Gå til innhold

Se dette bildet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seher.no/php/art.php?id=790825

Kan noen fortelle Cathrine Aschim av det faktisk er mulig å "altfor kunstig brun"??! Og _for_ blek i håret?

Med normalbrunet hud og en litt mer kledelig hårfarge og -sveis, og en smule redusete pupper, ville hud sett "ordentlig" ut.

Dette er ukas førsteplass i selvødelegging! ;o)

Gjest jommen sa eg SMØR
Skrevet

Jeg fikk sjokk da jeg så bildet og ble kastet flere meter bak i rommet. Skjønte ikke med en gang hva det kunne være for noe. Mulig den selvlysende greia på bildet..huffoghuff:(

Skrevet

Oi. Hun ser ut som en zombie fra en Indiana Jones-film eller noe. Ser for meg at hun spretter ut av en grotte og skremmer slag på alle.

Skrevet

Det må være det desidert styggeste jeg har sett i dag!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går ann å gjøre segselv så stygg. Jenta er jo en søt jente egentlig, men hun ser jo helt fæl ut med det platina blondet håret og den hudfargen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Oj, det der var ikke pent. Hun har nok bomma litt der.

Gjest høstløv
Skrevet

Hun ser ut som en blanding av en hvit og en svart, mulatt kalte vi dem før i tiden, (men jeg vet ikke om det ordet også er blitt tabu), og håret passer ikke til hudfargen, nei.

Mørk hud og mørk hår, samt lys hud og lys hår er naturlige fargekombinasjoner, det der blir jo så påtatt kunstig at det er grotesk.

Gjest misunnelse
Skrevet

Men hun må vel være sånn for at du og dine likesinnede slarvkjerringer skal føle seg bedre?

Gjest høstløv
Skrevet

Men hun må vel være sånn for at du og dine likesinnede slarvkjerringer skal føle seg bedre?

Underskriften din taler for seg selv, nemlig hvilke følelser du har.

Skrevet

Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken.

Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut!

Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja!

Skrevet

Å huttetu! *grøsse*

Tenk så nydelig hun kunne ha sett ut dersom hun ikke hadde tatt ting til det ekstreme.

Skrevet

Ekstremt..........det er litt "skummelt" når en ikke ser selv hva en gjør for mye av. Hun kunne kledd en bruntone i håret med litt blekere striper, tror jeg :)

Skrevet

Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken.

Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut!

Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja!

Det verste er at hun faktisk tror hun er pen. Hun er jo dritstygg, ser ikke ut i månelys! Sjekk den bloggen a! Hvis man skal late som man er pen, burde man jo først være det. Ikke sånne blonde stygge horer som henne og Linni.

Uff, nei, ikke gjør sånt mot dere selv!

Skrevet

Det kan jo hende det er ekte brunfarge? Hun har nettopp vært i utlandet f.eks.? Jeg blir så brun når jeg er i Spania, men så har jeg sort hår også da ;-)

Enig i at det ikke er særlig pent med _så_ bleika hår sammen med knallbrun hud. Blir omtrent som at en afrikaner bleker håret kjempelyst ;-)

Skrevet

Det så helt forferdelig ut. Hun kan ikke mener at hun ser fin ut slik!!!

Skrevet

Ser helt forferdelig ut...

Fint å være brun, men ikke på denne måten, og det matcher ikke med DEN fæle blondfargen..

Gjest sasasadada
Skrevet

For en heeeeeeeeerlig fargeklatt ;) Ja, til mangfold, hva skulle dere ellers pratet om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...