleste har den samme mening om det....................kjenner en som var betatt,men er ikke det det samme som forelsket? Eller går det an at h*n ha ment noe annet,kansje h*n hadde sagt det om h*n var forelsket? Mener menn og kvinner det samme tro? 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Flisespikkeri spør du meg. Og jeg er dame. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Har flere ganger blitt betatt og kun en gang forelsket, jeg er en kvinne. 0 Siter
Gjest cit Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Menn flest liker ikke å frese rundt med flotte modeller, pene å se på grundig understellsbehandlet, ... biler altså....ææ...øøh...og damer! :-) Men vi blir ikke forelsket i biler (uansett hva kvinner måtte tro), men kan bli mektig betatt. Er man blitt forelsket, har det klikket helt...nytter ikke å trykke på escape! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.