Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Oi! Der er du "værre" enn meg;-) Jeg legger også sedlene etter størrelse, samme vei alle sammen, og ingen oppned. Men jeg skiller ikke mynten... Har forsåvidt bare ett myntrom i lommeboka, ellers hadde jeg vel stått og fiklet med det også! ''Jeg legger også sedlene etter størrelse, samme vei alle sammen, og ingen oppned'' Er det andre måter å legge sedlene i lommeboka på? Herregud - er jeg adskillig mer pirkete og nevrotisk enn jeg tror?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hvor kjeeeedelig er ikke du æ! ;-) Jeg har bilde av samboeren (ikke datteren?!), og en liten lykkebjelle jeg fikk av en venn engang:-) Da klinger det så fint i lommeboka vettu, også tror alle at jeg faktisk har penger der! ''Jeg har bilde av samboeren (ikke datteren?!),'' Jeg har ett bilde av kjæresten (et passbilde jeg har knabbet), ett bilde av ham og hesten, ett bilde av begge ungene fra barnehagen, ett passbilde hver av ungene og jeg tror jaggu at jeg har et passbilde av eksen også. *Hehe* Han ga det til meg i samme slengen som jeg fikk passbildene av ungene, men hans ligger bakerst da, ungene og kjæresten er foran. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mange penger i lommeboka?? Har dere ikke begynt med bankkort der du bor ennå?......det kommer nok til dere også:-) Bankkort, hva er det? ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan også være med på noe overraskende altså! Jeg liker å planlegge det jeg skal, men kan for all del gjøre noe jeg ikke har planlagt dersom noen ringer. Men vi er "aldri" ute og drikker, og vi reiser ikke på ferie... Dessuten sitter jeg ikke bare her og glor i veggene altså, det virker som om de fleste forstod det sånn! Jeg har venner og er ute og gjør ting jeg som alle andre:-) Jeg skjønte absolutt at du ikke bare sitter inne og ser på veggene Og egentlig tror jeg de fleste, i alle fall de fleste med barn, lever litt som deg 0 Siter
Gjest fjodolf Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ''Jeg legger også sedlene etter størrelse, samme vei alle sammen, og ingen oppned'' Er det andre måter å legge sedlene i lommeboka på? Herregud - er jeg adskillig mer pirkete og nevrotisk enn jeg tror?! Hehe, ja definitivt. Jeg prøver å brette/krølle dem sammen på en ikke altfor ille måte, og bare stapper dem nedi... 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 ''Jeg legger også sedlene etter størrelse, samme vei alle sammen, og ingen oppned'' Er det andre måter å legge sedlene i lommeboka på? Herregud - er jeg adskillig mer pirkete og nevrotisk enn jeg tror?! He he, du får skylde på meg når du ligger der på sofaen til psykologen og skjelver;-) (Forøvrig ikke ment som noen fornærmelse til de som faktisk gjør det...!) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 He he, du får skylde på meg når du ligger der på sofaen til psykologen og skjelver;-) (Forøvrig ikke ment som noen fornærmelse til de som faktisk gjør det...!) *Hehe* Jeg er ikke så nevrotisk at det gjør noe tror jeg, så enn så lenge unngår jeg nok den benken. ) 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mulig det, men når er det liksom meningen at vi skal vokse ut av dette da? For det har ikke skjedd nevneverdige forandringer de siste 10 årene nemlig... Og mine venner er ikke bare rølp altså! Hvis du er født i 82, er du 16 år yngre enn meg og jeg tror du fremdeles må være litt tålmodig når det gjelder det der:-) 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Ja jeg la det nok kanskje frem litt ensidig! Jeg skrev ned de tingene jeg gjør anderledes fra andre, uten å skrive hvorfor, og uten å nevne at jeg faktisk har en del "normale" trekk også:-) Ja, det virker jo slik:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ''Jeg legger også sedlene etter størrelse, samme vei alle sammen, og ingen oppned'' Er det andre måter å legge sedlene i lommeboka på? Herregud - er jeg adskillig mer pirkete og nevrotisk enn jeg tror?! Sokkene parvis på snoren, med tærne samme vei? Sedlene sortert og samme vei? Dere er sprø! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Sokkene parvis på snoren, med tærne samme vei? Sedlene sortert og samme vei? Dere er sprø! ;-) ''Sokkene parvis på snoren, med tærne samme vei? Sedlene sortert og samme vei?'' Jeg trekker tilbake noe av det - jeg henger de enkelte sokkepar samme vei slik at begge sokkene har tåa samme vei, men ikke alle bortover hele snora. Men jeg innrømmer at jeg henger opp trusene fra samme side på snora og kun fra siden, aldri fra skrittet... 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg regner også med at man kommer ut av denne boblen en eller annen gang. Men hva jeg da kommer til å ta meg til, hvordan jeg kommer til å ta fatt på store verden - det aner jeg ikke! Kanskje kan fremtidig jobb bli engasjerende nok? Jeg veit virkelig ikke, og har ikke kapasitet til å se så langt frem. Ikke tør jeg å drømme for mye heller, for jeg er så redd for å miste øyeblikket:-) Du kommer til fremtiden når du kommer dit - og da er du klar :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ''Sokkene parvis på snoren, med tærne samme vei? Sedlene sortert og samme vei?'' Jeg trekker tilbake noe av det - jeg henger de enkelte sokkepar samme vei slik at begge sokkene har tåa samme vei, men ikke alle bortover hele snora. Men jeg innrømmer at jeg henger opp trusene fra samme side på snora og kun fra siden, aldri fra skrittet... Hjelper ikke,- du er litt sprø ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hjelper ikke,- du er litt sprø ;-) Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! ) Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! ) Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt... ''Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... '' Tuller du?!??? Du er langt over en eller annen grense... 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! ) Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt... Hah! Jeg er herved erklært som ikke-petimeter! Enda jeg har mine systemer. For jeg bruker nemlig ikke klyper i det hele tatt! Men jeg håper det er en spøk at du har forskjellige klyper på klærne etter hvem som eier dem da - jobber du ikke ved siden av dette du eller? :-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ''Jeg har bilde av samboeren (ikke datteren?!),'' Jeg har ett bilde av kjæresten (et passbilde jeg har knabbet), ett bilde av ham og hesten, ett bilde av begge ungene fra barnehagen, ett passbilde hver av ungene og jeg tror jaggu at jeg har et passbilde av eksen også. *Hehe* Han ga det til meg i samme slengen som jeg fikk passbildene av ungene, men hans ligger bakerst da, ungene og kjæresten er foran. ) Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde blitt en smule forundret hvis drømmeprinsen gikk rundt med eksen sin i lommeboka :-) Eksen min egner seg ikke på bilder, så med ham har jeg ikke slike problemer ;-) Men jeg tenker ikke på å ha bilder av dem i lommeboka. Det er nok fordi jeg alltid har med enten mobil eller mp3 spiller og der er det flere bilder av dem :-) Og katten selvsagt - mors minste baby må promoteres. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hah! Jeg er herved erklært som ikke-petimeter! Enda jeg har mine systemer. For jeg bruker nemlig ikke klyper i det hele tatt! Men jeg håper det er en spøk at du har forskjellige klyper på klærne etter hvem som eier dem da - jobber du ikke ved siden av dette du eller? :-) ''Men jeg håper det er en spøk at du har forskjellige klyper på klærne etter hvem som eier dem da - jobber du ikke ved siden av dette du eller? :-)'' *Rødmer fra topp til tå* Nei, jeg tuller ikke engang... Jeg gjør det ikke alltid da, men av og til. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! ) Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt... Å herregud Lillemus! Hadde jeg jeg ikke "kjent" deg, hadde jeg bedt deg søke hjelp på psykiatri ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ''Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... '' Tuller du?!??? Du er langt over en eller annen grense... Jeg gjør det jo ikke hver gang og det er på ingen måte sånn at jeg MÅ gjøre det, av og til bare blir det sånn. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.