Gå til innhold

gresk-ortodoks og sex?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har nylig blitt kjent med en kar som kommer fra en gresk-ortodoks familie. Faren er prest. Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner til denne religionsretningen. Om hvordan de feks ser på sex før ekteskapet og slikt. Karen jeg har møtt bor hjemme hos foreldrene foreløpig, og jeg har overnattet der. Jeg lurer på hva foreldrene mener om dette. Noen som vet hva gresk-ortodokse sår for innen dette?

Skrevet

Drev ikke du og fortalte om en fyr du drev og hadde deg med og hvor mye du savnet og tenkte på han? Hold deg til én da, herregud!

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Drev ikke du og fortalte om en fyr du drev og hadde deg med og hvor mye du savnet og tenkte på han? Hold deg til én da, herregud!

??

Skrevet

??

Skrev ikke du at du hadde møtt noen som bodde langt unna og du savnet vedkommende grenseløst og bla bla at du håpet det kunne bli noe ut av det og bla bla bla?

Gjest Makan til flyfille :D
Skrevet

Hehe jeg tror hun er en flyfille Jølsen :)

Drev hun ikke med deg og en stund da?

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Skrev ikke du at du hadde møtt noen som bodde langt unna og du savnet vedkommende grenseløst og bla bla at du håpet det kunne bli noe ut av det og bla bla bla?

heh, nei....?

Gjest Jølsendama
Skrevet

Kan hende det er samme mann hun snakker om?

Gresk ortodoks - neppe norsk da?

Skrevet

Hehe jeg tror hun er en flyfille Jølsen :)

Drev hun ikke med deg og en stund da?

Tror jeg ikke!

Skrevet

Jeg har vært gift med en. Kan ikke huske at de så noe annerledes på sex enn oss andre. Mora hans var i hvert fall ikke streng

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Å joda, jeg husker hva du skrev jeg!

jeg vet ikke hva du/dere snakker om. Det kan være en annen som buke samme nick som jeg gjorde her da, jeg vet ikke. Jeg har aldri hatt meg med noen andre, så nei, det var nok neppe meg

Skrevet

jeg vet ikke hva du/dere snakker om. Det kan være en annen som buke samme nick som jeg gjorde her da, jeg vet ikke. Jeg har aldri hatt meg med noen andre, så nei, det var nok neppe meg

Jo, det var nok deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...