Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboerens sokker og boxere har kommet til det punktet der alt må byttes ut på en gang! Plutselig er alt slitt og hullete, helt ut av det blå...! Det meste har han nok hatt siden før vi blei sammen (4 år), så det er nok på høy tid uansett!

Tenkte jeg skulle handle inn noe nytt, for skal jeg vente på ham, så går det til boxerene er et hull med en tråd rundt! Men... Hvor handler jeg sånt hen? Merkelig, men det har jeg ikke gjort før. Har kjøpt en og annen boxer, men da har det vært dyre saker. Nå er jeg altså ute etter helt ordinære bomullsboxere, og tennissokker (noe annet vil han ikke ha). Ikke hvite altså, slapp av;-)

Helt idiotisk spørsmål, men altså... Hvor handler dere?

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Gjest Shira :o)
Skrevet

10pk med svarte sokker på sportsbutikker.

Boxer får du kjøpt de fleste plasser som selger herreklær, H&M, Jack & Jones, Dressmann, Cubus.

AneM1365380603
Skrevet

Sokkene handler jeg hvor som helst, mens jeg ofte handler boxere hos Dressmann.

Skrevet

Ærlig talt jenter, man finner seg selvsagt menn som er i stand til å handle undertøyet sitt selv når det trengs.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224273483' post='3988619]

10pk med svarte sokker på sportsbutikker.

Boxer får du kjøpt de fleste plasser som selger herreklær, H&M, Jack & Jones, Dressmann, Cubus.

Jo takk, i dag kjøpte han nemlig med en slik 10-pakning - for 2. gang! Første gangen misfarget de hele klesvaska mi! Har ikke skjedd meg siden jeg var 13, og jeg skammet meg:-/ De fortsatte å farge helt forferdelig, og jeg kastet dem alle sammen. De han kjøpte i dag dotter like mye som de andre farget! Grrrrr...!

Men takk for tips ang boxere:-)

Skrevet

Ærlig talt jenter, man finner seg selvsagt menn som er i stand til å handle undertøyet sitt selv når det trengs.

Gjør han vel, jeg sa bare hvor han gikk jeg.

Unntaket er at når jeg er i utlandet, da handler jeg ofte t-skjorter og boxershortser med tøft motiv på til han, det er bare moro ;o)

Jeg er gjerne med når han handler, men det er siden vi bor på bøgda og drar som oftes sammen når vi skal til byn.

Skrevet

Sokkene handler jeg hvor som helst, mens jeg ofte handler boxere hos Dressmann.

Dressmann også ja, de har jo selvfølgelig sånt! Hmm, skikkelig nybegynner på dette jeg gitt;-)

Skrevet

Nope! Jeg har en flott mann, men å handle klær går treigt ja:-) Så lenge det gamle faktisk henger sammen...

Gjest høstløv
Skrevet

Mannen min er alle tiders, men da jeg traff ham hadde han nesten ikke klær, for han orker ikke å gå i butikker, så jeg har valget mellom å se ham i utslitte klær eller å være med ham og kjøpe nye klær, og han trenger også råd og hjelp til å velge undertøy og sokker.

Til gjengjeld må han gå med meg i butikker, når jeg skal handle klær.

Vi hjelpes ad også på dette området.

Skrevet

Jo takk, i dag kjøpte han nemlig med en slik 10-pakning - for 2. gang! Første gangen misfarget de hele klesvaska mi! Har ikke skjedd meg siden jeg var 13, og jeg skammet meg:-/ De fortsatte å farge helt forferdelig, og jeg kastet dem alle sammen. De han kjøpte i dag dotter like mye som de andre farget! Grrrrr...!

Men takk for tips ang boxere:-)

Jeg vasker sort med sort jeg, så fargen vet jeg ikke noe om. Ikke har jeg opplevd at de loer heller. Sikkert forskjellige merker og varierendes kvalitet.

Nå kom jeg på at han kjøper svarte sokker på den ene dagligvarebutikken vi stopper på for å handle når vi skal til hjemplassen min.

Skrevet

Obs og Dressmann.

Dressmann finnes her i nærheten, der kan jeg titte ja! Stor takk fra nybegynnern;-)

Skrevet

Mannen min er alle tiders, men da jeg traff ham hadde han nesten ikke klær, for han orker ikke å gå i butikker, så jeg har valget mellom å se ham i utslitte klær eller å være med ham og kjøpe nye klær, og han trenger også råd og hjelp til å velge undertøy og sokker.

Til gjengjeld må han gå med meg i butikker, når jeg skal handle klær.

Vi hjelpes ad også på dette området.

''Vi hjelpes ad også på dette området.''

Vi også, men hovedjobben er hans med å holde mine poser ;o)

Han handler selv nå, men husker da vi ble sammen at jeg handlet klær til han for å vise at det var faktisk mye fint å ha på seg ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224273862' post='3988634]

Jeg vasker sort med sort jeg, så fargen vet jeg ikke noe om. Ikke har jeg opplevd at de loer heller. Sikkert forskjellige merker og varierendes kvalitet.

Nå kom jeg på at han kjøper svarte sokker på den ene dagligvarebutikken vi stopper på for å handle når vi skal til hjemplassen min.

He he, menn er enkle! Kunne ikke ramle meg inn å kjøpe sokker i dagligvarebutikken...! Sikkert like greie som andre steder men.

Jeg vasker mørkt med mørkt, men de farget altså så innmari, at de cheriserosa håndklærne til babyen var skjoldete mørk lilla da vasken var ferdig:-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes boxere er greit å gi i julegave fra en av ungene, spesielt siden han blir glad over sokker og truser ;)

Skrevet

Jeg synes boxere er greit å gi i julegave fra en av ungene, spesielt siden han blir glad over sokker og truser ;)

Det hadde nok samboeren blitt også, for da hadde han sluppet å tenke på det selv! Menn er enkle de - heldigvis, siden vi er så kompliserte:-)

Gjest høstløv
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224273960' post='3988640]

''Vi hjelpes ad også på dette området.''

Vi også, men hovedjobben er hans med å holde mine poser ;o)

Han handler selv nå, men husker da vi ble sammen at jeg handlet klær til han for å vise at det var faktisk mye fint å ha på seg ;o)

Jeg liker å høre hans mening om de klærne, jeg har tenkt å kjøpe, og om de kler meg, det er greit med litt hjelp på den fronten og.

Jeg sier jo min mening om de klær han har tenkt å kjøpe, ofte er det jo jeg som finner de til ham, og da må han pent finne seg i å se meg prøve klær og si sin mening, det blir likt for likt.

Skrevet

H&M

Takker, det har vi også i nærheten:-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Sitat fra drømmeprinsen: Kjøper man ikke de selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...