Gjest wonderinggirl Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har nylig blitt kjent med en kar som kommer fra en gresk-ortodoks familie. Faren er prest. Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner til denne religionsretningen. Om hvordan de feks ser på sex før ekteskapet og slikt. Karen jeg har møtt bor hjemme hos foreldrene foreløpig, og jeg har overnattet der. Jeg lurer på hva foreldrene mener om dette. Noen som vet hva gresk-ortodokse sår for innen dette? 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Drev ikke du og fortalte om en fyr du drev og hadde deg med og hvor mye du savnet og tenkte på han? Hold deg til én da, herregud! 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Drev ikke du og fortalte om en fyr du drev og hadde deg med og hvor mye du savnet og tenkte på han? Hold deg til én da, herregud! ?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 ?? Skrev ikke du at du hadde møtt noen som bodde langt unna og du savnet vedkommende grenseløst og bla bla at du håpet det kunne bli noe ut av det og bla bla bla? 0 Siter
Gjest Makan til flyfille :D Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Drev ikke du og fortalte om en fyr du drev og hadde deg med og hvor mye du savnet og tenkte på han? Hold deg til én da, herregud! Hehe jeg tror hun er en flyfille Jølsen Drev hun ikke med deg og en stund da? 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Skrev ikke du at du hadde møtt noen som bodde langt unna og du savnet vedkommende grenseløst og bla bla at du håpet det kunne bli noe ut av det og bla bla bla? heh, nei....? 0 Siter
Gjest Jølsendama Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Skrev ikke du at du hadde møtt noen som bodde langt unna og du savnet vedkommende grenseløst og bla bla at du håpet det kunne bli noe ut av det og bla bla bla? Kan hende det er samme mann hun snakker om? Gresk ortodoks - neppe norsk da? 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe jeg tror hun er en flyfille Jølsen Drev hun ikke med deg og en stund da? Tror jeg ikke! 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 heh, nei....? Å joda, jeg husker hva du skrev jeg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har vært gift med en. Kan ikke huske at de så noe annerledes på sex enn oss andre. Mora hans var i hvert fall ikke streng 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Å joda, jeg husker hva du skrev jeg! jeg vet ikke hva du/dere snakker om. Det kan være en annen som buke samme nick som jeg gjorde her da, jeg vet ikke. Jeg har aldri hatt meg med noen andre, så nei, det var nok neppe meg 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 jeg vet ikke hva du/dere snakker om. Det kan være en annen som buke samme nick som jeg gjorde her da, jeg vet ikke. Jeg har aldri hatt meg med noen andre, så nei, det var nok neppe meg Jo, det var nok deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.