Gjest Shira :o) Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Veggene er lys toscana. Vi har eikelister og skikkelig stort spisebord i eik. Ellers går møblene i sort og hvitt. På veggene har jeg noen store bilder hvor hovedfargen er grønt, det er også sort, hvitt, beige og bittelitt lyseblått i bildene. I spisedelen av stua er det mindre bilder som også har innslag av grønne farger, og mye hvitt. Endel stål rundt omkring, vi har åpen kjøkkenløsning hvor der er endel stål, derfor har jeg tatt opp igjen tråden innover i stua. Gardiner har jeg grønne ensfarget i to grønnfarger, har mange vinduer med hvite karmer. Gulvet er askeparkett. Så har jeg innslag av grønt, sort og hvitt rundt omkring. Har flere nyanser av grønt. Bl.a små runde mørkegrønne tepper under hver av lenestolene. Vi har det lyst. Etter å ha bodd mange år i en bitteliten mørk leilighet, hadde vi veldig behov for å ha det lys og åpent ;o) 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Vi har farger i sort, beige, kremhvit, og en del furu. Kontrastfarger i mørkeblå nyanser. Blanding av gammelt og nytt og veldig koselig og lunt. Liker ikke kalde sterile rom som er minimalistiske. Hadde synes det var fælt å være i et slikt rom om vinteren når det er iskaldt ute. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Vi har en farge som heter skygge i stua (hvit med brekk). Svarte/koksgrå sofaer, svarte skinnstoler, et gammelt spisemøblement i Eik som er 100 år gammel som vi har trukket med kuskinn (hvitt og svart). Indiske silke og ulltepper på gulv og et kuskinn i brunt og hvitt. En gammel amerikakoffert som bord foran peisen. Hyllene og sofabordet går i bøk. Oljet furugulv med hvitpigment. Hvite gardiner og furugulv. Er ganske fornøyd - lyst og fint og litt stilig :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har lys lys grå vegger. Sofaen er en hvit skinnsofa.. høres harry ut men den er veldig stilig etter min mening. Alt i min leilighet er grått, svart, hvitt og sølv, så bytter jeg på med lyse rosa puter, rosa stearinlys osv,.. eller en annen farge. Den sofaen har jeg sett, og den er dritstygg! 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Etter å ha lest svarene her, er jeg nesten sjokkert. Greit nok, nordmenn har ikke peiling på interiør, men det må da faen meg gå an å ha det annerledes enn hos naboen! 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Etter å ha lest svarene her, er jeg nesten sjokkert. Greit nok, nordmenn har ikke peiling på interiør, men det må da faen meg gå an å ha det annerledes enn hos naboen! Hvordan har du det da? 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan har du det da? Garantert ikke som hos naboen! Her til lands skal jo alle ha lyse vegger, minimalisme, furu kan man ikke ha, la oss gå for beige, sølv og lilla, akkurat som naboen har! Mye man må irritere seg over tidlig en morgen! 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Garantert ikke som hos naboen! Her til lands skal jo alle ha lyse vegger, minimalisme, furu kan man ikke ha, la oss gå for beige, sølv og lilla, akkurat som naboen har! Mye man må irritere seg over tidlig en morgen! Pøh, jeg vedder 1000 kr. på at naboen min ikke har det:-) 0 Siter
spiky Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hvite vegger, stukkatur (3 meter under taket), gulvet er rustikt, lakkert tre. Hvit sofa, hvitt sofabord, en gammel lenestol med pledd over, fransk bondeskap til oppbevaring av servise, hvitt tv-møbel. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Pøh, jeg vedder 1000 kr. på at naboen min ikke har det:-) Hø hø! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Den sofaen har jeg sett, og den er dritstygg! Hehe jeg flyttet inn i ny leilighet for kort tid tilbake og har kun hatt nærmeste venninner på besøk foreløpig så der kan jeg ihvertfal med 100% sikkerhet si at den har du ikke sett. 0 Siter
leda Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Veggene er grå-lilla, bortsett fra en vegg som er purpurfarget. Sofaen er rød-lilla. Vi ahar også en svart skinnstol, spisestuestoler i rotting og et gammelt, velbrukt furubord med mange minner i :-) Ellers har jeg gamle, persiske tepper som tar opp fargene fra veggene. Jeg liker det, men det er en stil som kanskje ikke passer alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.