Gå til innhold

Kjøpe mobil uten abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, du må da ha et spesielt drag på mobilselgere! ;-)

Hehe nei jeg tror nok jeg bare var ekstremt heldig :-)

Skrevet

Går det ikke an å bryte bindingstida, sier du? Da har jeg gjort det umulige opptil flere ganger... Men-man må betale en liten sum for å få det gjort, selvfølgelig! Det er jo strengt tatt kontraktsbrudd! Men, jeg mener nå at det er mulig, og siden det er 6 mnd igjen av abonnementet, hadde ihvertfall jeg betalt litt, for å få en ny telefon!

Vi må betale 850 kroner for å gå ut av avtalen. Da stiller vi fritt til å kjøpe nye telefon med nytt abonnement.

Skrevet

''Og ellers må en tydeligvis være ekstremt korrekt og tydelig i sine innlegg for å unngå "korreks" og oppklaringende innlegg her på dol.. Hehe..... ;)''

Går ut fra at det er "oppklarende innlegg" du mener.

Og ja! Jeg kan jo ikke lese dine tanker! Når du sier at "det ikke går an", så må jeg jo få lov til å presisere at "jo, det går an!" Når det vitterligen er sant!:-)

Jepp, jeg uttrykte meg nok utydelig. Helt i orden med et oppklarende innlegg, når jeg har tenkt meg litt om. :) Dessuten har jeg lært en ting eller to selv også. Hehe ;)

Skrevet

''Det var jo det jeg svarte til "libom" som mente det bare var å kjøpe en ny billigtelefon? ''

Det libom sier stemmer jo!

Det er ikke sånn at alle billigtelefoner selges med binding av et eller annet slag. Det du antakelig kaller billigtelefon er subsidierte telefoner som ofte _egentlig_ koster mye mer, og du betaler mer via et dyrt abonnement eller binding. Mange av disse telefonene kjøper du rett og slett på en slags avbetaling, og de er langt fra billige.

Du får fint en telefon til under 300 kroner uten binding, men det er selvfølgelig en lite avansert telefon som kanskje hverken har kamera eller fargeskjerm. Begge de to tingene kan du fint få i en telefon til 600-1000 kroner. Og det er egentlig det som er _billig_telefon, ikke de du betaler 1 krone for i butikken.

Ja, jeg har gått på limpinnen et par ganger selv. Så nå er vi i samme situasjon som innskriver. Takk for svar =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...