Gå til innhold

Hvilken klesstørrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klarer ikke å vippe meg av pinnen alikevel, vet du. :o) Men han prøver så godt han kan, stakkars.

Neida, Fleskfia, jeg prøver ikke på noe som helst. Synes bare du skal innse sannheten, du som liksom skal være så jævla god på helse her på forumet! Ganske latterlig.

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Jølsen

8

• Anonym 82

6

• Nikki

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan jo nesten ikke annet enn å synes synd på'n ;-)

Er ikke synd på meg her jeg sitter :-) Kom akkurat en og leverte en flaske Larsen pga god innsats forrige helg! Yeah baby!

Skrevet

Tja - det kommer helt an på. Overdeler med strech i kan jeg bruke i str. 38 (M), er det ikke strech så må jeg opp i 42 for å få dem lukket foran.

Bukser bruker jeg 36-38 i vanlige str., i jeans str. 29.

Bra du har selvtillit :)

Gjest Vær med på spøken a
Skrevet

Er det dårlig selvtillit som gjør at du velger deg ut bestemte personer å mobbe?

Jeg har drevet endel med mobbeprosjekter og har funnet ut at det ikke alltid er like lett å være den som mobber heller...

Jølsen mobber ikke, han prøver bare å være morsom :) Bare vær med på spøken så er det ikke så morsomt lenger :)

Gjest Meg klarer du ikke å vippe av pinnen
Skrevet

Neida, Fleskfia, jeg prøver ikke på noe som helst. Synes bare du skal innse sannheten, du som liksom skal være så jævla god på helse her på forumet! Ganske latterlig.

Jeg er sikkert den eneste her som forstår humoren din Jølsen ;-)

Skrevet

Bra du har selvtillit :)

*hehe* Med årene har jeg fått et mer avslappet syn på meg selv og vet at både jeg og kroppen min er helt ålreit. :o)

Skrevet

Jølsen mobber ikke, han prøver bare å være morsom :) Bare vær med på spøken så er det ikke så morsomt lenger :)

I så fall en ganske rar sans for humor......

Skrevet

Den størrelsen brukte jeg den gangen jeg ble kalt stankelbein, så det har nok litt med høyden å gjøre ;-)

Hehe, ja du er vel høyere enn meg! Ikke at det skal så mye til da ;0)

Skrevet

Sånt et lite lommerusk! Teskjekjerringa!

*LOL* Jeg trives som et lite lommerusk! ;0)

Skrevet

Hehe, ja du er vel høyere enn meg! Ikke at det skal så mye til da ;0)

;-)

Jeg er ikke så kjempehøy jeg heller da, men merker det godt når jeg er sammen med et par venninner av meg som ikke er mer enn rundt 1,56 (?). Da føler jeg meg som ei flaggstang ;)

Skrevet

;-)

Jeg er ikke så kjempehøy jeg heller da, men merker det godt når jeg er sammen med et par venninner av meg som ikke er mer enn rundt 1,56 (?). Da føler jeg meg som ei flaggstang ;)

Hmm, når jeg tenker etter så har jeg oftere følt meg som den kula på toppen - enn som selve flaggstanga;-)

Skrevet

Hmm, når jeg tenker etter så har jeg oftere følt meg som den kula på toppen - enn som selve flaggstanga;-)

Hehe, det kan du jaggu meg ha rett i ;-)

Skrevet

Dere er jo pipestilker omtrent hele gjengen! ;-P

Jeg bruker 40/42. (181 høy)

Skrevet

Dere er jo pipestilker omtrent hele gjengen! ;-P

Jeg bruker 40/42. (181 høy)

Nei, er du også høy??! Usj, nå må dere slutte å fortelle hvordan dere ser ut alle sammen - ødelegger jo mine flotte bilder av dere:-( Ikke at det ikke er flott å være høy, det bare passet ikke til mitt mentale blide!

Skrevet

Nei, er du også høy??! Usj, nå må dere slutte å fortelle hvordan dere ser ut alle sammen - ødelegger jo mine flotte bilder av dere:-( Ikke at det ikke er flott å være høy, det bare passet ikke til mitt mentale blide!

Hihi! Pussig hvordan man lager seg konkrete forstillinger av folk man ikke kjenner ;-)

Skrevet

Hihi! Pussig hvordan man lager seg konkrete forstillinger av folk man ikke kjenner ;-)

Jeg har krystallklare bilder av alle de faste her inne:-) Men ingen av dem er over 170 cm... Sikkert fordi jeg er så lita selv, at det er liksom laaaaangt utenfor hva hjernen min klarer å forestille seg! Ikke engang mannfolka her inne her videre høye på mine bilder;-)

Skrevet

Voldsomt så anorektiske folka her var, en kvinne ser best ut i 36-38 mener jeg.

Men kanskje du er veldig liten?

Jeg er liten ja, og sikkert nokså spedbygd. Eier ikke hofter og rompe f.eks - noe jeg gjerne kunne tenkt meg for å se litt mer kvinnelig ut i formen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...