Gå til innhold

Hvilken klesstørrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Jeg bruker 44/46 i bukser og 40/42 i topper. Skulle gjerne hatt det motsatt ''

Jeg har det motsatt. Det er ikke alltid like morsomt det heller. Spesielt når man skal finne skjorter som lar seg knappe, og kjoler og kåper som passer oventil uten å se ut som en melsekk lenger ned.

Det er et poeng :-)

Jeg har jo fordelen av at jeg kan ha klær som sitter litt etter over midjen så ser jeg (forhåpentligvis) litt smalere ut :-)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Jølsen

8

• Anonym 82

6

• Nikki

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 36-38 i bukser og 38-40 i gensere. alt etter hvilken fasong de har.

Skrevet

Puh endelig noen normale.

Føler alle her på DOL er så "perfekte", har lite lån, høy utdannelse, er gode oppdragere, lever sunt - og er slanke....

40/42 i bukser, 1,8 i gjeld, lavtlønnet yrke, kun gått ut videregående og har bare studiekompetanse, nettopp drukket opp kakaoen og er godt i gang med rosinboksen, og babyen er en stor hårball fordi mamma reker sånn og ikke har giddet å støvsuge i dag! Har faktisk bare hengt her på DOL...! Føler du deg bedre nå?!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

40/42 i bukser, 1,8 i gjeld, lavtlønnet yrke, kun gått ut videregående og har bare studiekompetanse, nettopp drukket opp kakaoen og er godt i gang med rosinboksen, og babyen er en stor hårball fordi mamma reker sånn og ikke har giddet å støvsuge i dag! Har faktisk bare hengt her på DOL...! Føler du deg bedre nå?!

Du må sette på vesla plysj sparkebukse så ordner hun støvsugingen for deg mens du doler :-) Bare å ta en runde med klesbørsten etterpå så er den like fin :-)

Skrevet

Du må sette på vesla plysj sparkebukse så ordner hun støvsugingen for deg mens du doler :-) Bare å ta en runde med klesbørsten etterpå så er den like fin :-)

He he, hun har kjole i velour i dag, og den fungerer like godt kan jeg se:-) Usj, nå føler jeg meg! Får dra frem støvsugeren mens kålormen her hyler av fryd på armen til pappa som kommer hjem nå straks...

brilleslangen
Skrevet

36 i bukser, 40 i overdeler pga feil proposjoner på armene(alt for lange i forhold til resten) kan driste meg til å prøve 38/40 om plagget har ekstra lange armer. Skulle vel egentlig hatt noe mindre overdel i forhold til overkropp, men pga feilproposjonering av armene må jeg opp ei størrelse for at plaggene skal bli lange nok i armene. Det er ikke særs pent med armer som er for korte liksom. Og om man velger overdeler med litt omhu så kan man finne overdeler hvor det faktisk er greit at overdelen sitter litt romslig(men ikke slamsete) på kroppen. Ikke bare bare å være ei flis heller... ikke alltid man går rett inn i størrelsene da heller ser du...

Skrevet

Jeg har brukt 34 hele mitt liv men nå har jeg lagt på meg og bruker 38. Bukser kan gå i 36, hvis de er lange nok og det hender jeg må opp i 40 i ikke elastiske overdeler. Men hvorfor har jakker så innmari trange ermer?

Skrevet

Jeg har gått fra str. 52 til str. 44 og er fortsatt på vei ned. Synes definitivt jeg ser bedre ut i 44 enn i 52 :)

Ellers synes jeg det viktigste er kroppsholdningen. Man kan se ut som et takras om man bruker 36, og man kan se utrolig flott og fin ut i str. 42.

Alt handler om holdning.

Skrevet

Jeg har gått fra str. 52 til str. 44 og er fortsatt på vei ned. Synes definitivt jeg ser bedre ut i 44 enn i 52 :)

Ellers synes jeg det viktigste er kroppsholdningen. Man kan se ut som et takras om man bruker 36, og man kan se utrolig flott og fin ut i str. 42.

Alt handler om holdning.

Holdning, samt at man finner klær med et snitt som passer til kroppen!

Skrevet

Jeg bruker 34-36 eller xs-s. :0)

Syns det er akkurat passelig for meg.

Skrevet

Tja - det kommer helt an på. Overdeler med strech i kan jeg bruke i str. 38 (M), er det ikke strech så må jeg opp i 42 for å få dem lukket foran.

Bukser bruker jeg 36-38 i vanlige str., i jeans str. 29.

Trodde du hadde slanka deg jeg?

Skrevet

Sånt et lite lommerusk! Teskjekjerringa!

Skrevet

Trodde du hadde slanka deg jeg?

Du er vel vant til sånne små thailandske importerte du, de er jo som 12-åringer i kroppen.

Skrevet

Du er vel vant til sånne små thailandske importerte du, de er jo som 12-åringer i kroppen.

Har du ikke lest mine innlegg om thaimennesker? Me no likey.

Jeg spurte bare om du ikke hadde slanka deg, siden du drev og styra med det men det egentlig ikke virker sånn på svaret ditt.

Skrevet

Har du ikke lest mine innlegg om thaimennesker? Me no likey.

Jeg spurte bare om du ikke hadde slanka deg, siden du drev og styra med det men det egentlig ikke virker sånn på svaret ditt.

Str. 38 over og 36 under er ikke på noen måte overvektig gitt. 42 over i noen typer plagg kommer ikke av overvekt, men av en viss generøsitet fra naturens side når det gjelder kvinnelige former.

Gjest izabellah
Skrevet

32-34

Voldsomt så anorektiske folka her var, en kvinne ser best ut i 36-38 mener jeg.

Men kanskje du er veldig liten?

Skrevet

Jeg bruker 36-38 og er fornøyd med det fordi det passer min noe spinkle kropp. Hadde jeg lagt på meg, så hadde det ikke blitt jevnt fordelt uansett. Jeg hadde nok bare sett gravid ut ;)

40-42 synes jeg er en flott størrelse for mange kvinner :)

Skrevet

Den størrelsen brukte jeg den gangen jeg ble kalt stankelbein, så det har nok litt med høyden å gjøre ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...