thesweed Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hjelp! Jeg skulle være flink å vaske viften igår kveld, og glemte å tørke av sprayen jeg sprayet på... Nå ser det ut som metallet har reagert med vaskemiddelet, og jeg får ikke bort flekkene! Noen som vet råd? Må få fikset det til før samboer'n kommer hjem senere idag ellers må jeg kjøpe ny!!!! Hjelper kanskje litt med oppvaskmiddel, men det får ikke bort flekkene ordentlig... Kan jeg prøve klor eller blior det verre da? Ruster? Takk på forhånd for svar!! 0 Siter
spiky Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jif skurekrem er effektivt, men det spørs om dette går vekk hvis metallet har reagert med noe i vaskemiddelet du brukte. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jif skurekrem er effektivt, men det spørs om dette går vekk hvis metallet har reagert med noe i vaskemiddelet du brukte. Jiff skurekrem??!!! Da vil hun vel få riper i stålet? :0) 0 Siter
Gjest husmortiltusen Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jiff skurekrem??!!! Da vil hun vel få riper i stålet? :0) jif skal da ikke ripe ...... herregud følger du ikke med på reklamen eller ????? 0 Siter
Gjest husmortiltusen Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 jeg ville prøvd meg med en microklut, vann med salmiakk og zalo i. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 jif skal da ikke ripe ...... herregud følger du ikke med på reklamen eller ????? Vi har stål i store deler av huset, og blikkenslageren gav klar bedskjed om å ikke bruke skuremidler.. :0) 0 Siter
Gjest husmortiltusen Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har stål i store deler av huset, og blikkenslageren gav klar bedskjed om å ikke bruke skuremidler.. :0) OK, vi har børsta ståldør på kjølehjørnet, har børsta stålvifte over ovnen, har børsta stålkomfyr, har induksjonstopp, jif har blitt brukt mange ganger, og du, null riper Børsta stål er jo allerede "ripet" så kanskje det er derfor. Ovnstoppen vår er det ikke riper i heller., den er "blank". 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 OK, vi har børsta ståldør på kjølehjørnet, har børsta stålvifte over ovnen, har børsta stålkomfyr, har induksjonstopp, jif har blitt brukt mange ganger, og du, null riper Børsta stål er jo allerede "ripet" så kanskje det er derfor. Ovnstoppen vår er det ikke riper i heller., den er "blank". Da har du sikkert rett, men jeg har aldri våget å prøve... Her har vi bla en hel vegg i stål..Kjipt å ripe den ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.