Gjest ViViola Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken. Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut! Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja! Ånei, ånei, ånei... Hva ER det med disse unge jentene? Herregud... Bloggen var jo direkte ille! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Uff da...Ikke mye pent nei... :0) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Herregud.. og dessuten - skal hun først være brun bør hun ha samme farge på brystet syns jeg.. Hun ser helt merkelig ut, i en av Robinsonepisodene, der de skulle flytte ut av hula, presterte hun å spørre de andre - hvilke sko skal dere ha på dere? Joggesko eller..? *pling i bollen* :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 OMG. Hun ser ut som hun har tryna i en boks gammeldags brunkrem... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Det er sånn farge man får når man sprayer seg brun 0 Siter
Gjest poooor Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken. Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut! Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja! Antagelig ikke den karpeste kniven i skuffa. Virker jo direkte DUM. 0 Siter
Gjest boulevard Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Heh heh heh. SE - en brunkrem med ei jente inni! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.