Gå til innhold

Se dette bildet.

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken.

Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut!

Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja!

Ånei, ånei, ånei...

Hva ER det med disse unge jentene?

Herregud... Bloggen var jo direkte ille!

Skrevet

Herregud.. og dessuten - skal hun først være brun bør hun ha samme farge på brystet syns jeg..

Hun ser helt merkelig ut, i en av Robinsonepisodene, der de skulle flytte ut av hula, presterte hun å spørre de andre - hvilke sko skal dere ha på dere? Joggesko eller..? *pling i bollen* :-D

Skrevet

OMG. Hun ser ut som hun har tryna i en boks gammeldags brunkrem...

Persille1365381127
Skrevet

Det er sånn farge man får når man sprayer seg brun :)

Skrevet

Oi, jeg må si jeg følte meg forberedt på det verste pga teksten i innlegget, men ble allikevel sjokkert da jeg så linken.

Det må være et helvete å se sånne bilder av seg selv i blader, om hun da ikke er så blind at hun ikke selv ser hvor jævlig hun ser ut!

Meeen, jeg ble så nysgjerrig på om dette var en dårlig dag at jeg bladde opp denne: http://cathrineaschim.blogg.no/ , og hun er faktisk sånn, ja ja!

Antagelig ikke den karpeste kniven i skuffa. Virker jo direkte DUM.

Gjest boulevard
Skrevet

Heh heh heh. SE - en brunkrem med ei jente inni!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...