Gå til innhold

Hvorfor er det feil å være A4?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Åhh, det vil jeg også! Jeg nyter slike kvelder! Har blitt innmari lite lesing siden babyen kom, men det er helt klart en hobby som skal tas opp igjen!

Og du synes du er utenfor fordi du ikke ser tvserier... Jeg har aldri klart å lese Da Vinci koden! Har begynt på den utallige ganger, men den er så kjeeeeedelig! Så prøvde jeg å se den på kino, men da sovnet jeg;-) Ikke har jeg lest drageløperen eller noen av disse andre bøkene som alle snakker om for tiden heller, og føler meg utafor der! Jeg leser masse altså, men tydeligvis ikke det andre leser...

Lydbok mens du triller tur er kjempelurt :-)

Du bør absolutt lese eller se filmen til DaVinci koden. Ikke fordi den er bra - den er ganske kjedelig - men fordi da kan du lese Madonnagåten av Knut Nærum etterpå. Det er noe av det morsomste jeg har lest noensinne. Sjeldent syn, men jeg satt faktisk og lo høyt mens jeg leste.

• Svar 294
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

85

• Lillemus

22

• Shova

19

• mrxx

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde blitt en smule forundret hvis drømmeprinsen gikk rundt med eksen sin i lommeboka :-)

Eksen min egner seg ikke på bilder, så med ham har jeg ikke slike problemer ;-)

Men jeg tenker ikke på å ha bilder av dem i lommeboka. Det er nok fordi jeg alltid har med enten mobil eller mp3 spiller og der er det flere bilder av dem :-) Og katten selvsagt - mors minste baby må promoteres.

''Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde blitt en smule forundret hvis drømmeprinsen gikk rundt med eksen sin i lommeboka :-)''

*hehe* Du har helt rett, skal se om jeg husker å ta det ut når jeg kommer hjem i kveld.

Skrevet

''Men jeg håper det er en spøk at du har forskjellige klyper på klærne etter hvem som eier dem da - jobber du ikke ved siden av dette du eller? :-)''

*Rødmer fra topp til tå* Nei, jeg tuller ikke engang... Jeg gjør det ikke alltid da, men av og til.

''*Rødmer fra topp til tå* Nei, jeg tuller ikke engang... Jeg gjør det ikke alltid da, men av og til.''

Haha,- når du skal hygge deg litt ekstra liksom?

Du må være litt splittet,- for ellers er du da litt røff,- sånn villmarks/heste-menneske?

Den andre siden der minte meg om Bree i Fruene...

Skrevet

Å herregud Lillemus! Hadde jeg jeg ikke "kjent" deg, hadde jeg bedt deg søke hjelp på psykiatri ;o)

''Å herregud Lillemus! Hadde jeg jeg ikke "kjent" deg, hadde jeg bedt deg søke hjelp på psykiatri ;o)''

Jeg finnes jo egentlig ikke nevrotisk i det hele tatt. :o) Jeg har ikke tenkt over dette med klesklypene i det hele tatt før nå, men vi har vel alle våre små særegenheter... ;o)

Jeg har ikke tellekanter i klesskapene da, eller bretter på trusene eller stryker t-skjortene!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Men jeg håper det er en spøk at du har forskjellige klyper på klærne etter hvem som eier dem da - jobber du ikke ved siden av dette du eller? :-)''

*Rødmer fra topp til tå* Nei, jeg tuller ikke engang... Jeg gjør det ikke alltid da, men av og til.

Hahahaha - endelig - jeg visste at det måtte være noen der ute - tilsynelatende normale, friske, oppegående og blide, men som har verre uvaner enn meg :-DDD

Egentlig synes jeg du er tøff som tør å stå frem med det i denne tråden jeg :-)

Skrevet

''*Rødmer fra topp til tå* Nei, jeg tuller ikke engang... Jeg gjør det ikke alltid da, men av og til.''

Haha,- når du skal hygge deg litt ekstra liksom?

Du må være litt splittet,- for ellers er du da litt røff,- sånn villmarks/heste-menneske?

Den andre siden der minte meg om Bree i Fruene...

''Du må være litt splittet,- for ellers er du da litt røff,- sånn villmarks/heste-menneske?''

Jeg er nok en meget typisk tivlling ja, litt slitsomt til tider da jeg kan holde med begge sider av en sak uten problemer. :o)

Skrevet

Lydbok mens du triller tur er kjempelurt :-)

Du bør absolutt lese eller se filmen til DaVinci koden. Ikke fordi den er bra - den er ganske kjedelig - men fordi da kan du lese Madonnagåten av Knut Nærum etterpå. Det er noe av det morsomste jeg har lest noensinne. Sjeldent syn, men jeg satt faktisk og lo høyt mens jeg leste.

Lydbok liker jeg vanligvis ikke, jeg får ikke den deilige leseopplevelsen! Men for å få med meg Da Vincikoden er jeg nok nødt til å ty til det ja...

Har ikke lest den boka du nevner heller jeg, er det noen slags parodi eller noe?

Har lest Engler og Demoner da, den var langdryg innimellom, men langt mer spennende enn det lille jeg har fått med meg av Da Vincikoden!

Gjest metallhøna
Skrevet

jeg er ikke slik.har et veldig rotete liv på alle måter.men jeg skulle ønske jeg hadde et mere A4 liv.derfor prøver jeg det.jeg merker at når jeg klarer å ha et mere A4 liv blir jeg mere rolig og tilfreds:)

men det er bra at vi har plass til alle på denne kloden

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hvis du er født i 82, er du 16 år yngre enn meg og jeg tror du fremdeles må være litt tålmodig når det gjelder det der:-)

Snodig regnemåte det med alder og matematikk og sånn. Jeg er født i 71 - altså er jeg akkurat like gammel som anonym82 når jeg regner etter..... *plystre*

Skrevet

Lydbok liker jeg vanligvis ikke, jeg får ikke den deilige leseopplevelsen! Men for å få med meg Da Vincikoden er jeg nok nødt til å ty til det ja...

Har ikke lest den boka du nevner heller jeg, er det noen slags parodi eller noe?

Har lest Engler og Demoner da, den var langdryg innimellom, men langt mer spennende enn det lille jeg har fått med meg av Da Vincikoden!

Madonnagåten er en herlig, vanvittig parodi på Da Vinci-koden! Men du MÅ ha lest DV-koden først ellers skjønner du ingenting. :o)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg begynte med lydbøker fordi jeg slet veldig med migrene og spenningshodepine en stund. Ble helt elendig av å lese. Nå foretrekker jeg igrunnen lydbøker. Mens jeg tar sol, kjører buss, går tur, trener, legger sammen klær osv. Alt som ellers er gørrkjedelig går av seg selv med en lydbok på øret :-)

Gjest dustedama
Skrevet

Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! :o)

Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt...

he he

har et lite "hang-up" angående klypene jeg også. Jeg prøver å få fargene til å matsje så godt som mulig, men viktigst at alt er at det er _samme_ farge på begge klypene.

Alle har vi vårt å slite med. he he

Gjest Melbilla
Skrevet

Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde blitt en smule forundret hvis drømmeprinsen gikk rundt med eksen sin i lommeboka :-)

Eksen min egner seg ikke på bilder, så med ham har jeg ikke slike problemer ;-)

Men jeg tenker ikke på å ha bilder av dem i lommeboka. Det er nok fordi jeg alltid har med enten mobil eller mp3 spiller og der er det flere bilder av dem :-) Og katten selvsagt - mors minste baby må promoteres.

Jeg begynte å tenke litt på dette. Ser stadig at folk er fornærmet av at folk har bilder av x èr .Det finnes jo mengder med bilder av meg og mannen min, både med og uten ungene.

Noen typiske kjærestebilder også.

Hvis det skulle blitt slutt mellom oss nå, hadde det vært naturlig og dele på alt av bilder.

Jeg tror det hadde blitt veldig sårt for meg om han hadde kvittet seg med bilder av meg etter at jeg har vært en så stor del av livet hans i 20 år.

En ting er at livet vårt sammen var slutt, men jeg hadde ikke likt at han ville viske bort alt vi har HATT sammen.

Lurer også på hva vi skulle gjort med de store familiefame-bildene vi har brukt 10.000 kr. på?

Jeg tror jeg ville hatt dem på veggen fremdeles jeg.

Begynner å grine nesten bare jeg tenker på det. Tenk om han hadde fått seg en kjæreste som hadde forlangt at han skulle slette alle spor etter meg?

Jeg forstår ikke nye kjærester som forlanger det jeg.

Gjest Melbilla
Skrevet

Snodig regnemåte det med alder og matematikk og sånn. Jeg er født i 71 - altså er jeg akkurat like gammel som anonym82 når jeg regner etter..... *plystre*

Ja, da er vel jeg like gammel som deg også da.

Jeg er enig at er litt snodig:-)

Skrevet

Hahahaha - endelig - jeg visste at det måtte være noen der ute - tilsynelatende normale, friske, oppegående og blide, men som har verre uvaner enn meg :-DDD

Egentlig synes jeg du er tøff som tør å stå frem med det i denne tråden jeg :-)

''Egentlig synes jeg du er tøff som tør å stå frem med det i denne tråden jeg :-)''

Høh. Den gangen jeg hadde krydderhylle sto alle glassene i alfabetisk rekkefølge... Jeg pleide også å alfabetisere saus- og suppeposene i skuffen så det skulle være lettere å finne det man skulle ha.

Og cd-hylla er selvfølgelig både kategorisert, delvis systematisert etter årstall (den største samlingen av en artist) og alfabetisert (resten av platene)! Hvordan skal jeg ellers finne den jeg leter etter?!

Skrevet

De aller fleste ville nok kjedet seg dersom de levde mitt liv;-) Det jeg lurer på er hvorfor det ikke er regnet som bra nok å leve slik dersom man selv ønsker det...

Hvem sier at det ikke er bra nok?

Skrevet

he he

har et lite "hang-up" angående klypene jeg også. Jeg prøver å få fargene til å matsje så godt som mulig, men viktigst at alt er at det er _samme_ farge på begge klypene.

Alle har vi vårt å slite med. he he

''har et lite "hang-up" angående klypene jeg også. Jeg prøver å få fargene til å matsje så godt som mulig, men viktigst at alt er at det er _samme_ farge på begge klypene.''

Haaaaaa!!!! Se der!!! Det er ikke bare meg! :-D

Skrevet

Noen ganger henger jeg guttungens truser for seg, jentungens for seg og mine for seg - det er så mye enklere å ta dem ned igjen da og slippe å sortere så fryktelig etterpå! :o)

Litt verre er det kanskje når jeg bruker blå klyper på guttungens tøy, rosa på jentungens og gule på mitt... *blush* Eller passer på at fargen på klypene matcher fargen på det plagget de settes på... Herregud, jeg tror alt håp er ute her gitt...

Ja, det er nok det;) Her kommer de ene nevrosene etter de andre på løpende bånd, he, he.

Skrevet

Jeg begynte å tenke litt på dette. Ser stadig at folk er fornærmet av at folk har bilder av x èr .Det finnes jo mengder med bilder av meg og mannen min, både med og uten ungene.

Noen typiske kjærestebilder også.

Hvis det skulle blitt slutt mellom oss nå, hadde det vært naturlig og dele på alt av bilder.

Jeg tror det hadde blitt veldig sårt for meg om han hadde kvittet seg med bilder av meg etter at jeg har vært en så stor del av livet hans i 20 år.

En ting er at livet vårt sammen var slutt, men jeg hadde ikke likt at han ville viske bort alt vi har HATT sammen.

Lurer også på hva vi skulle gjort med de store familiefame-bildene vi har brukt 10.000 kr. på?

Jeg tror jeg ville hatt dem på veggen fremdeles jeg.

Begynner å grine nesten bare jeg tenker på det. Tenk om han hadde fått seg en kjæreste som hadde forlangt at han skulle slette alle spor etter meg?

Jeg forstår ikke nye kjærester som forlanger det jeg.

Der er vi skjønt enige hos oss - fortid er fortid, den kan vi ikke gjøre noe med og bilder kastes ikke. (altså bilder man har i familiealbumet, ikke bilder fra soverommet)

Jeg hadde ikke hatt et stort bilde av eksen i stua alikevel, men har et lite bilde av ham og ungene i gangen. Hadde min kjære insistert på å ha eksen i kvadratmeterformat på veggen så tror jeg at jeg hadde revurdert hele forholdet ganske tidlig faktisk.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Egentlig synes jeg du er tøff som tør å stå frem med det i denne tråden jeg :-)''

Høh. Den gangen jeg hadde krydderhylle sto alle glassene i alfabetisk rekkefølge... Jeg pleide også å alfabetisere saus- og suppeposene i skuffen så det skulle være lettere å finne det man skulle ha.

Og cd-hylla er selvfølgelig både kategorisert, delvis systematisert etter årstall (den største samlingen av en artist) og alfabetisert (resten av platene)! Hvordan skal jeg ellers finne den jeg leter etter?!

CD hylle???

Jeg finner det jeg skal høre på i media player'n. Vet igrunnen ikke hvor cdene mine er jeg. Kanskje x tok de med da han flytta... Skulle ikke forundre meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...