Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sokker kjøper eg kor som helst, men irriterer meg "grønn" over elendig kvalitet.

Boksere kjøper eg der eg får tak i "Punto Blanco" (har eg dårlig råd kjøper eg kor som helst, og hva som helst).

Her ser eg de har "Punto Blanco", de kan anbefales på det varmeste!

Ps! De er utrolig slitesterke, behagelige og har flott design.

Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.

He he he:-) Men nå veit jo jeg hvor stor den er da, og noen andre trenger han ikke å imponere... (Håper jeg)

Mente du å legge ved en link? Siden du skrev "her"...

Skal søke litt etter det merket jeg. Men er du en liten spjæling, eller en røsslig kar som min egen? Har for meg at det har noe å si...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Gjest Shira :o)
Skrevet

Å klare er ikke det samme som å ønske! Han gjør mange ting for meg som jeg synes er gørr kjedelig, eller av annen grunn ikke synes noe om, og er i hverdagen innmari hjelpsom og snill. Så kan vel jeg gjøre denne ene tingen for ham... Ser ikke helt hvorfor det er så ille?!

Handle til han du. Hvis både du og han synes den ordningen er fin, så gjør dere det slik :o)

Bjørn Borg er forresten gode boxere, så der har du tips til gave til han hvis du trenger det.

Skrevet

Du kan sette maskinen på halv vask.

Sort vasker man bare med mørkeblå eller sort.

Cherise vasker man sammen med andre rødlige farger.

Hilsen en gammel husmor

Da er ikke jeg "man"...! For jeg vasker cherise sammen med sort, blått, brunt, rødt, grønt, lilla og alle andre mørke farger som skal på samme temperatur!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224326531' post='3988891]

Handle til han du. Hvis både du og han synes den ordningen er fin, så gjør dere det slik :o)

Bjørn Borg er forresten gode boxere, så der har du tips til gave til han hvis du trenger det.

Ja det er ikke slik at jeg er noen husmor som gjør ALT liksom, han er så snill og hjelpsom selv, at dette har jeg ikke noe problem med å gjøre for ham:-)

Han blir nok glad for boxere i gave også ja, noe av ekstra kvalitet. Hvem blir vel ikke glad for fint undertøy...?

Gjest høstløv
Skrevet

Da er ikke jeg "man"...! For jeg vasker cherise sammen med sort, blått, brunt, rødt, grønt, lilla og alle andre mørke farger som skal på samme temperatur!

Da er det du får farge avsmiting på klærne, og alle klær får samme grumsede farge til slutt.

Skrevet

Da er det du får farge avsmiting på klærne, og alle klær får samme grumsede farge til slutt.

Nope! Ikke noe grums her! Bare denne ene gangen... På 13 år...

Skrevet

Ja det er ikke slik at jeg er noen husmor som gjør ALT liksom, han er så snill og hjelpsom selv, at dette har jeg ikke noe problem med å gjøre for ham:-)

Han blir nok glad for boxere i gave også ja, noe av ekstra kvalitet. Hvem blir vel ikke glad for fint undertøy...?

Gjør det som dere synes er best. Det er jo det som er det viktigste.

Jeg blir glad for fint undertøy. Han blir glad for boxere og sjokolade i gave.

Skrevet

hehe... Akkurat som å se min sønn nå. Kjæresten kjøper Bjørn Borg-boxere til han, istedenfor de kjedelige mora har kjøpt. Dvs siden 'ungen' ikke gidder kjøpe selv.Rart at ikke generasjonen under oss har 'snudd'!? Det har vel noe med kjønn å gjøre da??? Klar det! Vi kjøper undertøy og sokker og klær, og de skrur på vinterdekk og ordner lekke kraner. Herregud, what's the big deal?????? Glad kjønnene er forskjellige jeg! Ellers forsvinner jo tenninga! See?

Tja, helt enig med i at tenninga forsvinner er jeg ikke. Derimot synes jeg det er viktig at folk gjør som de synes er best selv, og trives med det :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224327213' post='3988899]

Gjør det som dere synes er best. Det er jo det som er det viktigste.

Jeg blir glad for fint undertøy. Han blir glad for boxere og sjokolade i gave.

He he, greit å vite! Er så glad mannfolk er litt enkle sånn jeg...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224321623' post='3988828]

Kjøper boxere på H&M, og av merket Bjørn Borg. Han liker best de boxerne som er gode og stretchy, slik at de sitter godt, og ikke blir slaskete i lårene.

Han ser alltid smashing ut, med sin sexy muskelrumpe ;D

Tennissokker... du mener slike som er litt frottèrt på innsiden? Svarte eller mørk grå, kjøpes på sportsbutikker, også har han mange av merket Cat (Caterpillar) - men er ikke det et byggmaskinmerke + skomerke? Aner ikke hvor det er kjøpt, muligens på TaxFree, for han reiser mye.

http://www.nrk.no/nyheter/1.6182778

Kom over denne... Urgh...!

Skrevet

Har heldigvis en gubbe som klarer å handle slike ting selv.

candyqueen_83
Skrevet

Har heldigvis en gubbe som klarer å handle slike ting selv.

Det handler jo ikke om at de ikke KLARER det selv. Min klarer, og kjøper ofte selv. Men jeg syns innimellom det er artig å handle litt til han jeg også.

Skrevet

Sokker kjøper eg kor som helst, men irriterer meg "grønn" over elendig kvalitet.

Boksere kjøper eg der eg får tak i "Punto Blanco" (har eg dårlig råd kjøper eg kor som helst, og hva som helst).

Her ser eg de har "Punto Blanco", de kan anbefales på det varmeste!

Ps! De er utrolig slitesterke, behagelige og har flott design.

Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.

''Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.''

Da kan ikke mrxx ha disse boxerne, da ville det sett heeelt avskrekkende ut, hehe. Han skryter jo av å ha størst! *s*

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/1.6182778

Kom over denne... Urgh...!

Understellet til hunken har ikke tatt synlig skade. Han virker som bare rakker'n, han kom nettopp innom kontoret i huset og viste fram at det var liv der, hehe! ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224350363' post='3989068]

''Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.''

Da kan ikke mrxx ha disse boxerne, da ville det sett heeelt avskrekkende ut, hehe. Han skryter jo av å ha størst! *s*

''Han skryter jo av å ha størst!''

Hadde han hatt det så ville han nok brukt nicket MrXXL! :-)

Bare skryt, løgn & fanteri er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...