Gå til innhold

Hvilken klesstørrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt 34 hele mitt liv men nå har jeg lagt på meg og bruker 38. Bukser kan gå i 36, hvis de er lange nok og det hender jeg må opp i 40 i ikke elastiske overdeler. Men hvorfor har jakker så innmari trange ermer?

Det er bare armmusklene dine som er svære -logisk nok ;-)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Jølsen

8

• Anonym 82

6

• Nikki

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trodde du hadde slanka deg jeg?

Jeg tror det er første gangen noen har kalt meg feit ;-)

Skrevet

Str. 38 over og 36 under er ikke på noen måte overvektig gitt. 42 over i noen typer plagg kommer ikke av overvekt, men av en viss generøsitet fra naturens side når det gjelder kvinnelige former.

Du får prompe litt, så forsvinner lufta derfra. Kanskje fra hodet ditt også.

Skrevet

2.1 mill i gjeld og 44/46 i bukser her :-)

Ikke er bilen rein i øyeblikket heller.

''Ikke er bilen rein i øyeblikket heller.''

Rein?! *Kikker ut av vinduet* Biler skal ikke være rene, så mange biler kan umulig ta feil. ;o)

Skrevet

Du får prompe litt, så forsvinner lufta derfra. Kanskje fra hodet ditt også.

Er det dårlig selvtillit som gjør at du velger deg ut bestemte personer å mobbe?

Jeg har drevet endel med mobbeprosjekter og har funnet ut at det ikke alltid er like lett å være den som mobber heller...

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Ikke er bilen rein i øyeblikket heller.''

Rein?! *Kikker ut av vinduet* Biler skal ikke være rene, så mange biler kan umulig ta feil. ;o)

Prøvde å kjøre den en tur i regnværet - det hjalp litt.....

Men nå har jeg ihvertfall fått ryddet den inni.

Mål for helgen er herved erklært: Vaske bilen og støvsuge den :-)

Skrevet

Prøvde å kjøre den en tur i regnværet - det hjalp litt.....

Men nå har jeg ihvertfall fått ryddet den inni.

Mål for helgen er herved erklært: Vaske bilen og støvsuge den :-)

''Mål for helgen er herved erklært: Vaske bilen og støvsuge den :-)

''

Takk skal du f*** meg ha, nå ga du meg skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet!

;)

Skrevet

Jeg tror det er første gangen noen har kalt meg feit ;-)

Du? Nei, mente ikke deg.

Skrevet

Er det dårlig selvtillit som gjør at du velger deg ut bestemte personer å mobbe?

Jeg har drevet endel med mobbeprosjekter og har funnet ut at det ikke alltid er like lett å være den som mobber heller...

Han klarer ikke å vippe meg av pinnen alikevel, vet du. :o) Men han prøver så godt han kan, stakkars.

Skrevet

Nei, sliter hverken med selvbildet eller annet :-)

Skrevet

Han klarer ikke å vippe meg av pinnen alikevel, vet du. :o) Men han prøver så godt han kan, stakkars.

Jeg kan jo nesten ikke annet enn å synes synd på'n ;-)

Skrevet

''

Takk skal du f*** meg ha, nå ga du meg skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet!

;)

Min skal på verksted i dag og blir borte over helgen - de skal bl.a. lakke hele den ene siden, vasker de da hele bilen med det samme tro? Sånn at høstvasken er tatt når jeg får den tilbake?

Skrevet

Nei, sliter hverken med selvbildet eller annet :-)

Hmm, merkelig. Hadde jeg vært psykolog, så hadde jeg nok ønska å bruke deg som kasus ;-)

Skrevet

He he, hun har kjole i velour i dag, og den fungerer like godt kan jeg se:-) Usj, nå føler jeg meg! Får dra frem støvsugeren mens kålormen her hyler av fryd på armen til pappa som kommer hjem nå straks...

Løp & kjøp!!

http://davengrace.com/dave/babymop.jpg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''

;)

Haha - du får ta deg en tur og se på hagen - raken har vi _ikke_ sett... Jeg tenker at det er mindre jobb å vaske bilen så da gjør jeg det og satser på at alt løvet i hagen blåser over til naboen for der har han raket plass til det ser jeg..... :-)

Skrevet

Jeg kan jo nesten ikke annet enn å synes synd på'n ;-)

Men han prøver hardt, det skal'n ha! ;o)

Skrevet

Men han prøver hardt, det skal'n ha! ;o)

Full time job ;-)

Skrevet

Min skal på verksted i dag og blir borte over helgen - de skal bl.a. lakke hele den ene siden, vasker de da hele bilen med det samme tro? Sånn at høstvasken er tatt når jeg får den tilbake?

Selvsagt . Og skifter til vinterdekk i samma slengen. ;)

Min bil skal stå aleine og forlatt her hjemme i helga mens jeg skal til kjæresten. ;)

Skrevet

Selvsagt . Og skifter til vinterdekk i samma slengen. ;)

Min bil skal stå aleine og forlatt her hjemme i helga mens jeg skal til kjæresten. ;)

Jeg er såå fasinert over hvordan klesstørrelser brått handler om bilvask!

Hihi

Skrevet

Jeg er såå fasinert over hvordan klesstørrelser brått handler om bilvask!

Hihi

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...