Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... Akkurat som å se min sønn nå. Kjæresten kjøper Bjørn Borg-boxere til han, istedenfor de kjedelige mora har kjøpt. Dvs siden 'ungen' ikke gidder kjøpe selv.Rart at ikke generasjonen under oss har 'snudd'!? Det har vel noe med kjønn å gjøre da??? Klar det! Vi kjøper undertøy og sokker og klær, og de skrur på vinterdekk og ordner lekke kraner. Herregud, what's the big deal?????? Glad kjønnene er forskjellige jeg! Ellers forsvinner jo tenninga! See?

''Vi kjøper undertøy og sokker og klær, og de skrur på vinterdekk og ordner lekke kraner. Herregud, what's the big deal?????? Glad kjønnene er forskjellige jeg! Ellers forsvinner jo tenninga! ''

Ja, damer som fikser vasken og menn som handler sitt eget undertøy er jo såååååå turn-off.

*himle*

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Gjest Klesvask er gøy
Skrevet

He he, menn er enkle! Kunne ikke ramle meg inn å kjøpe sokker i dagligvarebutikken...! Sikkert like greie som andre steder men.

Jeg vasker mørkt med mørkt, men de farget altså så innmari, at de cheriserosa håndklærne til babyen var skjoldete mørk lilla da vasken var ferdig:-(

Men hvis du vasker mørk i mørk vask så putter du jo ikke rosa håndklær i!

Det er en kjennsgjerning av sort ofte farger, derfor gjør du best i å ha en ren sortvask. Så kan du ha en mørkvask ved siden av med mørke farger. (i tillegg har jeg en lys vask og en kok vask)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Nope, som sagt ikke før de er et hull med en tråd rundt! Eller forresten, det skjer vel i det den tråden morkner tror jeg... ;-) Han er ikke glad i å gå i butikker og handle klær i det hele tatt.

Hehe - en fordel med at han har bodd noen år alene tror jeg - drømmeprinsen har sikkert oppdaget at de blir vonde å ha på etterhvert og da må man kjøpe nye :-)

Han har en som jeg har kjøpt til ham - resten har han stått for selv :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jaja, Sheila har sikkert rett. Doldamer however, har utmerket smak. De har lekkert undertøy, ordnet økonomi og perfekt BMI. Og retarderte menn som ikke er i stand til å kjøpe sitt eget undertøy....Hm.

Ikke hverken bmi eller bare lekkert undertøy her......

Burde kanskje fikse dette hvis jeg skal møte standardene her inne - en vil jo ikke skille seg ut heller? *planlegge tur til senteret i helgen*

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Dressmann også ja, de har jo selvfølgelig sånt! Hmm, skikkelig nybegynner på dette jeg gitt;-)

Hehe - det gikk faktisk et betydelig antall innlegg i denne tråden før det gikk opp for meg at du var ute etter råd.... *rødme*

Jeg trodde du bare hadde en sjekk på hva slags truser som var ute og gikk jeg :-)

Da kan jeg anbefale bokser i ren silke. Kjøpte en til drømmeprinsen for en stund siden på Tie Rack. Han likte den veldig godt - og den så smashing ut ;-)

Skrevet

Kjøper boxere på H&M, og av merket Bjørn Borg. Han liker best de boxerne som er gode og stretchy, slik at de sitter godt, og ikke blir slaskete i lårene.

Han ser alltid smashing ut, med sin sexy muskelrumpe ;D

Tennissokker... du mener slike som er litt frottèrt på innsiden? Svarte eller mørk grå, kjøpes på sportsbutikker, også har han mange av merket Cat (Caterpillar) - men er ikke det et byggmaskinmerke + skomerke? Aner ikke hvor det er kjøpt, muligens på TaxFree, for han reiser mye.

Skrevet

Trodde ikke det var noen som gjorde det lenger. Menn må da klare å handle selv.

Skrevet

Sokker kjøper eg kor som helst, men irriterer meg "grønn" over elendig kvalitet.

Boksere kjøper eg der eg får tak i "Punto Blanco" (har eg dårlig råd kjøper eg kor som helst, og hva som helst).

Her ser eg de har "Punto Blanco", de kan anbefales på det varmeste!

Ps! De er utrolig slitesterke, behagelige og har flott design.

Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.

Skrevet

Sokker kjøper eg kor som helst, men irriterer meg "grønn" over elendig kvalitet.

Boksere kjøper eg der eg får tak i "Punto Blanco" (har eg dårlig råd kjøper eg kor som helst, og hva som helst).

Her ser eg de har "Punto Blanco", de kan anbefales på det varmeste!

Ps! De er utrolig slitesterke, behagelige og har flott design.

Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.

http://www.maximum.no/product/punto_blanco_basix_bl/395

Skrevet

Nei vettu - klær for han handle selv, heldigvis er han såpass voksen at han klarer det heeeelt på egenhånd...

Vel, min er absolutt ikke glad i å gå i butikker og handle klær, og da kan jeg godt gjøre det for ham! Men så gjør han ting for meg som jeg ikke synes er moro også... Hadde vi vært aleine hadde vi nok klart oss likevel!

Skrevet

Men hvis du vasker mørk i mørk vask så putter du jo ikke rosa håndklær i!

Det er en kjennsgjerning av sort ofte farger, derfor gjør du best i å ha en ren sortvask. Så kan du ha en mørkvask ved siden av med mørke farger. (i tillegg har jeg en lys vask og en kok vask)

Sort har aldri farget noe annet i min mørkvask før! Dette var jo ikke babyrosa da, men mørk cherise...! Egen vask med bare sort er uaktuellt, da får jeg aldri vasket!

Gjest høstløv
Skrevet

Det er den kjærligheten, som gir seg sådanne utslag, at man gjerne gjør sådanne ting for sin elskede.

Skrevet

Hehe - en fordel med at han har bodd noen år alene tror jeg - drømmeprinsen har sikkert oppdaget at de blir vonde å ha på etterhvert og da må man kjøpe nye :-)

Han har en som jeg har kjøpt til ham - resten har han stått for selv :-)

Åneida! Samboeren har bodd aleine i mange år han, før han traff meg. Men da stod jo slekta for den biten. Fikk sokker og boxere til jul og bursdag hvert år han, og var storfornøyd:-)

Tror ikke de vil kjøpe slikt lenger, de regner vel med at jeg veit hvordan jeg vil ha det;-)

Skrevet

Hehe - det gikk faktisk et betydelig antall innlegg i denne tråden før det gikk opp for meg at du var ute etter råd.... *rødme*

Jeg trodde du bare hadde en sjekk på hva slags truser som var ute og gikk jeg :-)

Da kan jeg anbefale bokser i ren silke. Kjøpte en til drømmeprinsen for en stund siden på Tie Rack. Han likte den veldig godt - og den så smashing ut ;-)

Silke? Tjæ... Samboeren er en røsslig kar, og jeg ser ikke helt for meg at slikeboxer er verken pent eller behagelig på en stor mann! Veit ikke helt hvorfor men...

Dessuten er jeg ikke ute etter å legge hele lønninga i det, da hele beholdningen må byttes ut på en gang! Det du nevner der er vel mer sånn til gaver, og det er jo greit med noen tips der også:-) Har de nettbutikk?

Skrevet

Når ble du hans mamma?

? Er det ikke lov å hjelpe hverandre? Han gjør ting for meg innimellom som jeg synes er kjedelig, også kan jeg gjøre dette for ham... Han har ikke bedt meg om det! Og han er i full stand til å klare seg uten meg også, ellers hadde jeg ikke vært sammen med ham!

Gjest høstløv
Skrevet

Sort har aldri farget noe annet i min mørkvask før! Dette var jo ikke babyrosa da, men mørk cherise...! Egen vask med bare sort er uaktuellt, da får jeg aldri vasket!

Du kan sette maskinen på halv vask.

Sort vasker man bare med mørkeblå eller sort.

Cherise vasker man sammen med andre rødlige farger.

Hilsen en gammel husmor

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224321623' post='3988828]

Kjøper boxere på H&M, og av merket Bjørn Borg. Han liker best de boxerne som er gode og stretchy, slik at de sitter godt, og ikke blir slaskete i lårene.

Han ser alltid smashing ut, med sin sexy muskelrumpe ;D

Tennissokker... du mener slike som er litt frottèrt på innsiden? Svarte eller mørk grå, kjøpes på sportsbutikker, også har han mange av merket Cat (Caterpillar) - men er ikke det et byggmaskinmerke + skomerke? Aner ikke hvor det er kjøpt, muligens på TaxFree, for han reiser mye.

Cat er vel gravemaskiner eller noe??! Samma det, husker jeg hadde en genser av det merket da jeg gikk på ungdomskolen:-)

H&M skal sjekkes ut! BB koster vel skjorta? Det er jo snakk om å kjøpe mange...! Men sikkert fint som gave da:-)

Skrevet

Å klare er ikke det samme som å ønske! Han gjør mange ting for meg som jeg synes er gørr kjedelig, eller av annen grunn ikke synes noe om, og er i hverdagen innmari hjelpsom og snill. Så kan vel jeg gjøre denne ene tingen for ham... Ser ikke helt hvorfor det er så ille?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...