Gjest ladinora Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har de siste 2 dagene gått rundt og følt at jeg må tisse, men det kommer ingenting. Grusomt! Har lest at dette kan være symptomer på urinveisinfeksjon. Hadde samleie for første gang for 2-3 uker siden, og har hatt en del sex etter dette. Kan det ha noe med det å gjøre? Kan det være noe annet enn urinveisinfeksjon? På forhånd takk for svar. 0 Siter
miia Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Det høres ut som om du har fått en UVI som følge av sex... Veldig vanlig - et tips er å alltid gå på do og tisse etter sex. Da får du skylt bort alle bassiluskene Ta en urinprøve og lever på legekontoret, så får du svar og evt medisiner med en gang. Alternativt kan du prøve å drikke _masse_ apelsinjuice; den gjør urinen sur, og da trives ikke bakteriene. Noen synes også det hjelper med tranebærkapsler/-juice, men det funker ikke for meg... Drikk i hvert fall mye, ikke gå og "hold deg" og pass på å holde deg varm. God bedring 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Urinveisinfeksjon er forferdelig vondt, så gjør det vondt når du skal tisse må du pelle deg til lege! :-) 0 Siter
fresja Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Urinveisinfeksjon er forferdelig vondt, så gjør det vondt når du skal tisse må du pelle deg til lege! :-) Jeg tror man kan ha urinveisinfeksjon uten at det gjør vondt. Bedriftslegen vår mente iallfall at jeg haddde det. Fikk beskjed om å drikke mye juice. Da jeg leverte urinprøve etter ca en uke, var den fin. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror man kan ha urinveisinfeksjon uten at det gjør vondt. Bedriftslegen vår mente iallfall at jeg haddde det. Fikk beskjed om å drikke mye juice. Da jeg leverte urinprøve etter ca en uke, var den fin. OK, meget mulig. Jeg har vært plaget av urinveisinfeksjoner hele mitt voksne liv, og det har alltid gjort vondt når infeksjonen har dukket opp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 OK, meget mulig. Jeg har vært plaget av urinveisinfeksjoner hele mitt voksne liv, og det har alltid gjort vondt når infeksjonen har dukket opp. Og jeg har aldri vondt, heller ikke når jeg tisser ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.