Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Det hadde nok samboeren blitt også, for da hadde han sluppet å tenke på det selv! Menn er enkle de - heldigvis, siden vi er så kompliserte:-)

Han pleier å ønske seg slikt, og for å gjøre pakken mer spennende legger jeg i marsipan eller favorittsjokolader. Han ser ut som et lite barn med alt dette, glad og fornøyd ;o)

Hvis din kjære er like lett å gjøre glad er det sikkert kjekt for deg :o) Her kjøpes det småpakker fra alle barna, og en litt større fra meg.

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Skrevet

Sitat fra drømmeprinsen: Kjøper man ikke de selv?

Nope, som sagt ikke før de er et hull med en tråd rundt! Eller forresten, det skjer vel i det den tråden morkner tror jeg... ;-) Han er ikke glad i å gå i butikker og handle klær i det hele tatt.

Skrevet

Han pleier å ønske seg slikt, og for å gjøre pakken mer spennende legger jeg i marsipan eller favorittsjokolader. Han ser ut som et lite barn med alt dette, glad og fornøyd ;o)

Hvis din kjære er like lett å gjøre glad er det sikkert kjekt for deg :o) Her kjøpes det småpakker fra alle barna, og en litt større fra meg.

Han skal få en fra babyen han også, men dette første året blir det nok noe litt mer spennende enn sokker og boxere:-) Faktisk mulig jeg kjøper en eventyrbok som han kan lese for henne fra...

Skrevet

Ærlig talt jenter, man finner seg selvsagt menn som er i stand til å handle undertøyet sitt selv når det trengs.

Skulle jeg mene, ja.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Her er også boxershorts og sjokolade en sikker vinner til sambo. Søstrene mine gir han fast det hver jul, er jo det han vil ha ;o)

Aliza1365380759
Skrevet

Samboeren min handler sine sokker og boxere på butikker som h&m, dressmann, cubus, sportsbutikker og rema (sånne pierre robert-greier tror jeg). _Jeg_ handler ikke hans klær, det får han stå for selv, med mindre jeg kan forvente at han handler klær til meg når han f.eks oppdager at sokkene mine er hullete :-P

Skrevet

Skulle jeg mene, ja.

Godt å høre. Jeg forventet meg i grunnen et slikt svar fra deg:)

Skrevet

Samboeren min handler sine sokker og boxere på butikker som h&m, dressmann, cubus, sportsbutikker og rema (sånne pierre robert-greier tror jeg). _Jeg_ handler ikke hans klær, det får han stå for selv, med mindre jeg kan forvente at han handler klær til meg når han f.eks oppdager at sokkene mine er hullete :-P

Å huff og gru! Nei, må han aldri kjøpe sokker til meg! ;-)

Han misliker å handle klær i det hele tatt. Bukser og slikt må prøves, og da drar vi ut sammen og kjøper gjerne 3 i slengen! Disse småtingene kan jeg godt kjøpe, synes det er bare moro jeg:-)

Hadde han ikke generellt vært i stand til å ordne sine egne ting - ville jeg ikke vært sammen med ham! Men dette med klær synes han ikke noe om, og da kan jeg godt gjøre det...!

Skrevet

Han trives ikke noe videre med å kjøpe klær til seg selv, men heldigvis greier han å se selv når noe er utslitt og skaffer seg nytt. Så det har jeg ikke til vane å kjøpe for ham nei.

Tror de får kjøpt noe merke-greier til en bra pris gjennom jobb, så de skaffer han der.

Aliza1365380759
Skrevet

Å huff og gru! Nei, må han aldri kjøpe sokker til meg! ;-)

Han misliker å handle klær i det hele tatt. Bukser og slikt må prøves, og da drar vi ut sammen og kjøper gjerne 3 i slengen! Disse småtingene kan jeg godt kjøpe, synes det er bare moro jeg:-)

Hadde han ikke generellt vært i stand til å ordne sine egne ting - ville jeg ikke vært sammen med ham! Men dette med klær synes han ikke noe om, og da kan jeg godt gjøre det...!

Hehe, nei, min samboer liker ikke å handle klær han heller, så han handler bukser og sånt på nettet for å slippe å dra i klesbutikker... ;-) Det med hullete sokker og hullete/slitne boxere har han måttet lære seg til å bytte ut på eget initativ. Jeg vet at ekskjæresten hans kjøpte slikt for ham da de var kjærester, mens jeg satser mer på at han har vett til å kjøpe nytt når rumpa hans er bar selv om han har boxer på :-P

Gjest ulle litu
Skrevet

Min gubbe er fornøyd med sokker og truser fra Dressmann eller dagligvarebutikken. Og siden han tjener så gode penger, så handler jeg gjerne for han, for han tjener mye mer på å jobbe et par timer lenger, og det kommer også meg tilgode. Heldigvis er han ingen snobb, og dvs at jeg har mer å bruke på jenteting. For jeg er jo mer snobbete enn han, heldigvis (for han) hehe.... Sånn, kom nå bare med alle fordommene deres!

Gjest ulle litu
Skrevet

SÅ heldige vi er som har så ukompliserte ektefeller /samboere! Men han er veldig stolt når jeg kler meg opp da! Og er litt mer jålete enn han selv.

AneM1365380603
Skrevet

SÅ heldige vi er som har så ukompliserte ektefeller /samboere! Men han er veldig stolt når jeg kler meg opp da! Og er litt mer jålete enn han selv.

Han klarer faktisk å kjøpe det selv, men det må da være lov å kjøpe det lell ;)

Jeg synes det er så greit at han faktisk ønsker seg noe :o)

Gjest ulle litu
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224273960' post='3988640]

''Vi hjelpes ad også på dette området.''

Vi også, men hovedjobben er hans med å holde mine poser ;o)

Han handler selv nå, men husker da vi ble sammen at jeg handlet klær til han for å vise at det var faktisk mye fint å ha på seg ;o)

hehe... Akkurat som å se min sønn nå. Kjæresten kjøper Bjørn Borg-boxere til han, istedenfor de kjedelige mora har kjøpt. Dvs siden 'ungen' ikke gidder kjøpe selv.Rart at ikke generasjonen under oss har 'snudd'!? Det har vel noe med kjønn å gjøre da??? Klar det! Vi kjøper undertøy og sokker og klær, og de skrur på vinterdekk og ordner lekke kraner. Herregud, what's the big deal?????? Glad kjønnene er forskjellige jeg! Ellers forsvinner jo tenninga! See?

Skrevet

Ærlig talt jenter, man finner seg selvsagt menn som er i stand til å handle undertøyet sitt selv når det trengs.

Vel, iflg Sheila's rapport fra jentegarderoben på et badeland her i nærheten, så er ikke kvinnfolkene noe særlig bedre enn gutta på undertøysfronten. Slitte, utvaskete bestemorstruser er normen, ikke unntaket.

Skrevet

hehe... Akkurat som å se min sønn nå. Kjæresten kjøper Bjørn Borg-boxere til han, istedenfor de kjedelige mora har kjøpt. Dvs siden 'ungen' ikke gidder kjøpe selv.Rart at ikke generasjonen under oss har 'snudd'!? Det har vel noe med kjønn å gjøre da??? Klar det! Vi kjøper undertøy og sokker og klær, og de skrur på vinterdekk og ordner lekke kraner. Herregud, what's the big deal?????? Glad kjønnene er forskjellige jeg! Ellers forsvinner jo tenninga! See?

Å, det finnes da nok av forskjeller uansett:) Jenter og gutter bør læres opp til å klare seg selv, mener jeg. Komplett hjelpeløse mennesker er bare så ut.

Skrevet

Vel, iflg Sheila's rapport fra jentegarderoben på et badeland her i nærheten, så er ikke kvinnfolkene noe særlig bedre enn gutta på undertøysfronten. Slitte, utvaskete bestemorstruser er normen, ikke unntaket.

Jaja, Sheila har sikkert rett. Doldamer however, har utmerket smak. De har lekkert undertøy, ordnet økonomi og perfekt BMI. Og retarderte menn som ikke er i stand til å kjøpe sitt eget undertøy....Hm.

Aliza1365380759
Skrevet

Å, det finnes da nok av forskjeller uansett:) Jenter og gutter bør læres opp til å klare seg selv, mener jeg. Komplett hjelpeløse mennesker er bare så ut.

Nettopp! :-)

Skrevet

Jaja, Sheila har sikkert rett. Doldamer however, har utmerket smak. De har lekkert undertøy, ordnet økonomi og perfekt BMI. Og retarderte menn som ikke er i stand til å kjøpe sitt eget undertøy....Hm.

Jeg kjøper kun Axe boxere fra supermarkedene. Av alle boxere jeg har prøvd, og det inkluderer dyre merker, så er de de desidert behageligste å ha på.

Du er ikke bestemorstrusematerie, det er helt sikkert.

Skrevet

Nei vettu - klær for han handle selv, heldigvis er han såpass voksen at han klarer det heeeelt på egenhånd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...